Trwa ładowanie...
Przejdź na

Powierza o byciu singielką: "Jestem sama, ale nie jest mi z tym źle!"

32
Podziel się

"Jeżeli szczęście jest u boku faceta, to w takim razie czeka mnie eksplozja, kiedy go spotkam".

bCNBjirp

Anna Powierza ostatnio coraz częściej pojawia się w mediach. Chętnie opowiada o tym, jak udało jej się zrzucić zbędne pociążowe kilogramy. Nie jest jednak już tak rozmowna, jeśli chodzi o relacje damsko-męskie. W najnowszym wywiadzie przyznała tylko, że jest singielką i nie czuje się z tym źle. Nieco więcej powiedziała o swojej drugiej pracy. Oprócz grania w Klanie spełnia się także w roli logopedki.

Trafiają do mnie ludzie po znajomości. Głównie uczę dorosłych i młodzież. Poświęcam na to jeden dzień w tygodniu. Rodzic nie jest najlepszym nauczycielem swojego dziecka. Ja zbyt dużo wymagałam. Zbuntowała się. Odpuściłam sobie. Jestem sama, ale nie jest mi z tym źle. Jeżeli szczęście jest u boku faceta, to w takim razie czeka mnie eksplozja, kiedy go spotkam.

bCNBjirr
bCNBjirx

Źródło: WideoPortal/x-news

bCNBjirS
KOMENTARZE
(32)
gość
4 lata temu
Naprawde takim gnojom co zostawiaja kobiete z malutkim dzieckiem powinno sie ucinac jaja.
gość
4 lata temu
FAJNA dziewczyna
gość
4 lata temu
No i co ,źle powiedziała?? Lepiej być samemu niż płakać w poduszkę albo tracić czas na jakiegoś dzwona .Nic na siłę.
bCNBjirT
Gość
4 lata temu
ładna babeczka z niej naturalna miło popatrzeć
gość
4 lata temu
Lubie ja ! Tzn nie znam jej ale wydaje sie taka fajna babeczka :)
Najnowsze komentarze (32)
gość
4 lata temu
moze to ich wspolna decyzja? maja byc razem chociaz nie chca tylko dlatego, ze maja dziecko? to nigdy nie jest dobry pomysl. i mala odczulaby to bardziej, niz rozstanie rodzicow
gość
4 lata temu
Ta kobieta była i jest taka tandetna.
gość
4 lata temu
a co to za bezzebny koles?
gość
4 lata temu
najpierw bierze się ślub, a później robi dzieci. Jak się zaczyna od D strony to wychodzą takie kwiatki
gość
4 lata temu
Nie ma gorszej samotności niż być samotną matką
gość
4 lata temu
Być singielką to nic złego - no chyba, że mówimy o Singielce Z Bachorem.
gość
4 lata temu
bardzo lubie te aktorke,ma w sobie cos sympatycznego.
gość
4 lata temu
Co za irytujący, machający palcami patafian z tego dziennikarza...
bCNBjirL
gość
4 lata temu
czy mi się zdaje, czy to ta z filmu "Panna Nikt"? Jeszcze tam występowałą Mucha i trzecia dziewczyna, o której słuch zaginął. Powierza i Mucha lansują się skutecznie na salonach, a o odtwórczyni głównej poli słuch zaginął. Zupełnie jak w książce Tryzny :-(
gość
4 lata temu
A ja jestem z facetem tylko dla dziecka, ale mały jest szczęśliwy:/
gość
4 lata temu
a co ma gadać wszyscy samotni tak mówią że fajnie ze sraty pierdaty .NIE ma nic gorszego jak samotność z kim dzielić radości i smutki niech nie gada bzdur,potem starzeją sie umierają samotnie i leżą tygodniami bo pies z kulawą nogą sie nie zainteresuje że ktoś taki był i żył !!!!!!!!!!!! taki los jest singla i singielki
gość
4 lata temu
Ale głupota, szczęście jest w człowieku we wnętrzu, nie w drugiej osobie, ech...co za stereotypy.
gość
4 lata temu
Baby to świnie.
gość
4 lata temu
Mylisz się. Faceci to świnie.
bCNBjisn