Trwa ładowanie...
Przejdź na
Neta
|
aktualizacja

Katarzyna Bujakiewicz pozuje BEZ MAKIJAŻU i rozprawia o samoakceptacji. Padło porównanie do Pameli Anderson (FOTO)

122
Podziel się:

Katarzyna Bujakiewicz postanowiła zaprezentować się na Instagramie bez makijażu. Aktorka wyznała, że długo próbowała się w pełni zaakceptować i najwidoczniej pomogła jej w tym... Pamela Anderson.

Katarzyna Bujakiewicz pozuje BEZ MAKIJAŻU i rozprawia o samoakceptacji. Padło porównanie do Pameli Anderson (FOTO)
Katarzyna Bujakiewicz bez makijażu rozprawia się o samoakceptacji. Padło porównanie do Pameli Anderson (FOTO) (AKPA, Getty Images)

Do mediów w końcu zaczęła przenikać moda na naturalność. Część kolorowych magazynów zrezygnowała z retuszu zdjęć. To nie wszystko. Celebrytki coraz chętniej pokazują życie bez filtra, dzięki czemu na Instagramie widujemy naturalne ujęcia.

Do grona znanych kobiet, które nie wstydzą się pokazywać w wersji sauté, dołączyła Katarzyna Bujakiewicz. Aktorka porównała samą siebie do Pameli Anderson. Gwiazda "Słonecznego patrolu" już jakiś czas temu stała się bowiem symbolem samoakceptacji. Aktorka często pokazuje się bez makijażu, pozując w naturalnej odsłonie nawet na największych galach w show-biznesie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Anna Markowska ma kompleksy? Modelka mówi o terapii

To Pamela Anderson? Nie, to tylko Katarzyna Bujakiewicz

Katarzyna Bujakiewicz do jednego z najnowszych zdjęć na Instagramie zapozowała przytulona do drzewa, prezentując się w naturalnej odsłonie. Aktorka przyznała, że długo pracowała nad samoakceptacją.

Być jak Pamela Anderson, chyba nabrało nowego sensu. Życie no make up! Kiedyś się wstydziłam wyjść bez makijażu. Bałam się, że się wyda, że nie jestem taka fajna... Dlaczego takie coś sobie robiłam? I gdzie była wtedy Pamela? Tam, gdzie ja - we wstydzie i kompleksach... - pisała Katarzyna Bujakiewicz na Instagramie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(122)
True
miesiąc temu
To naprawdę budujące że wiele kobiet wraz z wiekiem rozwija się wewnętrznie i nabiera zdrowej pewności siebie.
Gigi
miesiąc temu
No i fajnie, dość już tych cyborgów poprzerabianych. Na naturalną twarz o wiele milej się patrzy.
Trfrt
miesiąc temu
Dobrze, że kobiety zaczynają o tym mówić, i decydują się na brak makijażu, bez makijażu też jesteśmy ładne.
Onaa
miesiąc temu
Ona jest bardzo fajną kobietą👌 od początku swojej kariery w mediach
Monika
miesiąc temu
I pięknie ..brawo !!!
Najnowsze komentarze (122)
Kobieta
miesiąc temu
Braaawo … przepiękna i zdrowa kobieta
Facet
miesiąc temu
I tutaj potwierdzenie, że kiedy Polki widzą przeciętna kobietę to prawią komplementy. Juz nie widzą w niej zagrożenia, piękna, seksapiky, za którymi oglądają się Wasi chłopaki i mężowie. Nie hejtuja, nie krytykują, jak to robią z pięknymi lub poprostu efektownymi, stylowymi kobietami. To nie jest naturalne piękno, tylko zaniedbanie. Pamela zawsze była zaniedbana, brakowało jej stylu, klasy. Brak makijażu niczego nie zmienia, tylko potwierdza. Przestańcie się oszukiwać, że jesteście piękne naturalne. Bo patrząc na polskie ulicy wcale tego nie widać.
Pppp
miesiąc temu
Niech nagra filmik na lodce Jak Pamela 🤣🤣👉👌🥒🥒🥒🥒
Ania
miesiąc temu
Piękna kobieta , będzie zawsze piękna. Brawo
Ccc
miesiąc temu
Cieszę się, że jestem stara. Kiedy byłam młoda kobiety mało się malowały i bez makijażu miałam facetów na pęczki. Teraz wszystkie młode dziewczyny są tak zrobione (większość piękna), że ja kiedyś nie miałabym przy nich szans. A robić takiej tapety by mi się nie chciało.
Marita
miesiąc temu
Tylko,że Pamela na gali Met miala makijaż. Bardzo delikatne kolory, ale była umalowana. Są filmiki na ig z przygotowań i dokładnie jest pokazane jak ją malują. A efekt u niej robią te cienkie jasne brwi, wygląda przez to jakby nie była zrobiona
Adam
miesiąc temu
Kiedys jak sie widzialo na ulicy tych przerobionych to sie czlowiek gapil. Teraz same glonojady, sztucznosc, jak idzie naturalna piekna kobieta to jedna na sto manekinow sklepowych
Adam
miesiąc temu
Kiedys jak sie widzialo na ulicy tych przerobionych to sie czlowiek gapil. Teraz same glonojady, sztucznosc, jak idzie naturalna piekna kobieta to jedna na sto manekinow sklepowych
Mr X
miesiąc temu
Jedna z najpiękniejszych polek jakie widziałem. Kiedys. A dziś? Babcia 👵🏻 z obwisła twarzą 😄
Dorka
miesiąc temu
Co jej się stało z nosem? Przecież wcześniej miała zupełnie inny, trochę mniejszy po prostu? I nie piszę tego złośliwe tylko naprawdę widzę różnicę pomiędzy tym zdjęciem a wcześniejszymi.
ulala
miesiąc temu
Ale Pamela ma makijaz na tym zdjeciu
Oooo
miesiąc temu
Ładna Kobieta, nie wisielec wydziarany, albo koks wydziarany której bliżej do samca niż do damy
Makutra40
miesiąc temu
Ładnie wygląda ! 🙂🙂
Zuzia
miesiąc temu
Rzeczywiście Podobna
...
Następna strona