Najbardziej znana modelka plus size na świecie - Ashley Graham i jej koleżanka, Iskra Lawrence wzięły właśnie udział w śmiałej kampanii strojów kąpielowych, propagującej pozytywną świadomość ciała. Kampania realizowana jest pod hasłem Don’t Mind the Gap i ma na celu przekonanie młodych kobiet, że ich ciała nie muszą spełniać wyśrubowanych kryteriów narzucanych przez reklamy i sesje modowe. Chodzi głównie o tzw. tight gap, czyli przerwę między udami, która spędza sen z powiek odchudzającym się nastolatkom. Dzięki kampanii dziewczyny mają zrozumieć, że powinny bez kompleksów eksponować swoje kobiece kształty na plaży.
Znana z udziału w rozmaitych akcjach przeciwko anoreksji Graham uważa, że plaża nie jest miejscem dla modelek: Mamy różne sylwetki i wszystkie są na swój sposób pociągające – mówi. _**Kogo tak naprawdę obchodzi przerwa między udami?**_
W akcji bierze udział również przyjaciółka Kylie Jenner - Denise Bidot, która idzie o krok dalej zamieszczając zdjęcia, na których widać, że ma cellulit i niedoskonałe ciało.
Zobaczcie nową kampanię z udziałem Ashley. Myślicie, że odniesie sukces?