Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
|

Internauci oburzeni słowami Jolanty Pieńkowskiej o koszykarzu: "SKANDALICZNA WYPOWIEDŹ"

352
Podziel się:

Jolanta Pieńkowska nieoczekiwanie postanowiła zabrać głos w sprawie sukcesów polskiej kadry koszykarzy. Pochyliła się nad tymi, którzy grają w prestiżowej amerykańskiej lidze. Mówiła o Jeremym Sochanie?

Internauci oburzeni słowami Jolanty Pieńkowskiej o koszykarzu: "SKANDALICZNA WYPOWIEDŹ"
Jolanta Pieńkowska w ogniu krytyki (East News, Getty Images)

Właśnie trwają Mistrzostwa Europy w Koszykówce Mężczyzn. Wydarzenie jest głośno komentowane w polskich mediach, bowiem nasza drużyna świetnie sobie radzi. Dowodzi temu środowy mecz, w którym Polacy wygrali ze Słowenią 90:87. W piątek zaś dojdzie do półfinałowego starcia z Francją.

Jedną z gwiazd reprezentacji jest bez wątpienia Mateusz Ponitka, który od początku turnieju zbiera same pochwały. Nic dziwnego, że coraz częściej pojawiają się głosy, że sportowiec powinien trafić do NBA. Przypominamy, że do prestiżowej ligi dostał się ostatnio inny Polak, Jeremy Sochan. 19-latek jest synem Polki i Amerykanina, a większość życia spędził w Wielkiej Brytanii.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Rutkowscy jeb*ą biedę, a Wieniawa szokuje strojem

Nieoczekiwanie swoją opinią w sprawie rodaków w NBA postanowiła podzielić się Jolanta Pieńkowska. Zabierając głos, dziennikarka pokusiła się o zaskakujące stwierdzenie.

Fajnie byłoby zobaczyć w NBA Polaka. Ale takiego od nas - wypaliła na antenie TVN24.

Jak można się domyślić, choć nie powiedziała wprost, że chodzi jej o Sochana, jej słowa wywołały w sieci istną burzę.

Nie bardzo rozumiem. Co znaczy "Polaka, ale takiego od nas"?;

Niech się Pani Jolanta skupi na sprawach modowych polityków, a tematów, o których nie ma pojęcia, niech nie rusza;

Skandaliczna wypowiedź;

Wystarczyło powiedzieć, że z naszej ligi...;

No aż zdębiałem, myślałem, że się przesłyszałem... - piszą zdezorientowani internauci.

Do wypowiedzi zdążył odnieść się także dziennikarz Canal+ Sport Artur Kwiatkowski. Słowa Pieńkowskiej zrobiły na nim jak najgorsze wrażenie, w czym wtórują też i inni dziennikarze sportowi.

Jolanta Pieńkowska w kontekście Mateusza Ponitki w TVN24 mówi, że fajnie byłoby zobaczyć w NBA "Polaka, ale takiego od nas"... Nie nauczymy się nigdy - napisał na Twitterze Artur Kwiatkowski.

Myślicie, że Marcin Gortat już słyszał, co powiedziała?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(352)
Bobo
2 tyg. temu
Niefortunny dobór słów co dla dziennikarki stanowi faux pas. Niemniej jednak coś w tym jest ;) mnie on bardziej przypomina amerykańskiego celebrytę w łańcuchach niż rodzimego koszykarza
Ola
2 tyg. temu
Prawdę powiedziała.
................
2 tyg. temu
Chodziło jej o to, ze wyszkolonego w Polsce.
loki
2 tyg. temu
no bo lewica z tvn tylko udaje tolerancje bo modne a po cichu mysla cos innego. juz raz odwalili tez z tym chlopakiem z bts co go wysmiali ze najpiekniejszy a jest niemeski
nat
2 tyg. temu
z drugiej strony sochan ani slowa gratulacji w socialach nie dodal wiec...
Najnowsze komentarze (352)
Prada
4 dni temu
Ja nie zapomne jak doradzala/zawstydzala mlodszego kolege z pracy na antenie, zeby nie szczypal sie na zakup drozszej markowej torebki dla malzonki. Daje sie wtedy przyklad na cala Polske modelu moralnego mowiac poniekad : nie badzcie czypami skapcami wobec zon i zaprzedajcie dusze diaplu.. No rozumiem ze na swoj moralny model Pani Jola wziela przyklad ze swojego meza , ktory zapewne sie nie szczypal na drogie prezenty dla niej, bo kasiora pochodzila szerokim strumieniem od oszukanych lub okradzionych biednych klientow jego bankowej piramidy.Niestety tak to wybrzmiewa w swietle faktow. Ja sie myle to sorki. Wydaje mi sie Pani Jolu ze uczciwy prezent nie kradziony i z serca jest wiecej warty niz oszusta przez ktorego ludzie, placza, a rodziny maja bide. Zawsze mialem o Pani dobre zdanie ale widac slabo ta druga polowka wyszla i zszargala Pani opinie a moze i wciagnela w swoje shady byznesy za ktore normalnie sie odpowiada przed sadem.
Czerwona
1 tyg. temu
poprawność polityczna
kolo
2 tyg. temu
a matty cash mieszkał, sochanowi "bliżej" do polski niż matty "cashowi"
Rob
2 tyg. temu
Ona też nie przypomina siebie, jak już tak komentujemy wyglad
gosc
2 tyg. temu
ma race, chwalimy się sukcesami Polaka, który nie wiadomo czy kiedykolwiek był w Polsce :D
wolkar
2 tyg. temu
Pieńkowska ładnie na tych zdjęciach wygląda - chyba obiektyw ją lubi (w przeciwieństwie do Sochana po tej w sumie słusznej wypowiedzi...)
gosc
2 tyg. temu
Oj tam. Powiedziała prawdę. Polacy nie sa genetycznie przystosowani do odnoszenia sukcesów w takim sporcie. On jest czarnoskóry. Wiadomo, że czarni mają inne geny. Lepsze do sportów. On ma bardziej geny od ojca który z Polski nie pochodzi. No przecież to widać. Są to sprawy oczywiste. Może i ma polskie obywatelstwo, ale to kwestia umowna, urzędowa. Niemniej jednak jeżeli się utożsamia z naszym krajem bo tu sie wychował no to spoko.
hej
2 tyg. temu
bo to zona milionera więc mowi jak chce i co chce :)
Leszek
2 tyg. temu
Ludzie, średnio inteligentny człowiek wie co kobieta miała na myśli. Robienie z tej wypowiedzi wielkiego problemu oznacza małość adwersarzy.
pytas
2 tyg. temu
A co złego powiedziała. Myslała o tym ze polakiem to mozna nazwac taka osobe, ktora mieszka w kraju, tu płaci podatki, reprezentuje nas na zewnatrz kraju. On jest brytyjczykiem lub amerykaninem pochodzenia polskiego po matce. przeciezLewandowaski tez jest niemcem pochodzenia polskiego. Przeciez Solorz tez jest wielonarodowy pochodzenia polskiego. Czego tu sie czepiać.
Profesorka
2 tyg. temu
Matko on nawet w Polsce nie mieszkał. Super, że ma polsko-amerykańskie obywatelstwo, ale umówmy się Polsce dużo nie zawdzięcza poza dobrymi genami marki
Ola
2 tyg. temu
Od nas to 100% pochodzenie Polskie, a nie 50%. Jolka masz wirtualne piwko ;-)
Obrzydliwe
2 tyg. temu
No proszę jaka tolerancja z tvn
hm.......
2 tyg. temu
A ona od nas czy nie od nas ?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie