Trwa ładowanie...
Przejdź na

Grycanka: "Mam dużo bardzo propozycji z zagranicy"

323
Podziel się:

Nastoletnia córka Marty kontynuuje karierę modelki XXL.

Grycanka: "Mam dużo bardzo propozycji z zagranicy"
bESyowsB

Wiktoria Grycan od pierwszego pojawienia się na czerwonym dywanie twierdziła, że doskonale radzi sobie jako modelka XXL. Jak na razie nie wiadomo z kim podpisała kontrakt, ani nie pochwaliła się żadna sesją, ale twierdzi, że jej kariera w świecie mody się rozwija.

Kariera się cały czas fajnie i prężnie rozwija. Cały czas jest jakby ta kariera modelki. Na razie mam dużo bardzo propozycji z zagranicy. Na tamtym rynku jestem postrzegana trochę pozytywniej, jak na tym - powiedziała nastolatka.

bESyowte
KOMENTARZE
(323)
gość
9 lat temu
Zajmij sie dziewcze szkola, bo przykro sluchac Twoich "jakby" wypowiedzi.
gość
9 lat temu
Nie dość ,że p*****a to i wysłowić się nie potrafi , a stara tylko patrzy czy dobrze cytuje wykuty tekst
gość
9 lat temu
Moje uszy! Dziewczyna nie potrafi sklecić poprawnego zdania -.-
bESyowtf
gość
9 lat temu
do nauki dziecko wez sie
gość
9 lat temu
KARIERA WOW.
Najnowsze komentarze (323)
Magda Gesler:...
7 lat temu
duzo propozycj z zagranicy chyba zeby ją kupic jako tucznika na hamburgery.
gość
8 lat temu
jezeli ambicja rodziny Grycanow jest nie jak najlepsze wyksztalcenie corki Wiktori tylko oddanie jej pod ostrzala zagranicznych fotografow..pewnie beda jeszcze placic tymze fotografom pensje miesieczne za staly serwis przy Wiktori ktora zamierza zostac TLUSTA FANTAZJA ..urzeczywistnieniem fantazji seksualnych wielu mężczyzn na świecie...dziwne ze 18 letnia dziewczyna wychodzaca wszedzie z mamusia,nie mysli o szkole tylko stoi na ograglo przy szafie z lustrem i sie przebieraza 30 letnia kobiete i fotografuje i przebiera i cyka fotki..To jakas FOBIA:
kola
8 lat temu
za granica to bardziej modeli meskich chca ruchac potem modelki chude te tlusciejsze to jest na nie specjlany rynek..dosc zawezony..ale jest .Jest przeciez tez rynek dla bardzo grubych takich po 280/ 350 kg.Sa to tzw „Feeders...W koncu grubych ludzi jest na swiecie ok 300 milionow i ktos chce te z nadwaga czy chorobliwa otyloscia ogladac i placic za to.Pamiejmy ze nadwaga to wstep do nowotworow!
luna
8 lat temu
Wiktoria ty zlikwiduj tluszcz z serca...ta falde tluszczu ktora masz ponad paskiem adochodzi ona do piersi.Ta falda tluszzu jest niezwykleniebezpieczna dla serca..Ty mozesz nie miec zadnej przyszlosci jako modelak XXXL..bo ci poprostu serce nie wytrzyma obciazenia.Nie masz gwarancji Pana Boga na pismie ze bedziesz zyja dlugo..Mlodzi otluszczenie szybko umieraja bo im wewnetrzne organy wysiadaja
gość
8 lat temu
no coz za granica sa zboczency co tylko patrza jak by tu wyruchac kandydatke na modelke, nawet tlusta kandydatke.Wiktoria powinna o tym myslec ze bez przejscia przez lozka kariery na zachodzie nie zrobi.Taka jest rzeczywistosc
USA
8 lat temu
oeyB1S Very informative post.Thanks Again.
gość
9 lat temu
Ona ze stresu klepie takie zdania bo przeciez juz jakby ich dlugo tu nie bylo.....
gość
9 lat temu
Ma propozycje, owszem, tyle że z masarni. Do krojenia salcesonów chcą postawić. I obierania świńskich głów ze skóry.
bESyowsX
gość
9 lat temu
ALE PRYMITYW, NAWET WYPOWIADAC SIE NIE POTRAFI
gość
9 lat temu
Chyba modelka 7xXXL, nie wiem kto by chciał takiego paszteta. www.hejtujto.pl - Mega Humor :D
gość
9 lat temu
Kariera się prężnie rozwija - ostatnio były na promocji ryb w markecie. Megahit!
gość
9 lat temu
a co wy od niej chcecie fajna dziewczyna ...po komentarzach widac ze zazdrosc ludzi zrzera...
gość
9 lat temu
pewnie z Ameryki,gdzie tez wiekszośc ma takie tłuste dupska po żarciu fastfoodów
gość
9 lat temu
pusta i g****a jak reszta rodzinki
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bESyowtQ
bESyowtR
bESyowtS
bESyowtT
bESyowtU
bESyowtz