Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Moimi fanami są osoby, które nie powinny oglądać programu!"

52
Podziel się

"Hejterom mogę powiedzieć, żeby pocałowali mnie w du*ę."

"Moimi fanami są osoby, które nie powinny oglądać programu!"
bCGNlIlN
KOMENTARZE
(52)
Slavek
6 lat temu
Mała wali prosto z mostu pozdro mala
Eliza
6 lat temu
Jak czytam niektóre komety to tragedia!! Program jest dla ludzi którzy podchodzą do niego z dystansem a nie , co sobą reprezentują nic są zwykłymi ludźmi tak jak my. Hallo mamy 21 wiek połowie młodzieży tak się bawi , jak idzie na imprezę też chodzi im o to żeby się nawalić i dobrze się bawić. Świta nie jest taki piękny jak by połowa chciała. Ci ludzie reprezentują to co się dzieje na tych imprezach.
Eliza
6 lat temu
Gdzie ty widzisz tu tłustą ?? Chyba sama taka jesteś
bCGNlImr
gość
6 lat temu
Tak? Na tym etapie chcesz zostac? Ciekawe... w pierwszym sezonie zachlysnieta 'slawa' z eliza i ewelina mowilyscie, ze ciezko bedzie wrocic do normalnego zycia, nie jezdzic limuzynami tylko tramwajami itd, ze tak latwo bylo sie przyzwyczic, ze jestescie gwiazdami, wiec gdyby nie fakt, ze nikt Ci nic nie dal po programie to chetnie bys sie w luksusach plawila, wiec Ty mi tu nie p^%*l!
Eliza
6 lat temu
Za mało żyjesz ;) Widziałam gorszych. ;)
Najnowsze komentarze (52)
gość
6 lat temu
Powyżej 65 plus haha
paula
6 lat temu
Jpr...ludzie ogarnijcie d**y i tyle! ! Tylko hejtujecie ludzi ktorzy sa zajebisci i wiedza ze umieja sie db bawidz a.ze poszli do tego programu tylko dlatego bo potrafia sie bawic i chca z tego korzystac a nie tylko suedziec w domu i sie o********c! ! Macie problemy jakies to. Zostawcie je dla siebie ;) "NIE SPAC, ZWIEDZAC, Z*********C " to jest ich haslo i oni maja wasz w d***e. ..
gość
6 lat temu
Ja tam ja lubie
Tusiaa
6 lat temu
kochamm
gość
6 lat temu
Widać na twarzy spuchnięta od chlania ;p
gość
6 lat temu
Przepis na celebrytę z piątej ligi: pokazać d**ę mile widziany cyc, puścić się kilka razy najlepiej publicznie, należy wyzbyć się inteligencji mile widziana wulgarność I GOTOWE
gość
6 lat temu
to jest program dla ubogich umysłowo
gość
6 lat temu
Nie trzeba być gwiazdą żeby jeździć porsche, ja nie jestem i jeżdżę. ..
bCGNlImj
gość
6 lat temu
Piekne ma oczy!
aniomałonator...
6 lat temu
kocham cie
gość
6 lat temu
Może i nie jest najbardziej inteligentną osobą i nie zawsze wypowiada i zachowuje się jak powinna, ale mimo to lubię tą dziewczynę ;) Każdy jest jaki jest i nie powinien się zmieniać, albo się to akceptuje, albo nie.
gość
6 lat temu
Po co ją tyracie? Daje Wam to coś? Kurcze, ludzie np. z Ekipy z Newcastle co odwalają, a nie mają tylu hejtów. Zazdrościcie, bo jeżeli dostalibyście się do takiego programu, korzystalibyście z ciągłej zabawy. Ona robi to co robią tysiące ludzi na imprezach. Przynajmniej nie macha tak ostentacyjnie d**ą w klubach jak nie powiem już kto i się w tym programie nie puszcza. Polska to zacofany kraj i jest masa osób, która wypowiada się gorzej od niej. Nie każdy musi być wybitny. Przynajmniej jest szczera i ma poczucie humoru, sama się z siebie śmieje ;)
gość
6 lat temu
Puste wiejskie b****o
gość
6 lat temu
patola jedna
bCGNlImL