Trwa ładowanie...
Przejdź na

Keszka: "Seks zbliża bardziej niż gar zupy. Orgazmy nie spadają z sufitów trzeba się o nie postarać!"

81
Podziel się:

"Jeżeli mamy tłuc kotlety przez godzinę, a wymyślić fajną zabawę erotyczną, to wybierzmy dobrze" - radzi ekspertka TVN-u.

Joanna Keszka wyrasta na nową ekspertkę TVN-u. Dała się poznać jako odważna edukatorka seksualna Polek, która zachęca do czerpania przyjemności z seksu. Przypomnijmy: Joanna Keszka: "Kobieta to nie porno-lalka. To się nazywa kontinuum dziewica-dziwka!"

Ostatnio poszła o krok dalej - zaprezentowała na wizji wibratory twierdząc, że powinna je mieć w torebce każda kobieta. Dodała, że powinny być one refundowane przez państwo. Zobacz: Keszka dla TVN: "Wibratory powinny być refundowane. Kobiety dzięki nim są bardziej efektywne w pracy!"

Okazuje się, że Keszka doradza również parom. Jej zdaniem większość związków w Polsce rozpada się ze względu na brak bliskości, w tym seksu.

Seks zbliża bardziej niż gar zupy. Orgazmy nie spadają z sufitów trzeba się o nie postarać. Życie w stałym związku bez seksu staje się smutne. Jeżeli mamy tłuc kotlety przez godzinę, a wymyślić fajną zabawę erotyczną, to wybierzmy dobrze. Nie mówię jednak, że nie mamy jeść. Ludzie rozstaja się najczęściej nie z powodu zupy, tylko bo zaczyna brakować bliskości, którą też buduje seks.

Źródło: Agencja TVN/x-news

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(81)
gość
6 lat temu
Ona ma racje. Ja moze nie mysle teraz konkretnie o seksie, ale zawsze mnie wkurwialo, ze matka nagotowala sie jak g****a, uwzgledniajac wszystkie fanaberie, ze ten lubi to a ta mm ten nie lubi tamtego - i teraz tak samo z moimi dziecmi. Ciagle tylko te gary i gary, tysiac rodzajow zarcia, byle 'cos porzadnego zjedli' - ale jak ma z tego radosc.... ja wole im zrobic cos prostego, zjedza to dobrze, nie to tez dobrze - a potem sie zebrac i wyjsc gdziec czy pojechac, pobawic sie, spedzic po prostu czas razem.
(mam wibrator...
6 lat temu
Mam 32 lata I zgadzam sie ze wszystkim co ta pani mowi! Mam nadzieje ze bedzie coraz czesciej pojawiac sie i wypowiadac w tv. Zarowno my kobiety jak I mezczyzni duzo na tym zyskamy. Pozdrawiam
gosc
6 lat temu
kocham tą babę jak tak gada...
gość
6 lat temu
Czy dzieci księży też obejmuje 500+
Agnieszka
6 lat temu
A co jeśli ja lubię gotować? Nie każda kobieta żyje po to, by dawać d**y i wić się w konwulsjach orgazmów. Poza tym orgazmami nie wykarmisz rodziny, niech to b****o zejdzie na siebie i wyłączy wreszcie ten swój wibrator.
Najnowsze komentarze (81)
gość
5 lata temu
sıkın suraty
fkJ8r43ghcbnv...
6 lat temu
fkJ8r43ghcbnvbhdsh
U3Ngte bftci...
6 lat temu
U3Ngte bftcicubdmju, [url=http://hhigqlevmrjx.com/]hhigqlevmrjx[/url], [link=http://ixfrgdycmmqd.com/]ixfrgdycmmqd[/link], http://cvczsfhcxavi.com/
gość
6 lat temu
Srutu tutu g****a babo idź się leczyć.
gość
6 lat temu
seksoholiczka, powinna się leczyc a nie ludzi pouczać. Swiat na psy już schodzi, ciekawe czy ma dzieci i jak je wychowała, pewnie takie same agentki jak ona.
gość
6 lat temu
Masz rację, moja mama tak robiła, a koniec końców i tak zawsze były pretensje i żale. Ponadto przez to, że kiedyś nie miała swojego życia teraz nie ma co ze sobą począć. Mamy po 30 lat, własne życie a ona dalej chciałaby nas wychowywać jak małe dzieci. To zły nawyk...
sisko
6 lat temu
Tej kobiecie przydałby się po prostu normalny mężczyzna który ją dopieści, najlepiej jakimś długaśnym powiększonym Phallomaxem sprzętem
gość
6 lat temu
stare polinezyjskie powiedzenie mowi:kibiety podczas seksu powinna wrzeszczec jak zazynane p****e i miotac sie jak ryba na pissku.to siwta prawda cos takiego przezylem w lzach mlodowsci bo dzis moja stara ro steka jakby niosla worek kartofli po schodach.oj takie jest zycie.
gość
6 lat temu
Prawdę mówi! A gary są do zupy! :)
gość
6 lat temu
A ja, patrząc na tę panią jestem pełen podziwu dla faceta, który tak się poświęca, aby z nią ..... no, chyba, że takiego faceta nie ma, i dlatego niezbędnym wyposażeniem tej pani jest wibrator
gość
6 lat temu
Ktoś chce na tym zarobić, nic więcej. Dlaczego w mediach nie mówi sie o ludzkich uczuciach, zrozumieniu, szacunku i dobrych relacjach dzięki temu?
myśląca
6 lat temu
Bliskość między ludźmi /uczucie, zaufanie/ buduje seks, a nie jak ona mówi seks buduje bliskość. Widać juz jej się w głowie pierniczy od nadmiaru seksu
jesio
6 lat temu
Ratunku!!!! Nie wiem co ja mam takiego w sobie ,ale którą bym nie ruszył to się później ogonic nie mogę...cmok
gość
6 lat temu
Wszystkim się wydaje, że sex to sprawa naszych narządów płciowych, a to jest tylko sprawa pośrednia, za wszelkie doznania odpowiada mózg, więc może jesteś w jakimś sensie zablokowana, nigdy nie dymam partnerki dopóki nie jest ''mokra'' i wręcz pragnie tego, w przeciwnym razie to jest tylko sprawa fizyczna, a może i boleć jak twierdzisz...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie