Popek poucza Polki: "Gdy nasze dzieci opuszczają podstawówkę, nie należy się już odchudzać. TO POSTARZA!"

64
Podziel się

"To się odbija na skórze, podkreśla zmarszczki, skóra robi się wiotka. Dziewczynom w moim otoczeniu zakazuję się odchudzać". Sobie też zakazała...

Anna Popek rok temu poddała się zabiegowi ablacji.Dziennikarka tak bardzo przejęła się arytmią serca, że na swoim Facebooku zdała szczegółową relację oraz zaprosiła do szpitala fotografów, żeby zrobili jej sesję zdjęciową jak siedzi na łóżku w towarzystwie lekarza i pielęgniarki. Pobyt w szpitalu zmienił podejście Popek do zdrowia. W najnowszym wywiadzie wyznała, że postanowiła nieco zwolnić i całkowicie zmieniła swój tryb życia. Prezenterka żali się, że nie przejmowała się zbytnio swoim zdrowiem, bagatelizowała zmęczenie i starała się za wszelką cenę podołać "nawałowi obowiązków". Wygłosiła też swoją teorię na temat odchudzania...

Źródło: Newseria Lifestyle

KOMENTARZE
(64)
gość
2 lata temu
Co za bzdury, takie uogólnianie! jedna kobieta ma dzieci po podstawówce w wieku 34 a inna 44 lat.
gość
2 lata temu
A z głową u lekarza kiedy była?
gość
2 lata temu
Niestety to prawda...
gość
2 lata temu
He? Ja j***e! Niedługo będą nam wmawiać, że tylko bycie zapuszczonym grubasem może dawać szczęście 😱. Radzę podpatrzyć jak wyglada otłuszczona wątroba 😬
jarosław
2 lata temu
co za g****a baba
Najnowsze komentarze (64)
go
2 lata temu
Kurski jej tak zalecił
gość
2 lata temu
Zmarszczki to tez sie ma wczesnie jak ktos stale jest rozmiar 36 czy 34 .... brak tkanki tluszczowej niestety przyspiesza pojawienie zmarszczek ....Mozna sie w zyciu nie odchudzac ....
gość
2 lata temu
Czy tej ;pani; się nudzi?
gość
2 lata temu
Hahahahah to chyba zalezy ile ma sie lat jak sie urodzi dziecko a nie kiedy ono konczy podstawowke :-D śmiech na sali
gość
2 lata temu
Wszystko zalezy od jedrnosci naszej skory przed odchudzaniem, jezeli ktos ciagle sieopalal, to skora niestety ale juz nie jest jedrna, szczegolnie po 40 rztowidac,ale jezeli ktosnie opalal sie, nie palil itp, to i w wieku 40 lat bedzie mial jedrna skore. Moja mama bylapielegniarka i w 80 latach przychodzily dziewczyny w bikini prosto dozabiegowego, mialy skore juznienajlepsza, a przychodzily staruszki, ktore nigdy nie wystawialypupy, brzucha na slonce imialy skore gladka, tylko ramiona dekolt i twarz stara od slonca i zadne kremy, tylkoslonce niszczy. A odchudzacmozna sie w pozniejszym wieku ruchem ibaardzo powoli, najwyzej 1 cm miesiecznie, i jesc zeby twarz i biust nie chudnal. Cierpliwosc inie chudnac za duzo, tylko do 10cm.
gość
2 lata temu
całkiem niedawno odchudzała się z "Faktem". Pewnie kontrakt z Kurskim jej pomógł na figurę, bo na głowę na pewno nie...
gość
2 lata temu
ania ale ty masz złe geny, zapadnięte gały jak u trupa widac, że jak nie jesteś gruba to wyglądasz jak zombie, to sa złe geny i brak urody. Nie każda tak ma
gość
2 lata temu
A CIEKAWE CO O TYM SADZI KURSKI JAK CIE ZAPRASZA...WOLI CIE CGUDA CZY SPASIONA.....JAKIE MA PREFERENCJE
gość
2 lata temu
Ciekawe ile rocznie ta pani wydaje na różnego typu zabiegi które mają odmłodzić jej wygląd.
okularnica
2 lata temu
ja przeczytałam: Popek puszcza bąki....
gosc
2 lata temu
Ale to prawda .
gość
2 lata temu
Ma rację... Tylko z tą podstawówką ,,poleciała", bo wiek rodziców oscyluje między 35- 50 lat. Ogólnie to po 40- tce skóra twarzy przy odchudzaniu się zbyt intensywnym szarzeje, wiotczeje i nie wygląda tak dobrze... Lepiej być trochę pulchniejszą a mieć ładną twarz- o to chyba chodziło...
gość
2 lata temu
Co za bzdury opowiada:)) Ja zaczęłam się odchudzać, kiedy moje dzieci kończyły liceum. I rzeczywiście odbiło się to na moim wygladzie, ale bardzo pozytywnie. Dzięki temu zmieniłam styl życia i podobam się sobie bardziej niz przedtem. A tak na marginesie nigdy nie słuchajcie nikogo, kierujcie się tylko i wyłącznie sobą:)
gość
2 lata temu
shut up sprzedajna babo
...
Następna strona