Trwa ładowanie...
Przejdź na

Jessica Mercedes zaprojektowała ubrania dla River Island!

35
Podziel się:

"Polacy wspierali mnie w konkursie"

Jessica Mercedes zaprojektowała ubrania dla River Island!
bESJEXaZ

20-letnia szafiarka Jessica Mercedes, chwali się swoim nowym sukcesem. Jako "przedstawicielka polskiej blogosfery", oraz jedna z sześciu blogerek na świecie będzie mogła zaprojektować dla francuskiej marki Sarenza linie obuwia sygnowaną jej nazwiskiem.

Jessica wygrała także konkurs, w którym nagrodą było zaprojektowanie bluzy dla River Island. Kontrakt obejmuje także wprowadzenie na rynek jej projektu:

bESJEXbb

Oprócz tego dzięki swoim czytelnikom wygrałam projekt, w którym mogłam zaprojektować swoją bluzę dla River Island - powiedziała. Będzie w sprzedaży wiosną 2014 roku. Jestem bardzo podekscytowana, bo mam dopiero 20 lat, a bluza mojego projektu będzie w River Island, sygnowana moim imieniem i nazwiskiem. Bardzo się cieszę!

bESJEXbC
KOMENTARZE
(35)
gość
8 lat temu
bardzo fajna, mądra dziewczyna, trzymam kciuki!
T
8 lat temu
napiłabym sie z nia :)
gość
8 lat temu
Ma wadę wymowy, ale całkiem poprawnie się wypowiada. A Wy (tzn. redaktorzy) chyba źle słuchaliście, bo buty nie są dla RI.
bESJEXbD
gość
8 lat temu
Beka z Wolińskiego i jego fot w windzie.
gość
8 lat temu
super ale jak zwykle Pudel wszystko przekrecasz i oczywiscie źle napisane marki ech.. żal. GRATULUJE JESSICA
Najnowsze komentarze (35)
gosc
8 lat temu
"mam dopiero dwajscia lat?" co to znaczy dwajscia?:D
gość
8 lat temu
Jej głos .....
patty
8 lat temu
kocham JĄ!!!!
ada
8 lat temu
Przekręcacie fakty
gość
8 lat temu
i teraz zadajcie sobie pytanie co zrobiła ta cała Maff ! Jessica idzie jak torpeda. Ma się czym pochwalic. A nie kiczem jakies StaffbyMaff . Proszę Was. To są kopie innych marek.
gość
8 lat temu
wojewódzki potraktował ją jak niedorozwinięte dziecko w swoim programie jak udawał ze ją szanuje i tylko cynicznie usmiechal sie do kamer. tępe to i w dodatku szpetne
gość
8 lat temu
ona jest taka brzydka... i jeszcze ta wada wymowy... ale mimo tego wszystkiego ja lubie :)
gość
8 lat temu
Jessy jest cool laska!!!!!! xD
bESJEXbv
gość
8 lat temu
ta bluza jest obleśna i nieprofesjonlnie zaprojetkowana :/
gość
8 lat temu
System Satelitarnej Lokalizacji Dokładnie Namierzamy Obszar Logowania Telefonów Komórkowych http:\\cutt.us\u8kH
gość
8 lat temu
Jest świetna jako modowa blogerka, ale jeżeli to dziś jest osoba o której mówi się 'mądra' i 'inteligentna', to jest mi bardzo przykro.
gość
8 lat temu
piskliwa miernotka
gość
8 lat temu
p****k jakich mało, widzieliście chociaż jej zęby? http://e5.pudelek.pl.sds.o2.pl/6b47a1a10af5da9c6058f51821b336de14bde545
ahahaha
8 lat temu
Sarenza to francuska platforma, sprzedajaca buty ROZNYCH MAREK.To nie marka, jak Chanel, czy Dior.To serwis, skupiajacy kilkadzesiat marek.Wiec sukces jeszcze wiekszy =)
Oferty dla Ciebie
bESJEXco
bESJEXcp
bESJEXcq
bESJEXcr
bESJEXcs
bESJEXbX