Trwa ładowanie...
Przejdź na

Baryza w "Dzień Dobry TVN": "Kobieta powinna być inteligentna i zadbana"

65
Podziel się

"W dzisiejszych czasach trudno ocenić, jakie kobieta ma piersi. Panie oszukują" - dodał "zdetronizowany" doktor Szczyt.

bCPslZCJ

Twórcy Dzień Dobry TVN co jakiś czas zapraszają do programu celebrytów, by opowiedzieli o swoim ideale kobiety lub mężczyzny. Tym razem uznano, że coś do powiedzenia w tej kwestii mają Michał Baryza, menedżerka Krupy Małgorzata Leitner i "zdetronizowany" przez Krzysztofa Gojdzia doktor Marek Szczyt:

Kobieta powinna być inteligentna, zadbana. Mnie się podoba piękna kobieta, nieważne: blond, czy brunetka. Na pewno nie decydują o tym tatuaże. Kobiety pokazują tatuaże, ale to nie jest wyznacznik charakteru - uznał były uczestnik Top Model.

Mężczyźni wybiorą kobietę, która jest atrakcyjna: ma ładne piersi, ładną talię. W dzisiejszych czasach trudno ocenić, jakie kobieta ma piersi. Panie oszukują. Dżokej musi być niski i lekki, modelka musi być wysoka i szczupła - zauważył dr Szczyt.

bCPslZCL

Dziewczyny teraz chętnie chwalą się pupą. To jest istotne. To clue dzisiejszej rozmowy - spuentowała dyskusję menedżerka Joanny Krupy.

bCPslZCR

Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news

bCPslZDm
KOMENTARZE
(65)
gość
4 lata temu
Doktor Szczyt przynajmniej budzi zaufanie jako lekarz... Gójdź już niekoniecznie
gość
4 lata temu
A faceci to nie muszą?
gość
4 lata temu
Za kogo uważa się ten Baryża że wchodzi w słowo doktorowi i kobiecie? ot specjalista..
bCPslZDn
gość
4 lata temu
To samo na listach iTunes i wszelkich "zwykłych" notowaniach. Zadałam sobie trud i sprawdziłam. Czy Pudelek znów usunie nasze posty?
Alpinista
4 lata temu
Kobieta ma stawać na rzesach tylko po to aby facet z nią był?!ludzie uroda przemija a serce i charakter nie.Zadbanie to nie wyglądać jak lalka i ważyć50kg.Zadbana kobieta to z delikatnym makijażem,ładnie ubrana do swej figury,kobiece delikatne gesty oraz zadbany uśmiech_(uzębienia) oraz to coś.Nie ważne czy ma rozmiar a czy xl.Musi mieć to coś co intryguje i piszę jako facet.Te najbardziej wypindzone to często zolzy i matrealistki. Brak często zainteresowań i wiedzy oprócz make-up i zakupów.Mi imponują kobiety ciekawe i z poczuciem humoru.Co mi po głupiej lali z cyckami
Najnowsze komentarze (65)
gość
2 lata temu
reklama robi swoje nie jest lepszy od innych znanych chirurgów.
gość
4 lata temu
Baryza zaczyna wypowuedzi jak maciek z klanu... yyy y y
gość
4 lata temu
Jesli jakas osoba jest mila i ciepla, to jej wyglad schodzi na drugi plan. Jedrna pupa i piersi oraz szczupla sylwetka sa fajne, ale nie najwazniejsze.
gość
4 lata temu
Skończ już z tym Szpakiem bo żygac sie chce.....
gość
4 lata temu
i na takie głupoty każą mi płacić abonament
gość
4 lata temu
MEGA ''P*****K'' ten Baryza! kto to jest ten czlowieczek wsiowy?
gość
4 lata temu
moim zdaniem pani kalczynska zniechęca do oglądanie tvn
gość
4 lata temu
nie podzielam zdania pana kuzniara, dla mnie pani kalczynska, jest malo kobieca, brzydka i do tego nie grzeszy inteligencja, kobieta bez wyrazu i bez polotu, nie powinna wystepowac na wizji, moze poza ekranem gdyby robila herbate czy kanapki, to by była bardziej przydatna
bCPslZDf
gość
4 lata temu
dobrali gosci takich ,ze nic nie mieli ciekawego do powiedzenia, totalne bzdury , Baryza jest beznadziejnie g***i a Leitner nie miala nic sensownego do powiedzenia ,glupio sie tylko usmiechala ,i udalo sie jej wtracic na koniec jakies idiotyzmy
gość
4 lata temu
żałosny dewiant tfu
gość
4 lata temu
Baryza był dobry jako barman. Skąpe spodenki, goła klata i śliniący się faceci - tak go pamiętam.
gość
4 lata temu
Faceci też powinni o siebie dbać i nie uważać że kobieta idealna to ta z filmów porno. Nie ma ludzi idealnych facet powinien to zrozumieć. A nie zachowywać jak pusty burak. Co z tego że kobieta będzie miała proporcje modelki jak będzie tępą dzidą bez charakteru i własnego zdania. Która tylko będzie potakiwała. Kiedyś kobiety miały czas na to by o swoją figurę dbać. Ale przy tym facet nie zarabiał średniej krajowej. Faceci też powinni uprawiać sporty, a nie korzystać z używek, zdrowo jeść bo to wpływa na życie seksualne. Czyli powinno was wzbudzić do refleksji nad tym że Wasze nie udane życie seksualne to też wasza wina a nie tylko partnerki. Sport pobudza libido, endorfiny chormony szczęścia. Używki alkohol i papierosy późniejszą potencje.
gość
4 lata temu
wyjaśnijmy sobie- Szczyt jest specjalistą chirurgii plastycznej, Gójdź to lekarz bliżej nieokreślonej specjalizacji który zrobił (albo i nie) podyplomowe studium medycyny estetycznej. Porównywanie kwalifikacji tych panów jest po prostu śmieszne
anonim
4 lata temu
KOBIETY NIE MALUJĄ SIĘ DLA MĘŻCZYZN!!
...
Następna strona
bCPslZDH