Trwa ładowanie...
Przejdź na

Mister Polski: "Byłem ministrantem przez 5 lat!"

133
Podziel się

"Na wiosce to był taki klub. Zawsze to jest jakiś tam chwyt na dziewczyny."

Mister Polski: "Byłem ministrantem przez 5 lat!"
bEgZWlpN

Rafał Maślak robi się coraz bardziej rozpoznawalny i popularny. Mister Polski zyskuje nowych fanów na Facebooku i chętnie dzieli się zarówno swoja przeszłością, jak i planami na przyszłość. Tym razem zdradził nam, że był kiedyś... ministrantem. Motywacją były oczywiście dziewczyny.

Byłem ministrantem przez 5 lat. Na wiosce wszyscy koledzy byli i to był taki klub, nie było nic innego. To jest jakiś tam chwyt na dziewczyny - wyjaśnił.

bEgZWlqq
KOMENTARZE
(133)
gość
7 lat temu
Tak jak można było przewidzieć, powoli mamy przesyt. Na początku był efekt nowości i wow, ale jak wrzuciliście zdjęcia z jego kuchni, gdzie podpisał je "perfekcyjny pan", pomyślałem, że czara goryczy się przelała, wchodzę tam w komentarze i... miałem rację. Koleś wygląda na sympatycznego, ale zapatrzonego w siebie i, powiedzmy, aplikuje raczej na ścianki niż do mensy. ;d
gość
7 lat temu
Szkoda, że tak z lekceważeniem się wypowiada o byciu ministrantem, że to tylko dlatego, że nie było żadnego klubu. Trochę szacunku.
gość
7 lat temu
Jak sie wczesniej wydawal fajnym, przystojnym poukladanym facetem, ktory jako nowy mister Polski zacznie robic jakies pozyteczne akcje, tak teraz mam wrazenie, ze najbardziej interesuje go bywanie i bankiety. A mowil ostatnio, ze nie chce byc druga Edyta Herbus i byc znany z tego, ze pozuje na sciankach. Sorry ale chodzac codziennie na bankiety idziesz dokladnie wlasnie udowadniasz, ze tak jest. Mamy juz przesyt, zajmij sie czyms pozytecznym.
bEgZWlqr
gość
7 lat temu
Oj, coś czuję, że mogło chodzić o chłopców ;p
gość
7 lat temu
alez on jest głupiutki masakra
Najnowsze komentarze (133)
gość
4 lata temu
Kupa na klatę i złoty deszcz ;)))
gość
7 lat temu
ale on jest g***i pusty i nie przystojny masakra
gość
7 lat temu
Potwierdza się stara prawda, nie każdy powinien się odzywać
jola
7 lat temu
Na na wiosce dużo jeszcze takich tępych maślaków jest?
gość
7 lat temu
minisrant :)
koledzy z sik...
7 lat temu
maślak jest żenujący
gość
7 lat temu
no to se duchowni poużywali
gość
7 lat temu
ale p*****k na wiosce
bEgZWlqj
jolka
7 lat temu
tyle że trzeba proboszczowi kadzidło codziennie pucować
gość
7 lat temu
ale młot
gość
7 lat temu
Primitywne wyznania, dureń
gość
7 lat temu
O matko znowu sprawdza sie przesąd że jak piękny to niech lepiej sie nie odzywa........
gość
7 lat temu
Ale ciota
gość
7 lat temu
Cialo wycwiczysz, urode poprawisz na tyle ile mozna, ale inteligencji...? Ani jedno ani drugie ( nie wycwiczysz i nie poprawisz) :)
...
Następna strona
bEgZWlqL