Trwa ładowanie...
Przejdź na

Obrońca Waśniewskiej: "To nie była moja wersja o śmierci Magdy. Staram się ją tylko forsować"

139
Podziel się:

Sąd oddalił kasację adwokata zabójczyni półrocznej Magdy. To już ostateczny wyrok. Została skazana na 25 lat więzienia.

bEUffEBN

Niespełna rok temu Katarzyna Waśniewska usłyszała wyrok 25 lat więzienia za zabicie swojej półrocznej córki. Sąd nie uwierzył w jej tłumaczenia, jakoby mała Madzia zmarła w skutek nieszczęśliwego wypadku. Waśniewska twierdziła, że dziecko wypadło jej z kocyka. W lutym jej obrońca przygotował wniosek o kasację wyroku. Chciał, by proces przeprowadzono jeszcze raz. Sąd Najwyższy oddalił jednak ten wniosek.

- Sąd absolutnie nie podzielił zarzutu obrońcy, że kontrola odwoławcza poszczególnych zarzutów została dokonana w sposób powierzchowny - oświadczyła sędzia Dorota Rysińska.

- Na pewno nie satysfakcjonuje mnie to rozstrzygnięcie. Muszę zapoznać się z pisemnym uzasadnieniem tego postanowienia. To nie była moja wersja o mechanizmie śmierci Magdy. To była wersja, którą pani oskarżona przedstawiła. Ja tylko staram się forsować ją w tym postępowaniu. Wydaje mi się, że ona była bardzo prawdopodobna - skomentował decyzję SN obrońca Waśniewskiej Arkadiusz Ludwiczek.

bEUffEBP

Mecenas nie wykluczył, że spróbuje odwołać się jeszcze do... Trybunału w Strasburgu.

bEUffEBV

Źródło: TVN24/x-news

bEUffECq
KOMENTARZE
(139)
gość
6 lat temu
facet po prostu wykonuje jak najlepiej swoja prace. kazdy by sobie zyczyl takiego obroncy.
ewa
6 lat temu
Brawo dla sądu !
gość
6 lat temu
A co z ojcem Madzi uciekl ogon podkulil wstyd a on na wolnosci dobrze wiedzial co to za potwor nieuchronil wlasnego dziecka b***e kolejne
bEUffECr
gość
6 lat temu
dobrze tak k****e morderczyni beznadziejna dziecko bezbronne i to z niej wlasnej szmacisko
gość
6 lat temu
mam nadzieję , że więcej nie będziecie pokazywali tej morderczyni , dla takich ścierek nie powinno być miejsca wśród ludzi
Najnowsze komentarze (139)
gość
6 lat temu
Ah ta kasia... Chyba jej 5 minut juz minelo :( A tak serio to cala ta sprawa byla EWIDENTNIE robiona pod publike od samego poczatku. Serio, sprawa morderstwa ciagnieta przez 2 - 3 lata, naglosniona na caly kraj, opisywana w najmniejszych szczegolach w mediach ? Nie wiem, po co to zrobili, ale widac jakis byl tego cel. normalnie(tzn. W normalnym kraju ofc.) to kiedy tylko sie dowiedzieli o tym ze to ona zabila go dziecko(co bylo wiadomo w sumie od poczatku), to by wsadzili szmate do p*****a, bez cackania i tyle. Ale to jest polandia... Na szczescie wyjezdzam, jak najdalej
gość
6 lat temu
Obejrzyjcie ten film - Diabelska przełęcz - Devil's Knot (2013)
FFXIV
6 lat temu
Now you tell me that she was not a knockout ! FFXIV http://weheartit.com/ff14store
gość
6 lat temu
Karierowicz
gość
6 lat temu
mistrzowska cenzura twarzy Pani idącej z tyłu.. :)
gość
6 lat temu
PUDELEK JEST BEZNADZIEJNY!!!!!
gość
6 lat temu
i nie udalo sie ,,wyhu...c sadu??? co kanalio???A taka bylas pewna siebie gnido!!!!
gość
6 lat temu
Fajnie by było żeby teraz choć jedno słowo napisali ci wszyscy co krzyczeli o kompromitacji sądu i prokuratury.......
bEUffECj
gość
6 lat temu
Jeżeli ten mecenas był z urzędu to podziwiam jego pracowitość i upór tacy powinni być obrońcy, a nie jak co niektórzy idą na sprawę się wyspać.
gość
6 lat temu
Panie obrońco, daj se pan już spokój. Dobrze wiesz że dziewucha pozbyła się dziecka bo chciała innego życia. Więc je teraz ma. Znowu za jakieś 12 lat usłyszymy o pannie skazanej ze chce już iść do domku. Więc poczekaj pan, panie obrońco.
gość
6 lat temu
uwazam, ze facet za wszelka cene chce stac sie sławny, ale są granice przyzwoitości.
gość
6 lat temu
Suuuper Sad, dla mnie ten ludwiczak to zero człowieka
tami
6 lat temu
Nie byłabys, jestes na to za g****a. To była jego praca którą wykonywał jak najlepiej potrafił, był adwokatem z urzedu, nie dostał za to wynagrodzenia.
gość
6 lat temu
Ludzie, dajcie już spokój.. Nie kopie się leżącego..
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEUffEDc
bEUffEDd
bEUffEDe
bEUffEDf
bEUffEDg
bEUffECL