Trwa ładowanie...
Przejdź na

Joanna Keszka: "Kobieta to nie porno-lalka. To się nazywa kontinuum dziewica-dziwka!"

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
73
Podziel się:

"Albo jest porządną Polką i penis jej wystarcza, albo spotyka się z atakiem, bo głośno powie, że lubi seks".

Joanna Keszka, autorka portalu Barbarella edukującego kobiety w kwestii ich seksualności, wypowiedziała się na temat seksualności Polek. Specjalistka jest zdania, że w naszej mentalności brakuje przyzwolenia na eksperymentowanie w tej dziedzinie życia:

Brakuje przyzwolenia na eksperymentowanie z seksualnością. To się nazywa kontinuum dziewica-dziwka. Albo jest porządną Polką, penis jej wystarcza, żadna łechtaczka, ja w ogóle nic, nic, albo spotyka sie z atakiem, bo głośno powie, że lubi seks. Kobieta świadoma swojej seksualności to nie jest porno - lalka, która na zawołanie spełnia fantazje, niestety. To jest kobieta, która wie, czego chce, umie wyciągać rękę, ale zazwyczaj takie kobiety bardzo się odwdzięczają za dobre traktowanie w sypialni.

Źródło: Agencja TVN/x-news

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(73)
gość
7 lat temu
Uwielbiam ją! Stop z dwuminutowym seksem, faceci lód to nie jest gra wstępna
gość
7 lat temu
Dziewczyny, bawcie się, zazywajcie życia bez względu na innych. Mężczyźni robią to od wieków, bez względu na to czy są żonaci czy też nie . Młodość upływa. .
gość
7 lat temu
ja sie dobrze odwdzięczam mężowi- kupuje mu trzy czteropaki na cąły tydzień :)
123123
7 lat temu
Miałam kilkunastu partnerów zanim poznałam tego jedynego, nie czułam sie dziwką i nie byłam tak postrzegana może dlatego że nie pieprzyłam o tym wszem i wobec bo łóżko to moja sprawa, kolejna rzecz jak jestem z kimś na stałe to jestem wierna i nie dziewica. Dla mnie to farmazony gada. Czy naprawdę ludzie lubią gadać o seksie? z partnerem tak ale ze znajomymi po jaką cholerę
gość
7 lat temu
bzykajmy się, bzzzzzzzz
Najnowsze komentarze (73)
gość
7 lat temu
Podoba mi się Wasza rozmowa, dyskusja. Fajnie jest wymienic sie tematem bez skrepowania, z szacunkiem dla innych :-D no i usmiałam się
gość
7 lat temu
Uprawianie seksu jest darem i obowiazkiem wobec natury. Nic innego jak prokreacja i nie ma w tym nic złego i niewłaściwego. Natura, Bóg, czy inna wysoka siła dała kazdej istocie, włącznie z roslinami mozliwość rozrodu i dała też mozliwość dokonywania selekcji. Można powiedzieć niestety, ale taka jest prawda. Życie bedzie trwać jesli człowiek mądrze nim pokieruje, dotyczy to równiez zwierząt i roslin. Kto nie widzi tych prawidłowości ten ma mierne pojęcie o życiu. Tak już jest, sąnarodziny, selekcja i smierc i serce oraz dusza nie ma nic do tego, tylko rozum i instynkt przetrwania. Dobrze więc, że mamy sumienie, ze znamy pojęcie dobra i zła, piękna i wszelakich uczuć wyższych. TRudno to pogodzić ze sobą. Dlatego nie dajmy się zmanipulowac bo to przestepstwo wobec człowieka.
gość
7 lat temu
dokładnie!
gość
7 lat temu
Co za bzdury ona wygaduje. Niby gdzie jest tak że nie możemy mówić o tym że lubimy seks? No jasne, że u cioci na urodzinach takie deklaracje są po prostu nie na miejscu. Też nie chciałabym żeby wujek opowiadał jak lubi się bzykać. Jednak ludzie to mają wyprane głowy.
gość
7 lat temu
dokladnie, max 20 minut, mam tyle rzeczy do zrobienia, ze dlugo mnie denerwuje i tyle.
gość
7 lat temu
Jakos nie chcialabym sie ruchac z facetem ktory nie jest ze mna. Po co to robic z kims obcym. Kto wie co ma za choroby, mozna zajsc w ciaze a potem placz. W ogole czulabym sie jak nic nie warta, pusta s****a :p
gość
7 lat temu
Dziewczyna przede wszystkim powinna miec sama do siebie szacunek, do wlasnego ciala i nie wlazic kazdemu lepszemu do łozka.
gość
7 lat temu
jakie głupie dziewuchy tylko sex w głowie,u bardzo chcących to zaczyna się zanik mózgu , współczuje choroba nieuleczalna,, , tylko piach może uleczyć
gość
7 lat temu
jak mnie wkurzaja porady dla 'wszystkich'! kazdy jest inny, kazdy ma inna osobowosc i potrzeby seksulane tez.
gość
7 lat temu
Ta pani ma zupełną rację, niestety. Ze skrajności w skrajność... Choć wątpię, żeby kiedykolwiek się to zmieniło.
gość
7 lat temu
przeciez sama wlasnie gadasz...
gośćDupaLis
7 lat temu
Kto by chciał taką raszplę !
gość
7 lat temu
to ze ty nie lubisz gadac nie znaczy ze inni tez nie maja tylko dlatego ze tobie to przeszkadza
gość
7 lat temu
W życiu się nie spotkałam z potępieniem z powodu upodobania do seksu, ani nie słyszałam żeby inną kobietę potępiano. co ona w ogóle bredzi?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie