Trwa ładowanie...
Przejdź na

Esmeralda Godlewska oskarża byłego faceta: "Zostałam zdradzona, zostawiona sama z dzieckiem na rękach"

114
Podziel się

"Dostałam dużo w życiu w kość, moja skóra stała się twardsza na krytykę" - ujawnia. "Jestem silną kobietą, ale też bardzo wrażliwą".

bCPcSnit

Błyskawicznie zdobyta popularność sprawiła, że siostry Godlewskie, podobnie jak inni aspirujący celebryci, coraz chętniej dzielą się swoim życiem prywatnym. Małgorzata, która z wykształcenia jest pielęgniarką, opowiedziała już o swoich małych piersiach, które musiała zoperować, żeby pozbyć się kompleksów. Nieco dalej w wyznaniach posunęła się Esmeralda. Zdradziła nam, dlaczego rozstała się z ojcem swojego dziecka i jak to wpłynęło na jej życie. Opowiedziały także o planowanej trasie koncertowej, wydaniu płyty i tym… czy w ogóle mają talent. Zobaczcie!

bCPcSniW
KOMENTARZE
(114)
gość
3 lata temu
Faceci, którzy porzucają własne dzieci są odpadami i odchodami, to nic nie warte tchórzliwe szmaty.
gość
3 lata temu
Taka pieknosc zostawil?😂 jedyny fakt jest taki ze skoro zostal ojcem powonien sie swoim dzieckiem zaopiekować
gość
3 lata temu
Kochane siostry zejdzie na ziemie, takich jak was jest miliony, niczym sie nie wyrozniacie i skad ta pewnosc siebie
bCPcSniX
gość
3 lata temu
Niby się z nich śmiejecie, a sami napędzacie ich absurdalną popularność. Na takie osoby powinno się spuścić zasłonę milczenia.
gość
3 lata temu
Wierzycie w to? Btw pudel przestań z jednego wywiadu robic 800 plot, to samo z Ortodox robisz.
Najnowsze komentarze (114)
gość
3 lata temu
To są mądre i sympatyczne dziewczyny. Trochę drażnia mnie ich przejaskawione poprawki ciała, ale to Ich wybór. Ja je lubię!
gość
3 lata temu
Co to za sepleniąca prowadzaca?!? Do tego moooocno przeciętna! Czy naprawde dziewczyna z wada wymowy powinna byc prezenterką, standardy dzisiaj znizone sa do zera....
gość
3 lata temu
Zdradzała chłopaka z popkiem to odszedł kto by to Znosił
gość
3 lata temu
Znam Ich bardzo dobrze i po co ona tak kłamie notorycznie zdradzała swojego narzeczonego przymykał na to oko bo mieli dziecko , ale kiedy zaczęła często urywać się z domu i zarywać noce z popkiem dla obecnej kariery to chłopak odszedł i jest bardzo dobrym ojcem co za brednie
gośćja
3 lata temu
Zwykle dz...i
gość
3 lata temu
Ogladajac to sralam.
gość
3 lata temu
Byli zaręczeni. On szalał na ich punkcie. Więc coś się musiało z jej strony. Prędzej on jest lepszym ojcem niż ona matka. Kto chciałby mieć matkę, którą miało pół miasta, ktora pozuje do porno zdjęć, wydurnia się w głupich programach i przynosi ogólny wstyd na ulicy??
gość
3 lata temu
esmeralda dobrze zrobiła sama z dzieckiem została niech pokaze dziadowi bo wiele kobiet jest w takiej sytuacji nie wiele potrafi ztym wygrać jej sie udaje odnosi sukcesy dobrze wyglada a operacje no coz sa dla ludzi i pomagaja
bCPcSniP
Koko
3 lata temu
Kluby bukuja,bo chcą,żeby ludzie się pośmiali.T********y...
gość
3 lata temu
Jak mozna opuscic wlasne dziecko? Jak mozna porzucicc i tak skrzywdzic wlasna rodzine? Wiem co mowie. Takie dziecko nie ma pozniej rownych szans w zyciu.
gość
3 lata temu
Wystarczy spojrzeć, na ciebie i od razu trzeba uciekac !!! Spójrz do lustra ?????
gość
3 lata temu
Jakby moj facet powiekszyl by fiuta nalykal sterydow i nazwal z tomka don pedro tez bym spierdolila
gość
3 lata temu
a kim jest tatus
gość
3 lata temu
co te watpliwej urody fantomy maja do zaoferowania, a zapomnialam beda spiewac
...
Następna strona
bCPcSnjr