Cleo śpiewa w "X Factorze"!

244
Podziel się

Gorzej niż na singlu Donatana?

Cleo śpiewa w "X Factorze"!
KOMENTARZE
(244)
gość
6 lat temu
a tam, bardzo sympatyczna dziewczyna z niej. nie bądzcie zawistni
gość
6 lat temu
fajny ma glos zycze jej wszystkiego dobrego
gość
6 lat temu
My Slowianie nawet mi sie podoba.
gość
6 lat temu
no,ale w koncu bedzie na Eurowizji.
gość
6 lat temu
Chyba fajna babka, nic do niej nie mam.
Najnowsze komentarze (244)
gość
rok temu
jak wy kapletnie porąbane żyrii mogło nie dać sznsy cleo! MY JĄ KOCHAY
gość
rok temu
Ja! cleo
gość
rok temu
n-o-c jest fajne
alimali80
5 lata temu
Powiedzieli''nie'' ale to zmaścili!!!
wiktoria m
5 lata temu
nie da sie odtworzyc
Hahahahahaha
6 lat temu
trololololololololololololololololo Strolowałam was.!
gość
6 lat temu
no i jurorzy mieli racje
gość
6 lat temu
krytykować można każdego p****u
gość
6 lat temu
a dlaczego filmik usuniety?? tak kiepsko wypadla?
gość
6 lat temu
tYPOWA SŁOWIANKA ...
gość
6 lat temu
bardzo lepiej... co za tepak z tego czeska
gość
6 lat temu
Czyli XFactor nie jest w stanie wyłonić fajnych wokalistów, bo ci co wygrali to jakieś totalne dno...
gość
6 lat temu
Ładny głos .. lubie ja bardzo sympatyczna ... pokazala im z Donatanem ! :)
gość
6 lat temu
Bylam bardzo zaskoczona jak powiedzieli u kuby że ona byla w x-faktor i ze ja odrzucili bo glosisko ma ale nie popisała sie tym talentem w x-faktor a piosenke wybrala sobie straszną.
...
Następna strona