Trwa ładowanie...
Przejdź na

Misiek Koterski o świętach: "Marcela się przebiera za elfkę, ja za Mikołaja"

42
Podziel się

"Czekałem na tę rolę całe życie. W moim życiu wydarzył się prawdziwy cud".

bCNLKYgR

Dwa miesiące temu Misiek Koterski i Marcela Leszczak zostali rodzicami. Trzeba przyznać, że nie dbają przesadnie o prywatność. W walce o popularność Marcela jest gotowa niemal na wszystko. Ostatnią wizytę na ściance zaliczyła pięć dni przed porodem, a cztery dni po urodzeniu "Ptysia" już chwaliła się figurą na Instagramie. Taki stan rzeczy odpowiada jednak Miśkowi, twierdzi, że zarówno związek, jak i bycie ojcem, to prawdziwy cud w jego życiu. Jak spędzą tegoroczne święta?

bCNLKYhu
KOMENTARZE
(42)
gość
3 lata temu
szczęścia życzę :)
Ja ich lubie!...
3 lata temu
Ja ich lubie!!!!
gość
3 lata temu
i pomyslec ze swojego czasu to był pierwszy ćpun RP :D
bCNLKYhv
gość
3 lata temu
Macie pracownikow w pudlu na wigilie? beda hashtgd's z prezentow u Siwiec i Lewej wiec bedzie trzeba publikowac. Ich zachlannosc nie zna granic
gość
3 lata temu
mocno im gratuluję i życzę wszystkiego dobrego. ja niedawno poroniłam, smutek nie do opisania i chyba najgorsze święta przede mną
Najnowsze komentarze (42)
gość
3 lata temu
Niechaj pan dmucha i chucha na te swoje cuda!!bo syn będzie pana potrzebował całe życie i obserwował!!!
gość
3 lata temu
no widzisz życie nie równo rozdaje karty ja np usunęłam ciążę na własne życzenie i to będą bardzo szczęśliwe dla mnie święta:) nie poddawaj się i głowa do góry jeszcze będzie dobrze!
gość
3 lata temu
Co by nie gadać, mega pozytywny człowiek
gość
3 lata temu
trzymaj sie dzielnie! Jeszcze będzie dobrze:)))))
gość
3 lata temu
Bardzo pozytywnie ich odbieram. Taka publiczna słodka miłość jest piękna, póki jest, oby nie prali publicznie brudów. Trzymam kciuki za tą niebanalną parę.
gość
3 lata temu
Ciesz sie chłopaku, to twoje 😊😊😊
gość
3 lata temu
Morawiecki ma gębę jak odkładka ksiązki czy bóg wybaczy bernadetcie
gość
3 lata temu
Co za i*****l nazywa tego zalosnego chlopka misiek przeciez on ma jakies imie
bCNLKYhn
gość
3 lata temu
g****a jesteś, statystycznie każda kobieta roni po x razy w życiu. Zresztą po co komu tyle bachorów, to nie jst fajne zobacz w rodzinie i u znajomych- jak się ekscytowali swoimi bachorami i co z nich wyrosło.. chciałabyś takie? a jakby ci się takie właśnie trafiło? Doceń siebie, swojego faceta i życie jakie masz a nie ryczysz nad zarodkiem
gość
3 lata temu
Elf nie ma płci kretynku .
gość
3 lata temu
Tak z ciekawości, bo nie wiem-Ktoś wie z czego on żyje?
gość
3 lata temu
Takie pieluchowe Majdany?Gosia moze miec konkurencje,ale Misiek jest jedyny w swoim rodzaju.
gość
3 lata temu
Michu ,ty sie tylko nie przebieraj.
gość
3 lata temu
i teraz narkus, leń, patologia wraz z plastikową wywłoką są wszyscy święci i niech im się szczęści bo jej zlał się do p***y i gówniaka zrobili, co za polska wiocha.
bCNLKYhP