Trwa ładowanie...
Przejdź na

Doda o szpiku dla Nergala: "Gdybym nie nagłośniła sprawy, nie znalazłby się"

162
Podziel się

"Trzeba było to zrobić jak najgłośniej się dało".

bDojRvyZ

W rozmowie z Pudelkiem Doda wyznała, że każdego mężczyznę, z którym się spotykała, kochała "wielką miłością":

Jej związek z liderem grupy Behemoth, Adamem Darskim, został wystawiony na szczególną próbę. Gdy Nergal zachorował na białaczkę, Rabczewska zaangażowała się w poszukiwania dawcy szpiku. Niestety "wielka miłość" i tym razem nie przetrwała. Szpik dla Adama jednak się znalazł, jak przypomina Dorota - głównie dzięki jej staraniom:

bDojRvzb

Jeżeli chwalenie się działalnością charytatywną służy pomaganiu innym, to trzeba się drzeć na ten temat. Jeżeli robić coś dla siebie, to też jak najbardziej, gwiazdy powinny pomagać, bo mogą, bo stać ich na to, to ukłon w stronę ludzi, a dzięki nim istniejemy, to taki nasz artystyczny byt. To koło zamknięte. W kwestii szpiku – gdybym nie nagłośniła sprawy, nie znalazłby się ten szpik, trzeba to było zrobić najgłośniej, jak tylko się dało.

bDojRvzh
bDojRvzC
KOMENTARZE
(162)
gość
5 lata temu
Po co to wałkować
gość
5 lata temu
Dobro robi się nie dla poklasku, nie dla lepszego PR'u tylko bezinteresownie. Mnóstwo anonimowych osób robi takie rzeczy dla swoich ukochanych, przyjaciół czy rodziny. Robią to ze szczerego serca. Fajnie, że pomogła, ale rany julek, to był jej obowiązek.
gosc
5 lata temu
a nergalik jak tylko stanął na nogi pozbył sie Dody ot wdzięczność , mały słaby czlowieczek
bDojRvzD
gość
5 lata temu
Doda,przeceniasz swoje możliwości. Zejdź na ziemię.
gość
5 lata temu
Pierdu pierdu panie rabczewska.
Najnowsze komentarze (162)
gość
5 lata temu
Nergal to szatanista.Doda w stosunku do niego bardzo dobrze postapila
gość
5 lata temu
To jest trochę niesmaczne.. Jeśli się kogoś kocha czy kochało to takie gadanie nie jest na miejscu.. To tak jak by powiedziała : gdybym nie kupiła rano chleba to by nie jadł..
gość
5 lata temu
Nie ma nic gorszego jak wypominanie swoich czynów
gość
5 lata temu
Ciągle dodzia kłapie paszczą na byle temat, żeby tylko o niej nie zapomniano. Za śpiewanie by się lepiej wzięła, bo wszystkie niusy o niej wieją nudą. A z tym kolczykiem w nosie wygląda obleśnie.
gość
5 lata temu
Ona zbila megakase na ego chorobie. Nigdy w ciagu kariery nie miala tylu wizyt w TV i koncertow. Dziwie sie,ze miala czas go odwiedzac.
gość
5 lata temu
to prawda, chłoptaś zawdzięcza jej życie
gość
5 lata temu
Pudel! Z jednego wywiadu zrobiłeś już 9 artykułów. Sorry. Opanuj się. Ile można.
gość
5 lata temu
nie mogę patrzeć na to kółko w nosie ! zakolczykowała się tak jak kolczykuje sie byki Okropnie z tym wygląda
bDojRvzv
gość
5 lata temu
Dobrze mówi, Nergal przy niej wypłynął w Polsce. Może nawet zawszięcza Dodzie życie, bo na pewno poprawę stanu zdrowia. A tak się odwdzięczył... Pociągnął za sobą tłum niedowartościowanych, zagubionych osób, które z zazdrości wypisują negatywne komentarze. Czytam i nie wierzę własnym oczom!!! A co Wy czy takiMergal dla innych zrobiliście?
gość
5 lata temu
Doda podgrzewa kotlety. Desperacja.
babcia
5 lata temu
być może dzięki Dodzie żyje,wielki ukłon dla Dody poruszyła niebo i ziemię i dawca się znalazł .
gość
5 lata temu
Znow ten sam temat 🙄 Nic nowego nie potrafi wymyslic? Zalosna jest I wyglada jak krowa z tym kolczykiem hahaaa
gość
5 lata temu
źle ją potraktował to fakt,ale ona nie pasowała do niego a on się na niej wylansował swego czasu ona jeszcze była na topie,a on ją wykorzystał....W światku metalowców był znany ale nie na tyle.
gość
5 lata temu
zrobila COS wielkiego dla Nergala I dla wielu innych chorych I o tym bedziemy zawsze ZAWSZE pamietac.
...
Następna strona
bDojRvzX