Trwa ładowanie...
Przejdź na

Chris Brown znów UDERZYŁ KOBIETĘ!

76
Podziel się

Kolejna ofiara damskiego boksera. Nadal twierdzi, że "wyleczył się z agresji"?

Chris Brown znów UDERZYŁ KOBIETĘ!
bCyjnmMR

Chris Brown od dawna uchodzi za bardzo agresywną osobę, co sam tłumaczy "problemem z kontrolowaniem emocji" i zaburzeniem dwubiegunowym. Grożą mu cztery lata więzienia - oskarżony jest o pobicie, poza tym wciąż nie wywiązał się z postanowień wyroku wydanego po pobiciu Rihanny, od którego minęło już ponad 5 lat.

Gwiazdor napastował też kobiety w ośrodku odwykowym. Próbował wmówić, że już wyleczył się z agresji, jednak wczoraj znowu zdarzyła się niemiła scena. Brown z całej siły odepchnął fankę, która chciała go pocałować.

bCyjnmMT
bCyjnmNu
KOMENTARZE
(76)
gość
6 lat temu
A co wy byście zrobili jak jakaś baba chciała was pocałować?
gość
6 lat temu
sam sobie zawinił, na zawsze zostanie łatka damskiego boksera :)
gość
6 lat temu
co za g***i pudel, a jakby ktos obcy chcial was pocalowal to byscie nieruchomo stali? blagam
bCyjnmNv
gość
6 lat temu
facet, który stosuje przemoc wobec kobiet tak naprawdę jest słaby, zakompleksiony,nie potrafi sobie z tym poradzić i w taki sposób wyładowuje swoją frustrację.
gość
6 lat temu
Bez przesady!!. z reszta l***i w usa nie maja do siebie szacunku, dlatego faceci tak je traktują
Najnowsze komentarze (76)
gość
4 lata temu
pedofil jeden niech się p******i i i zamknie morde bo jest psen czyli morda psie
gość
4 lata temu
on jest pojebanom szmatom jebanom no k***a niech się j***e i spierdzla
gość
4 lata temu
ale po prostu jak tak chce to niech popelni te samobójstwo a nie wyzywa się na dziewczynach
gość
5 lata temu
No właśnie dalibyscie się pocalowac? Obcemu???
gość
6 lat temu
p*erdolenie, wielkie mi tez halo, ze ktos pobil kobiete.. normalna sprawa, ze moga k***s puscic nerwy, winna jest osoba, ktora wk*rwia nieustannie, nie ta, ktora bije
gość
6 lat temu
ja mam ChaD ale NIE JESTEM AGRESYWNA, nie zwalajcie tego na chorobe
gość
6 lat temu
No.. ja też bym odepchnęła;)
gość
6 lat temu
nie porównujcie siebie do niego. Przecież to gwiazdor i wiadomo że ma fanki które za nim szleją. Takie zachowania akurat są nieuniknione w takim świecie. Chciała go pocałować z sympatii a on się zachował bardzo wulgarnie i bezczelnie. Zero szacunku
bCyjnmNn
gość
6 lat temu
nie porównujcie siebie do niego. Przecież to gwiazdor i wiadomo że ma fanki które za nim szleją. Takie zachowania akurat są nieuniknione w takim świecie. Chciała go pocałować z sympatii a on się zachował bard
gość
6 lat temu
Wyobrazcie sobie sytuacje kiedy byscie mialy faceta 'CELEBRYTE' i jakas dziunia chcialaby go pocalowac... Jaka bylaby wasza reakcja gdyby wasz facet ja odepchnal? Gdyby jej nie odepchnal to Krazyla by juz plota o romansie... odepchnal wiec ma problem z emocjami... MASAKRA..
Sandra
6 lat temu
i bardzo dobrze zrobił ,a niby z jakiej racji ma go całować?
gość
6 lat temu
hahahahaahahhaah
gość
6 lat temu
hahahahahhahah xdd
,jh,l
6 lat temu
Nie lubię Browna bo to k****n, ale co jest złego w tym, że odepchnął babkę, która się do niego nachalnie przystawiała? Gdy facet przystawia się do kobiety i ta go odepchnie nikogo to nie bulwersuje i nie powinna bulwersować odwrotna sytuacja. Nie każdy lubi kontakt z obcymi ludźmi, ja też pewnie odepchnęłabym każdego, kto by się do mnie przystawiał. To nie jest przemoc tylko normalna reakcja obronna.
...
Następna strona
bCyjnmNP