Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Koleżanka przyszła na wielkie przyjęcie w sukience za 148 zł, a może sobie na dużo pozwolić!"

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
132
Podziel się:

Przetakiewicz zapewnia, że ceni... skromne ubrania. "Kiedyś nosiłam sieciówki, dzisiaj slow fashion" - dodaje Rosati.

Joanna Przetakiewicz i Weronika Rosati lubią drogie i markowe ubrania. Ich stylizacje często warte są nawet po kilkadziesiąt tysięcy złotych. Mimo to starają się uchodzić za skromne. Przetakiewicz pochwaliła swoją zamożną koleżankę za to, że potrafi "tanio się ubrać":

Ostatnio na wielkie przyjęcie przyszła moja koleżanka w sukience za 148 zł, a może sobie na dużo pozwolić. Bardzo ją komplementowałam - wyznała milionerka.

Weronika Rosati z kolei zapewnia, że na zakupy pozwala sobie tylko, gdy "zrobi film":

Kiedyś ubierałam się w sieciówkach, teraz slow fashion. Ale jak nie ma pieniędzy to nie ma pieniędzy, ale jak zrobię jakiś film, to zawsze sobie coś porządnego kupuję. Torebkę Chanel dostałam na prezent.

Przypomnijmy najsłynniejszą kreację Joanny:

Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(132)
gość
7 lat temu
R****k też pewnie pójdzie poszaleć na jakiś shopping za swoje 20 baniek :P
gość
7 lat temu
puste idiotki !!!! gdybym byla bogata a podobalaby mi sie sukienka za 20 zl to bym ja zalozyla nikt nie musi dyktowac nikomu w co sie ma ubrac!
gość
7 lat temu
Rosati jakie sztywne, nieruchome czoło i uniesiona brew. czyżby za dużo botoksu?
polka_gorszeg...
7 lat temu
Bohaterka drugiego planu na zdjęciu za Przetakiewicz wymiata. Szacun Babuniu! Szacun!
gość
7 lat temu
Baby n*****e macie w tych lbach jaki k***a slow fasion "RENCE OPADAJO"
Najnowsze komentarze (132)
gość
7 lat temu
co za głupie stare cipy, robią z siebie ikony mody, a są zwykłymi tandeciarami
Błogosławione...
7 lat temu
Ja za 148 zł kupiłem rower,spodnie za 7 zł,koszulę za 5 zł,a buty za 145 zł. i szaleję latem po okolicznych lasach.Pozdrawiam wszystkich,snobów szczególnie.
gość
7 lat temu
Przetakiewicz- straszna p*****a
gość
7 lat temu
Na doopie miliony a w głowie debet.
beti
7 lat temu
gwiazdy kasy nie maja ?? nooo prosze... tyle tysiecy w portfelu miesiecznie hahha to wyzyjcie za 500zl + dziecko !! powodznia kuzwa !!!!
gość
7 lat temu
ale pustaki
gość
7 lat temu
świetna pierwsza fota - dwie Polki
Kryśka
7 lat temu
ale to pustaki przez duże P....że też takie nic jest dawane na stronę Pudelka ,chyba tylko dlatego,żeby reszcie normalnym pokazać,ze inni moją gorzej,ze pieniądze to nie wszystko jak się ma kiełbie we łbie i nawet bogaty tatuś niewiele pomoże he he he
t.runo
7 lat temu
Zapamietajcie głupie celebrytki. Kiedyś zaczną wam cycki obrastać nowotworami , albo doczekacie się wylewów czy innych chorób .to będzie lament i szukanie kasy na leczenie czy rehabilitację , przykładem choćby Globisz. Zbierajcie kasę na gorsze czasy bo te kiedyś nadejdą. Nie piszę tego bo jestem zawistny czy wredny, ale po to zebyście to sobie przemyślały
gość
7 lat temu
osra..sie wszyscy z sukienka
gość
7 lat temu
a mnie bardziej interesowałoby życie tamtej pani na drugim planie...
gość
7 lat temu
CO to za G***i tytul.... za 148 zl....... masakra
gość
7 lat temu
Milionerka czy nie sama prowokuje, ze kiedyś ktoś ściągnie z niej te drogie ciuszki. Głupie C..py sadze ,ze są lepsze od innych nosząc się w markach znanych projektantów.
gość
7 lat temu
Byłam w butiku pani Przetakiewicz. .Tylko wiatr hulał po pustym sklepie, ciemno jakoś, parę drogich szmatek na wieszakach, a ekspedientka nawet nie wyszła do mnie z zaplecza, chociaż na biedną nie wyglądam. Buractwo.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie