Kozidrak o rozstaniu z mężem: "Jestem szczęśliwa. Mam się kim zajmować!"

82
Podziel się

"Przeszłość to jest przeszłość. To co było wcześniej, to była inna Beata".

Rok temu Beata Kozidrak wyprowadziła się od męża i zamieszkała w Warszawie. Obecnie trwa batalia rozwodowa z Andrzejem Pietrasem o podział majątku i prawa do twórczości zespołu Bajm. Mąż Kozidrak zdążył już znaleźć następczynię wokalistki. Pokazuje się z kochanką publicznie. Piosenkarka też już sobie kogoś znalazła. Zobacz też: Kozidrak: "Jestem zakochana, mój mąż też, więc jest fajnie"

W najnowszym wywiadzie Kozidrak opowiedziała o życiu w Warszawie po przeprowadzce z Lublina. Zapewniła, że jest szczęśliwa, wie, czego chce i cieszy się, że poznała nowych ludzi. W swoim najnowszym singlu Upiłam się tobą śpiewa o tym, że w każdym momencie życia można znaleźć miłość.

Jestem szczęśliwa. Mam się kim zajmować. Nie będę zdradzać szczegółów. Mało mam w tej chwili czasu na życie prywatne. Przeszłość to jest przeszłość. Ważne jest to co, w tej chwili robię. To co było wcześniej to była inna Beata. Przeprowadziłam się do Warszawy, postanowiłam zmienić wszystko. Poczułam tutaj cudowny klimat. Poznałam wielu ludzi, przyjaciół.

Źródło: WideoPortal/x-news

KOMENTARZE
(82)
justine
4 lata temu
Mądra i silna kobieta-konsekwentnie nie opowiada o swoim prywatnym życiu,nie wypowiada się negatywnie o innych,widać,że kocha życie i ludzi.
gość
4 lata temu
Już znudził się ten rozwód, zostawcie kobietę w spokoju. Brakuje tylko transmisji na żywo z sali rozwodowej.
Gośćonaaaaa
4 lata temu
I super...
gość
4 lata temu
Stary o****h ten jej mąż
gość
4 lata temu
tak trzymac pani Beato! nie ma po kim płakać
Najnowsze komentarze (82)
wkurzona
4 lata temu
Ja nie widzę fenomenu Kozidrak. A poza tym czym tu się chwalić, rozwodem? To jest zawsze przegrana obydwu stron.
gość
4 lata temu
Beatko , walcz o siebie i badz szczesliwa !
Gościu
4 lata temu
PO 36 latach mąż zdradził że Ksidrak jako nałożnica jako żona jako kochanka to wielka POrażka !!!!.....patrz a tak ryja darła ...Józek nie daruję ci tej nocy !!!! Dzisiejsze barbiowate puste pudła z naturą bez matematyki też POrażka !!!!
Gościu
4 lata temu
PO 36 latach mąż zdradził że Ksidrak jako nałożnica jako żona jako kochanka to wielka POrażka !!!!.....patrz a tak ryja darła ...Józek nie daruję ci tej nocy !!!! Dzisiejsze barbiowate puste pudła z naturą bez matematyki też POrażka !!!!
gość
4 lata temu
moze sie łajdaczyc!!!!hahahahahaha stara rura !!!tego jej brakowalo!!!!!!ESTYD!!!!!!juz Cie nie lubie i nie slucham!!!
gość
4 lata temu
LOL. Fajnie, że dzisiaj rano miałem z "kochanką" Pietrasa, angielski w szkole XD
gość
4 lata temu
Nie jesteś szczęśliwa. On też nie jest szczęśliwy. Zagubiliście się
gość
4 lata temu
Nie mówi prawdy , ukrywa prawdziwe emocje niestety ...
gość
4 lata temu
najważniejsze,że jest szczęśliwa. Zresztą ,dlaczego miałaby być niesczęśliwa, ma tyle sukcesów w życiu, jej życie to zresztą jeden wielki sukces.
gość
4 lata temu
Moim zdaniem tu nie chodzi o zdrady czy pieniądze, chociaż to mogło być dopełnieniem wszystkiego czego doświadczyła w małżeństwie z tym mężusiem-tatusiem,który mówił co ma robić,z kim rozmawiać i o czym,w co się ubrać itd.itp który całe życie nią dyrygował jak małą głupią dziewczynką która nic nie wie i nie umie,a jak dziewczynka się zbuntowała i przejrzała na oczy to pan i władca się obraził i powiedział że przyjdzie z podkulonym ogonem bo bez niego nie istnieje,a tu szok dała radę i lepiej sobie radzi bez niego i jest dumną i dowartościowaną kobietą.Powodzenia Beata i nie daj się zdominować na rozprawie rozwodowej,bo on nadal myśli że ma władzę nad tobą.
gość
4 lata temu
g****a baba wiuadomo ze kij ma konce klmczucha
iza
4 lata temu
pani beato mam nadzieje ze bedzie pani szczesliwa po rozstaniu z tym starym wyga co to tylko iqman musi brac zeby isc do lozka z kobieta!! pani taka piekna mimo ze w sile wieku na pewno sobie kogos znajdzie, powodzenia!!
gość
4 lata temu
ojej!!!! ale biedna przybita jest o chryste nie myslałam ze tak silna babka tak sie załamie. pani beato niech pani da dziadowi wolna reke tamta go zuci lada dzień
gość
4 lata temu
Łeb jak u konia!!!
...
Następna strona