Trwa ładowanie...
Przejdź na

Krawczyk i Juszczak zarobili w "Celebrity Salon" 16 tysięcy złotych! "Żadna praca nie hańbi"

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
79
Podziel się:

"Za pozowanie na ściance dostają 1,5 tysiąca złotych. Dwa takie wyjścia w miesiącu wystarczą na alimenty".

Krawczyk i Juszczak zarobili w "Celebrity Salon" 16 tysięcy złotych! "Żadna praca nie hańbi"

Mikołaj "Depilator" Krawczyk i Sylwia Juszczak znają się jeszcze z czasów studenckich. Ich drogi rozeszły się, gdy aktorka poślubiła reżysera Magnusa Arnesena i przeprowadziła się do Norwegii. W zeszłym roku doszła jednak do wniosku, że już nie kocha męża, wróciła więc do Polski i wzięła udział w Tańcu z gwiazdami.

To nie wystarczyło do zdobycia popularności, postanowiła więc pójść za ciosem i wziąć udział w innym projekcie Polsatu Celebrity Salon. Na planie spotkała Mikołaja, depilującego pachy klientowi. Trudno się dziwić, że od razu się zakochała.

Krawczyk był akurat świeżo po rozstaniu z Agnieszką Włodarczyk i wyprowadzce z jej domu w Wawrze. Szukał więc miejsca, gdzie mógłby się zaczepić, bo nie ma własnego mieszkania.

Niestety, ani on ani Juszczak nie należą do najbardziej rozchwytywanych aktorów. A, podobnie jak większości celebrytów, nie przyszło im do głowy, by pójść do pracy. Jak donosi tygodnik Na żywo, Sylwia wpadła więc na pomysł, żeby brać wszystkie chałtury, jakie się nawiną.

Oboje uważają, że żadna praca nie hańbi - ujawnia w tabloidzie znajomy pary. Za udział w programie zarobili razem około 16 tysięcy złotych. To duży zastrzyk finansowy. A gdy ma się na utrzymaniu 4 dzieci, trzeba przede wszystkim myśleć o ich potrzebach. Za pozowanie na ściance otrzymują ok. 1,5 tysiąca złotych. Dwa takie wyjścia w miesiącu wystarczą na alimenty dla synów Mikołaja. Sylwia chce budować z Mikołajem szczęśliwą rodzinę. Wspiera go w tym, by zawsze był fair wobec swoich synów.

Przy finansowej pomocy organizatorów imprez, może się udać... Juszczak w rozmowie z tabloidem przyznaje, że chce wykorzystać swoje pięć minut.

Ja żyję własnym życiem - zapewnia. To nie tajemnica, że jesteśmy razem. Nie zamierzamy się ukrywać. Za chwilę pojawi się pewnie jakaś inna para i nie będziemy już tak atrakcyjni.

**

**

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(79)
gość
7 lat temu
Jeżeli chce aby płacił na swoich synów to dobrze świadczy o niej :)
joootuuuuukkk...
7 lat temu
Pudel...ta ksywa przypisana Mikołajowi mnie rozbraja za każdym razem jak ją tu czytam 😁 a teraz idę pić kawę
Gość
7 lat temu
Ja pierdzielę jak on się ubiera...masakra jakaś....ni to kowboy ni gwiazda disco polo :>
As.
7 lat temu
A za rok będą udawali, że są razem aby płacono im na tych ściankach....
gość
7 lat temu
powiem wam, ze teraz to nawet włodary mi szkoda :p zmarnowała sobie przez niego kariere, a na nim sie w ogole nie odbila ta sytuacja, chociaż to on zostawił zone i dwójkę małych dzieci... nie ma sprawiedliwości dla kobiet na tym swiecie
Najnowsze komentarze (79)
gość
6 lat temu
przecież to było do przewidzenia, g****a Włodara mogła pomyśleć, że frajer który zostawia kobietę z dwójką dzieci jest g****o wart a koleżanka która koleżance robi takie świństwo nie może być nikim innym jak tylko ździrą więc teraz oboje płacą za swoje, on znalazł następne ciało astralne, pomoczy trochę i pójdzie do kolejnej a Wodara wpieprzy się w kolejny cudzy związek
Gość
7 lat temu
Haha
gość
7 lat temu
Ładną parą stanowił Krawczyk z Włodarczyk. Nie zakrzyczą tego zwolennicy Zając i już.
gość
7 lat temu
w*****a mnie ten chłopczyk
Arni
7 lat temu
Kuźwa co za koleś ? u nas na dzielnicy by z****ł.
gość
7 lat temu
Włodara czy jej matka pisała ten tekst? cytat....." Niestety, ani on ani Juszczak nie należą do najbardziej rozchwytywanych aktorów. A, podobnie jak większości celebrytów, nie przyszło im do głowy, by pójść do pracy..." ! WŁODARA ZA TO JEST BARDZO ROZCHWYTYWANA, NIE GRA W ZADNYM FILMIE OD 5 LAT, O ILE OSTATNIA JEJ ROLE MOZNA NAZWAC ROLA HAHAHA ...BO JECZAŁA TYLKO PARE MINUT Z WYPIETYM TYŁKIEM PRZY KOPULEJSZON W BURDELU
gość
7 lat temu
Aneta mu powinna podwyzszyc alimenty, bo c**l gra w kazdym serialu bo kazdy sie lituje, żeby dzieci mialy na alimenty, a jego i tak nikt nie chce ogladac
Gość
7 lat temu
On bierze wszystko jak sie nawinie. A potem placz bo je rzuca. Tak to jest jak wszystkie za facetem lataja
benigna.bloog...
7 lat temu
Ten ich cały związek to biznesowy układ, Juszczak chce się wylansować u boku faceta o znanym nazwisku. A Krawczyk po tym jak Agnieszka wyrzuciła go z domu, został bez dachu nad głową, więc go przygarnęła. Podobno Krawczyk robi u niej za gosposię.
gość
7 lat temu
żadna praca nie hańbi to weż się za sprzątanie po budowlane 10 zł za godzinę.
Gość
7 lat temu
On to dopiero potrafi uszczęśliwić kobietę. Zajac to do tj pory nie może sie otrząsnąć a Wlodara placze za nim masakra większego szczęścia nie mogly sobie wybaczyć.
Gość
7 lat temu
Jak nie hańbi to ja chcę depilację woskiem jąder i tyłka. Amen.
Gość
7 lat temu
Żałosny jest
Gość
7 lat temu
16 tys to zaden zastrzyk. Ok 16 tys miesiecznie, regularnie - to tak, ale jesli jemu zdarza sie to sporadycznie, jak ma program - to xhlopak musi biede klepac..
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie