Trwa ładowanie...
Przejdź na
Molly
|
aktualizacja

Dom mody Dolce&Gabbana zarobił MILIONY DOLARÓW na ślubie Kourtney Kardashian i Travisa Barkera! Zaskoczeni?

88
Podziel się:

Wszystko wskazuje na to, że największym wygranym ceremonii ślubnej Kourtney i Travisa jest słynny dom mody. To jeszcze uroczystość czy już gigantyczna kampania reklamowa?

Dom mody Dolce&Gabbana zarobił MILIONY DOLARÓW na ślubie Kourtney Kardashian i Travisa Barkera! Zaskoczeni?
Dolce&Gabbana zarobił miliony na ślubie Kourtney Kardashian i Travisa Barkera (Instagram)

Kilka dni temu odbył się trzeci ślub Kourtney KardashianTravisa Barkera. Para ślubowała sobie miłość w zabytkowej posiadłości Castello we włoskim mieście Portofino. Na uroczystości nie zabrało całego rodu Kardashian-Jenner, a wszyscy, włącznie z młodą parą, wystroili się w stylizacje od Dolce&Gabbana.

Jak możecie się domyślać, marka Dolce&Gabbana bardzo wzbogaciła się na ślubie Kourtney Kardashian Travisa Barkera. Logo znanej marki modowej pojawiało się wielokrotnie podczas hucznej uroczystości. Młoda para skorzystała również z jachtu z charakterystycznymi znakami firmowymi Dolce&Gabbana, na którym bawiono się już po złożeniu przysięgi.

Zobacz także: Zero od jurorów z Ukrainy oraz co pogrążyło Ochmana

Projektanci Dolce&Gabbana nie ubrali wyłącznie panny młodej i pana młodego: w swoje drogie projekty wcisnęli również całą rodzinę Kardashian-Jenner. Nawet druhny najstarszej z sióstr oraz dzieci amerykańskiego muzyka dumnie prezentowały się w stylizacjach luksusowej marki. Można się tylko domyślać, ile zwykłych śmiertelników kosztowałaby taka "totalna stylizacja" - zakładając oczywiście, że kogokolwiek na nią stać.

Jak opisują zagraniczne media, projektanci Dolce&Gabbana są "niezwykle szczęśliwi", że mogli być częścią tak wielkiego wydarzenia. Tak naprawdę chodzi oczywiście o zyski: według wyliczeń sama firma na tym weselu zarobiła prawie 26 milionów dolarów (blisko 100 milionów złotych). Według Launchmetrics, firmy zajmującej się analizami marketingowymi, jest to ponad połowa łącznej kwoty zysków. Chodzi głównie o tzw. wskaźnik media impact.

Media impact określa wartość pieniężną wynikającą ze skuteczności marki. Oblicza wartość każdego postu, każdej interakcji oraz każdego artykułu - wyjaśnia dyrektor Launchmetrics.

Wykazane kwoty dotyczą jedynie publikacji powstałych przez pierwsze 24 godziny po hucznej imprezie i zdaniem specjalistów będą one znacznie wyższe wraz z upływem czasu. Firma porównała te kwoty z tymi, jakie wygenerował Ralph Lauren przy okazji ślubu Priyanki Chopry i Nicka Jonasa w 2018 roku. Wtedy marka zyskała 22 miliony dolarów, ubierając młodą parę. Firma Dolce&Gabbana zarobiła więcej w raptem dobę po ceremonii Kourtney Kardashian i Travisa Barkera.

Na tak ogromne zyski miał wpływ między innymi fakt, że podczas wydarzenia obecni byli wszyscy członkowie klanu Kardashian-Jenner, którzy są niezwykle rozpoznawalni także pojedynczo. Całemu wydarzeniu towarzyszył ogrom promocji w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Pomimo wielu kontrowersji związanych z Kardashianami luksusowa marka wyraziła chęć dalszej współpracy z nimi...

Zaskoczeni? Też myślicie, że to tylko kwestia czasu, aż jakaś polska celebrytka zainspiruje się Kardashianami i sprzeda cały swój ślub jednej marce?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(88)
gość
2 lata temu
Amerykański cyrk.
Nina
2 lata temu
I w sumie co z tego? Już widzę jak Grażyny odmawiają reklamowanie D&G w dzień swojego ślubu. Pozdrowienia!;)
Ehhh
2 lata temu
Tandeta za grube pieniądze...
mom
2 lata temu
Ludziom to mozna wszystko wmowic i daja sie lepic jak z plasteliny. Najlatwiej to zaobserwowac na przykladzie nowych trendow w modzie. Ktos zadecydowal, ze wielgachne garnitury, w ktorych sie wyglada jak smutny klaun, to jest bardzo cool i powiedzial, zobaczymy czy ludzie to kupia. No i wiele osob dalo sie nabrac. Polecam bajke Andersena „Nowe szaty cesarza”. Ale juz skarpetki do sandalow, ktore chronia stopy, to juz niby obciachowe. Bedzie smiesznie, jak kreatorzy mody i naszych umyslow zadecyduja, ze to wlasnie skarpetki do sandalow, sa super trendy i w ogole ostatni krzyk mody! Wobrazam sobie mine tych wszystkich, ktorzy musza zyc wedlug obowiazujacych trendow..
Gość
2 lata temu
Ech... świat na tyłku stoi.
Najnowsze komentarze (88)
Mariola
2 lata temu
Wszystko na sprzedaż
Megi
2 lata temu
Konsumpcyjny tryb życia ameb
Beka
2 lata temu
Wzięła ślub w halce ciągnąc za sobą firankę
sasa
2 lata temu
Dom mody zarobił,a panna młoda wygląda jak ...................., jak dla mnie porażka!!!
Tylko ja
2 lata temu
Tandeta ten pan młody wytatuowany jak perski dywan pani młoda w kostiumie kąpielowym w formie sukienki 🤣🤣
iksde
2 lata temu
Ludzie którzy tu piszą nie mają pojęcia o sztuce czy kulturze i o tym czym kicz w sztuce może być, ani nie rozumieją nawiązań. Np. suknia panny młodej jest genialna, także welon, ale znów nie zrozumiecie dlaczego. Oraz dlaczego ten welon nie jest obrazą uczuć religijnych. Największym kiczem tego wesela to są ludzie którzy te ciuchy założyli, przynajmniej część z nic, ale para młoda w sumie wygląda bardzo zgodnie ze swoją filozofią życiową. Najbardziej mnie śmieszą Grażyny z całej polski na pudlu wyrokujące co kiczem jest albo nie jest. Jezu Chryste. Nie macie o tym pojęcia.
Eje
2 lata temu
Ja mysle ze to jie hyl zaden trzeci slub tylko impreza polaczona z sesja zdjeciowa. Nawet ksiadz wyglada na modela.
Lol
2 lata temu
Fajna para. Scott pewnie zalamany. On myslal ze ona nikogo nie znakdzie bo dzieci ma. I szalal.
Obiektywnie
2 lata temu
Kicz pozostanie kiczem, nieważne czy to Dolce Gabbana czy inny wielki dom mody.Ta sukienka i welon z pięknym strojem nie ma nic wspólnego.Ludzie z nadmiarem kasy niech sobie kupują metki ,ale niech te ubrania będą przynajmniej ładne
Polka
2 lata temu
Próżność i profanacja Matki Boskiej....a ona sama okazała się najgłupsza z tych siostrzyczek chociaż wyglądała na najmadrzejszą
Ajajajwj
2 lata temu
Gdyby nie welon to wyglada jak w stroju, sprzataczki z sex sklepu. jeszczw miotelke dac
Edyta
2 lata temu
Ostatnie zdjęcie. Córka Kourtney i jej spojrzenie na nowego Męża swojej Matki, totalne zagubienie w oczach i chyba strach którego jeszcze do końca nie rozumie.... Trochę to smutne.
Amanda
2 lata temu
To są wirtualne kwoty, reklama owszem jest niezła ale o ile wzrośnie sprzedaż marki to jeszcze zobaczymy. Ja jestem już całkowicie uodporniona na reklamę, zalewa mnie taka fala reklamowanych produktów, że mam totalny przesyt
Bazia
2 lata temu
Uwielbiam takie wyliczenia z d.py na podstawie jakichś algorytmów. No, ale skoro Forbes nazwał Kylie Jenner miliarderką (wykazali się nawet takim poczuciem humoru, że dodali "self-made"), to już nic mnie nie zdziwi.
...
Następna strona