Piszczałka o Osi: "Ma największe szanse na zrobienie kariery"

17
Podziel się

Była uczestniczka "Top Model" nie boi się konkurencji.

Piszczałka o Osi: "Ma największe szanse na zrobienie kariery"

- Jeszcze nie współpracowałam z Osi, ale wydaje mi się, że to najbardziej profesjonalna dziewczyna z tej edycji - mówi Anna Piszczałka o zwyciężczyni 4. edycji "Top Model" - Osi Ugonoh.

Piszczałka wzięła udział w pierwszej polskiej edycji "Top Model". Zajęła trzecie miejsce. Występ w programie bardzo pomógł jej w karierze. Piszczałka pytana o rosnącą konkurencję mówi wprost, że się jej nie boi. - Wychodzę z założenia, że jeśli klient chce daną dziewczynę, to i tak ją weźmie - mówi modelka.

http://www.pudelek.tv/video/Piszczalka-o-Osi-Ma-najwieksze-szanse-na-zrobienie-kariery-7637/

KOMENTARZE
(17)
gość
5 lata temu
Bo nie bryluje na salonach, tylko korzysta z szansy, którą otrzymała dzięki wygranej. A wy, poprzednie uczestniczki zamiast iść w kierunku modowym, to biegacie po bankietach i udajecie celebrytki.....
gość
5 lata temu
Przynajmniej ona jakąś kariere w modelingu robi
gość
5 lata temu
Albo jest sie modelka , albo celebryta i chodzi po ściankach żeby być zauważonym. Osi nie musi do niej bedą dzwonić. Celebrytka musi szukać roboty jak juz wszyscy bedą zajęci to wtedy bedzie szansa na załapanie sie na statystę co najwyżej . To sa sprzedajne dzidy zrobią wszystko
gość
5 lata temu
Jest naprawdę zjawiskowa i skromna.Nie robi z siebie celebrytki.
Marianna Gwóź...
5 lata temu
Kundel, ty to jednak dno jesteś, ty i czytająca ciebie s*****z :/ Edzia gruba jest?! Pokaż mi tylko, w którym miejscu... większość tępych gimbaziar pomarzyć może tylko o takim ciele (o głosie już litościwie nie wspominam...) :P Kawior Grycanki w oczy kłuje? To zrób coś ze sobą, żeby kawior na śniadanie wpier***ać, a nie yebaną, plebejską jajecznicę (to zresztą rozumiem, od samego widoku jaj mi się cofa) :/ Bono na gitarze nie zagra... pls byatch! Pójdę się pod pociąg rzucić, strata dla świata taka druzgocąca! :( Napisz lepiej o tym, że od lat wyje na jedno kopyto te same, smętne kawałki A Jagaciak niech se pępek zoperuje, bo obleśniejszego w całej Polsce ze świecą szukać! :P Wszystkiego dobrego Kochani na ten Nowy Rok! Mniej Kundelka i mniej hejtu, szkoda zdrowia :*
Najnowsze komentarze (17)
FIFA15
5 lata temu
My way or the highway. FIFA15 http://i-luv-music.ning.com/profiles/blogs/fifa-15-player-instructions
gość
5 lata temu
Piszczałka najlepsza ze wszystkich edycji :)
Marianna Gwóź...
5 lata temu
Kundel, ty to jednak dno jesteś, ty i czytająca ciebie s*****z :/ Edzia gruba jest?! Pokaż mi tylko, w którym miejscu... większość tępych gimbaziar pomarzyć może tylko o takim ciele (o głosie już litościwie nie wspominam...) :P Kawior Grycanki w oczy kłuje? To zrób coś ze sobą, żeby kawior na śniadanie wpier***ać, a nie yebaną, plebejską jajecznicę (to zresztą rozumiem, od samego widoku jaj mi się cofa) :/ Bono na gitarze nie zagra... pls byatch! Pójdę się pod pociąg rzucić, strata dla świata taka druzgocąca! :( Napisz lepiej o tym, że od lat wyje na jedno kopyto te same, smętne kawałki A Jagaciak niech se pępek zoperuje, bo obleśniejszego w całej Polsce ze świecą szukać! :P Wszystkiego dobrego Kochani na ten Nowy Rok! Mniej Kundelka i mniej hejtu, szkoda zdrowia :*
gość
5 lata temu
Jest naprawdę zjawiskowa i skromna.Nie robi z siebie celebrytki.
gość
5 lata temu
Angelina Jolie rozbila dwa malzenstwa, jezdzi do Afryki aby robili jej zdjecia jak sie lituje nad innymi. Kobiety z bylej Jugosławi, ktore sie zajmuja pomocą zgwałconym,lub same byla zgwalcone krytykowaly jej " angaz" na ich rzecz i nie chcialy byc reprezentowane przez nia, nie chcialy by sie nad nimi tak litowala medialnie. Ale to nikogo nie interesuje. Za to, to powinno cie zainteresować, bo tutaj chodzi o Ciebie, zrób więc to: NIE GARDŹ PROŚBĄ MOJĄ - jeśli dasz to w neta i wejdziesz na pierwszą stronę to uzyskasz niezwykłą pomoc w swoich trudnościach i problemach!
gość
5 lata temu
Marta i tak jest lepsza!Osunia jest najbardziej profesjonalną modelką-Akurat.Marta coś osiągnie.Walczy o siebie.A ta !!Pffffii.
fsjreppgghssk...
5 lata temu
gddkieeyurgtewsdyrdgrfbddywiows,ddtderdujbvxexdjtdeidjegffdddbcfdddhdfffdhnmkdsnndoolgfdaa
Ania
5 lata temu
Znalazłam ekstra dietę http:// zalogowany.pl/page/schudnij-w-nowym-roku
gość
5 lata temu
Co się stało, że modelki już nie są ładne tylko "charakterystyczne". W top model przechodzą dziewczyny na które na ulicy bym nawet nie spojrzał (mówiąc delikaktnie)
gość
5 lata temu
ta niewierna od p. Zelta jaki papudrak...
gość
5 lata temu
GUGB ferrytu in VfR
gość
5 lata temu
Fttgfffxdrygggyhhy
gość
5 lata temu
Fttgfffxdrygggyhhy
gość
5 lata temu
Albo jest sie modelka , albo celebryta i chodzi po ściankach żeby być zauważonym. Osi nie musi do niej bedą dzwonić. Celebrytka musi szukać roboty jak juz wszyscy bedą zajęci to wtedy bedzie szansa na załapanie sie na statystę co najwyżej . To sa sprzedajne dzidy zrobią wszystko