Trwa ładowanie...
Przejdź na

Madonna ma nowego kochanka! 26-LETNIEGO!

218
Podziel się:

Związała się z ze swoim tancerzem. Wystąpił w polskim "Got to Dance". Przystojny?

Madonna ma nowego kochanka! 26-LETNIEGO!
bEDiuQEl

Kilka tygodni temu w mediach pojawiła się informacja, że Madonna zakończyła związek ze swoim partnerem, Brahimem Zaibatem. Po trzech latach piosenkarka postanowiła rzucić 25-latka. Nie trzeba było jednak długo czekać, by u jej boku pojawił się następny mężczyzna.

Jak donoszą amerykańskie media, nowym wybrankiem Madonny jest holenderski tancerz, Timor Steffens. 26-latek od niedawna z nią współpracuje. Szybko zdobył sympatię dzieci gwiazdy. Niedawno pojawili się razem na prywatnej imprezie w Szwajcarii.

Wszyscy szeptali na ich widok. Madonna szybko znalazła sobie kogoś nowego - mówi informator. Dała jednak do zrozumienia, że świetnie dogaduje się z Timorem. Jest zachwycona tym, że jej dzieci go uwielbiają.

bEDiuQEn

Chłopak był także gościem specjalnym finałowego odcinka Got to Dance. Tylko taniec, gdzie popisywał się swoimi umiejętnościami:

bEDiuQEt
bEDiuQEO
KOMENTARZE
(218)
Gość ZUZAAAAA
8 lat temu
A moze ilu ona juz przyleciała :)
gość
8 lat temu
DŻORDŻ KLUNEJ może, to ona też.
Gość
8 lat temu
Przystojny!
bEDiuQEP
riri
8 lat temu
złapał się dla sławy
Gość
8 lat temu
nie powala facet ...
Najnowsze komentarze (218)
Michał
10 miesięcy temu
Dużo młodsi kochankowie Madonny nie lecą na nią, tylko na jej pieniądze. Gdyby była biedna, to byłaby singielką.
gość
7 lat temu
stop stop islamskim mlodym chlopcom od BRAHIMA algierskiego Francuza do TIMORA islamskiego marokanskiego Hollendra ktorzy majac troche urody i talentu do tanca zawladneli moja MADONNA ktora jest naiwna co do tych kolorowych mlodych chlopcow ktorzy wykorzystuja ja naivna miloscia i popularnoscia dzieki niej oni zdobyli troche popularnosci Madonna jest kobieta bialej rasy katoliczka z jej rodziny i powinna nawiazac kontakty z mezczyznami i kobietami bialej rasy katolikami po 40 tce do 60 roku max tylko mlodo wygladajacych to sa ludze dla jej przyszlosci a nie malolaty kolorowe ktore sprzedaja sie za pieniadze i slawe i sa naiwni jasnowidz
gość
7 lat temu
Szanuję Madonnę jako muzyka i piosenkarkę, ale w prywatnym życiu niestety myśli c!pką. Przeleci takiego i porzuci jak zepsutą zabawkę "Boy Toy".
gość
8 lat temu
ładny :)
gość
8 lat temu
no to madonna ma nowa sex zabawke ;)
gość
8 lat temu
Madonna sie k u rrrr... wi. Prawie każdy tancerz w jej grupie ją MIAŁ. A oni to męskie d*********i
gość
8 lat temu
a jeszcze bardizej zachwyca się jaj jej stare c***** lize
gość
8 lat temu
stara kocica
bEDiuQEH
gość
8 lat temu
Żywy wibrator.
gość
8 lat temu
IQ max 75 ma wypisane na twarzy :-D
gość
8 lat temu
no raczej nie ;) ona się tylko podstawia
gość
8 lat temu
een Nederlander, yes
gość
8 lat temu
Ten mlody TIMOR to dawny tancerz MADONNY ktory wynajmuje sie do roznych programow tanecznych by zarobic pieniadze i popularnosc tak jak to robi teraz BRAHIM ktory wynajmuje sie do roznych programow w TV francuskiej TIMOR ma 28 lat oni juz sa starzy tancerze dla MADONNY
gość
8 lat temu
BRAHIM nie ma 25 lat tylko urodzony jest 6 wrzesnia 1985 roku we FRANCJI od MAROKANCZYKOW i ma 29 lat
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEDiuQFA
bEDiuQFB
bEDiuQFC
bEDiuQFD
bEDiuQFE
bEDiuQFj