Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kendall Jenner została twarzą Fendi! "NAJGORSZA KAMPANIA"?

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
146
Podziel się:

Siostra Kim Kardashian jest "za mało wyrafinowana", żeby reklamować luksusowe ubrania?

Kendall Jenner została twarzą Fendi! "NAJGORSZA KAMPANIA"?

Kendall Jenner to bez wątpienia jedno z najgorętszych nazwisk w świecie mody. Młodsza siostra Kim Kardashian od kilku sezonów pojawia się dosłownie wszędzie. Wzięła już udział w kilkunastu kampaniach reklamowych, chodzi na wybiegach u najlepszych projektantów, uznawana jest również za nową muzę i ulubienicę Karla Lagerfelda. Podczas odbywającego się w zeszłym tygodniu paryskiego tygodnia mody zamknęła pokaz kolekcji projektanta dla Chanel. Zobacz: Siostra Kim całuje się z Lagerfeldem! (ZDJĘCIA)

Nic więc dziwnego, że wielki projektant zaangażował 19-letnią modelkę-celebrytkę do firmowania swojej innej marki - Fendi. Nowa kampania włoskiego domu mody wzbudza jednak wiele kontrowersji. Fendi to marka luksusowa, skierowana do starszych, eleganckich kobiet, specjalizuje się w bardzo drogich futrach, torebkach i butach. Jej twarzami były już między innymi takie ikony mody jak Anja Rubik czy Natasha Poly.

Tymczasem kampania z udziałem Kendall jest mocno krytykowana. Fanom marki nie podobają się zarówno zdjęcia autorstwa Karla Lagerfelda, jak i sama Kendall, która nie jest ani charyzmatyczna, ani wystarczająco "wyrafinowana", aby reklamować Fendi. Czy to rzeczywiście najgorsza kampania włoskiego domu mody?

Natasha Poly dla Fendi (2011)

Anja Rubik dla Fendi (2011)

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
KOMENTARZE
(146)
Zaloguj się i zostań Championem Pudelka VIP
Pamiętaj, że po zalogowaniu nadal możesz
komentować ANONIMOWO 😎
Szansa na wyróżniony komentarz
Odznaka Championa
Kolorowy avatar
WYRÓŻNIONE
Gość
10 lat temu
Ma wzięcie tylko przez nazwisko
papa
10 lat temu
Wyrafinowana nie jest wcale. Zdjecia dosyc dziwne. Ale nie jest beznadziejnie.
gość
10 lat temu
Ma śmieszną dziecinną buźkę, dobra dla takich marek jak top shop czy h&m ale nie fendi... Mi przeszkadza ten jej bokserski nos..
gość
10 lat temu
ona nie pasuje do "wysokiej" mody. jej uroda jest niestety zbyt komercyjna do takich ubrań
gość
10 lat temu
jakby byla taka zla i nie pasowalaby na modelke to nazwisko by jej w niczym nie pomoglo bo zaden szanujacy sie na swiecie projektant nie reklamowalby by swojej marki z nieadekwatna do tego osoba dla hajsu bo chyba juz go ma to jest raz a dwa wiele dziewczyn ktore ma kase inazwisko chcialo byc modelkami ale jakos im sie nie udalo bo nie byly do tego wystarczajaco dobre, Kendall jest.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (146)
gość
10 lat temu
G****o prawda wygląda świetnie!!!
gość
10 lat temu
jest piękna . rodzina nie ma tu nic do rzeczy
gość
10 lat temu
haha A To dobre
gość
10 lat temu
ładna dziewczyna
gość
10 lat temu
Target tej marki jest inny niż sympatycy tej modelki, to fakt... Ona nadaje się do bardziej młodzieżowych etc sesji
gość
10 lat temu
wszystkie kardashianki na jedno kopyto
Monka
10 lat temu
Piekna lecz Za mloda na Fendi. Tyle w temacie. Dziecieca buźka.
Gość
10 lat temu
Jest śliczna kobieta. Ma naturalna urodę, wzrost i zgrabne ciało. Ale nie pasuje do tej kampanii. Niestety.
gość
10 lat temu
Jest nudna i bez wyrazu, nadaje sie jedynie na wybieg.
gość
10 lat temu
mam to w doopie
gość
10 lat temu
A mnie się podoba.
gość
10 lat temu
Jest po prostu słaba
Gość
10 lat temu
Podobna jest do Honoraty Skarbek 😄
Gość
10 lat temu
Sesja przeciętna. Kendall to nie twarz dla takiej marki. Bardziej pasuje do mniej eleganckich marek.
...
Następna strona