Trwa ładowanie...
Przejdź na

GOŁA KLATA Davida Beckhama!

45
Podziel się:

Piłkarz też zrobił sobie solidny splash. Kogo nominował?

GOŁA KLATA Davida Beckhama!

Kolejne gwiazdy oblewają się wodą. Tym razem wyzwanie podjął David Beckham. Piłkarz postawił na solidny Splash. Nie został oblany jak większość gwiazd z wiadra, ale z beczki. Przy okazji pochwalił się gołą klatą. Wśród nominowanych przez piłkarza znaleźli się Magic Johnson, Michael Jordan oraz... Leonardo DiCaprio.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(45)
gość
8 lat temu
Aby mój mąż się tak starzał ;)
gość
8 lat temu
Super z niego facet, oby więcej takich. Leonardo powinien brać przykład
gość
8 lat temu
Tylko zazdrościć Victorii. Super rodzina.
gość
8 lat temu
Fajnie dla odmiany go dodatkowo posłuchać, ładny głos, pasuje :)
gość
8 lat temu
Widać, że jest szczęśliwy. Jako jedni z nielicznych potrafią korzystać z pieniędzy we właściwy sposób. :)
Najnowsze komentarze (45)
gość
8 lat temu
to ma być klata?
gość
8 lat temu
ale kicha
cockmonster
8 lat temu
zasiadłybyscie bicze na jego pałce?hee?
ŁUKASZ 24
8 lat temu
Po prostu facet CU-uuuuuuuuu-DO !!!! Jest boski . Ja jestem gejem i też mi się ON podoba , mimo że mam lepsze ideały ,D.Beckham nie jest tak pociągający jak Michał Szpak albo Concita WURST (bo oni mają idealne chude nóżki i chude małe płaskie tyłeczki) , ale Beckham jest też niebiański . Wiecie jakie jest moje marzenie ? Żebym przepuszczał Davida Beckhama pierwszego w drzwiach :) wtedy każdy Z NAS wie , że jeśli facet wejdzie pierwszy przez drzwi , to lubi być traktowany jak kobieta . Ja w pracy też nie przepuszczam dziewczyn pierwszych w drzwiach - bo daję znać facetom , że to JA JESTEM DLA NICH NAJBARDZIEJ KOBIECA ;-*
Maja
8 lat temu
Czym kusi ? Wytatuowaną jak u kryminalisty klatunią kurczaka ?
gość
8 lat temu
Zimną wodą każdy g***i sie poleje ale gorącą to trzeba miec jaja heheh
gość
8 lat temu
Ale głupota z tym polewaniem.Beckham jest fajny tylko ma paskudną ,zarozumiałą i głupią żonkę.
dora
8 lat temu
W saunach dużo fajniejszych czasami widuję :)
gość
8 lat temu
niedawno czytałam, że jak znani Polacy zostawali oblewani to w większości była krytyka, a jak jakiś wytatuowany, znany wymoczek tak zrobił to same pochlebstwa, no, bo to przecież znany cudzoziemiec, a tak naprawdę nie wiadomo - /obłudni Polacy/, a ja mam go gdzieś i jego rodzinkę też - wolę już docenić Polaków
gość
8 lat temu
Jordan odpowiedział już
gość
8 lat temu
Fajny pogodny usmiechniety
test
8 lat temu
Twój mąz nie ma pewnie takiej kasy jak Beckham i mnóstwa wolnego czasu.
gość
8 lat temu
gdyby zarabial tyle co przecietny kowalski juz nie byl by dla was taki seksowny...
gość
8 lat temu
damn you...
Oferty dla Ciebie