Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ochroniarz Staraka nosi za nim portfel...?

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
166
Podziel się:

Dał mu go, zanim wsiadł do samochodu.

O Piotrze Woźniaku-Staraku nie byłoby na pewno tak głośno, gdyby nie jego związek z Agnieszką Szulim. Młody dziedzic zabłysnął oświadczynami podczas balu TVN-u. Przypomnijmy: MAMY NAGRANIE oświadczyn Staraka. "To jest kobieta mojego życia i muszę to zrobić!"

Robiąc to Piotr miał nadzieję, że zostanie wzorem człowieka, któremu udało się wszystko, zaczynając od dobrego urodzenia. Syn miliardera musi jednak dbać o swoje bezpieczeństwo. Okazuje się, że nie nosi nawet własnych pieniędzy.

Paparazzi nagrał moment, w którym narzeczony Szulim wsiadał do swojego nowego samochodu. Zanim odjechał, odebrał od ochroniarza portfel.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
KOMENTARZE
(166)
Gość
7 lat temu
A mi czasem narzeczona trzyma...portfel
gość
7 lat temu
Ale sie czepiacie a ja mysle ze on jest sympatyczny
T.
7 lat temu
Jeden z najbardziej aseksualnych facetów polskiego show biznesu.
gość
7 lat temu
Ciekawe czy bez kasy miał by u niej szanse
gość
7 lat temu
czerwone jurne portki
Najnowsze komentarze (166)
gość
7 lat temu
Kasa czyni z niego nawet boga urody.. Dla szulim
gość
7 lat temu
Gościu może być bardzo sympatyczny, miły, ale kuźwa, on jest tak mega obleśny, że ja nie mogę... może jakby te włosy ściął ? Ale z nimi wygląda jak taki o****h sprzed kompa, który ślini się na widok lasek w jpg.
Jan Karczek
7 lat temu
Żeby nie być d**ą wołową, kupił sobie jeden z najbardziej męskich samochodów. To tak, jakby do brudnych majtek ubrać czysty garnitur i chcieć być wzorem elegancji. Niestety pozostanie bogatą d**ą wołową.
gość
7 lat temu
Nie, nie miałby. U mnie facet bez kasy też by nie miał szans, bo znaczyłoby to, że jest niedorajdą życiową (nie chodzi mi oczywiście o miliony ;))
gość
7 lat temu
Fajny facet i moglby miec kobiet na pęczki , to ona jest okropna , sztuczna , nabotoksowana baba, za 5 lat sie z nią rozwiedzie bo nie bedzie mógł patrzeć na napuchnięta babę, dziwie mu sie ze ja chce , wyglada jak jego matka
gość
7 lat temu
Fajny facet i moglby miec kobiet na pęczki , to ona jest okropna , sztuczna , nabotoksowana baba, za 5 lat sie z nią rozwiedzie bo nie bedzie mógł patrzeć na napuchnięta babę, dziwie mu sie ze ja chce , wyglada jak jego matka
gość
7 lat temu
Gruby facet bez jaj z wiecznie tlustymi strakami
gość
7 lat temu
i tak nie ma gotowki tylko karty kredytowe ,p
gość
7 lat temu
a po co mu ochrona? i tak nikt go nie zna>
gość
7 lat temu
Jak dla mnie to prastak jest
gość
7 lat temu
SUPER PUDLU! Kasuj dalej niewygodne komentarze!!! Przecież za cos muszą wam płacić.
gość
7 lat temu
Jest gruby i nie zapiękny,
gość
7 lat temu
Kudłate boleśnie brzydactwo
gość
7 lat temu
niedojda zapomniala o kierunkowskazie sirota
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie