Trwa ładowanie...
Przejdź na

Rozenek chwali TVN: "Nie wyobrażam sobie pracy pod innym logiem. To jest najlepsza stacja w Polsce!"

177
Podziel się

"Widzę siebie w różnych rolach w telewizji, najważniejsze, żeby Edward widział też mnie w tych rolach" - mówi o swoim szefie.

bCySBNvV

Małgorzata Rozenek-Majdan przeżywa chyba najlepszy czas w swojej medialnej karierze. Ślub z Radosławem i udział w Azja Express zapewnił jej podwyżkę stawki za reklamy i kolejne wizyty w studio Dzień Dobry TVN, w którym wciąż opowiada o weselu oraz przygodach w programie Agnieszki Szulim.

Celebrytka przy każdej okazji stara się podlizać swojemu szefowi, Edwardowi Miszczakowi. W rozmowie z Pudelkiem nie szczędziła pochlebnych słów stacji, dyrektorowi programowego oraz własnemu medialnemu talentowi:

Widzę siebie w różnych rolach w telewizji, najważniejsze, żeby Edward widział też mnie w tych rolach. TVN idzie w dobrą stronę. Daje rozrywkę na bardzo wysokim poziomie. Mam nadzieję, że dużo ciekawych zobowiązań zawodowych przede mną. Nie wyobrażam sobie pracy pod innym logiem. Mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie. Jest mi bardzo dobrze w TVN-ie, to jest najlepsza stacja w Polsce.

bCySBNvX

Czy Miszczak doceni te słowa?

bCySBNwd
bCySBNwy
KOMENTARZE
(177)
gość
4 lata temu
Nie p*****l Rozenkowa , bo jestes niczym a podlizujesz sie Edwardowi. TVN nie jest najlepsza stacja ale ma najglupsze celebrytki.
gość
4 lata temu
Widać tutaj prawdziwy wiek Pani Rozenek
gość
4 lata temu
Lizuska. ...tvn najlepszą stacją? Może dla niej. ..
bCySBNwz
malg
4 lata temu
Podlizuje się tylko nic więcej..... im wieksza wazelina tym większe zarobki
gość
4 lata temu
wyp...z nią w końcu!!!!!
Najnowsze komentarze (177)
gość
4 lata temu
Majdanko, przez m.in. takich jak ty z Radziem - TVN robi się co raz bardziej żenującą stacją...
gość
4 lata temu
TVN ma najgłupszych celebrytów w obsadzie. Dlaczego Polsat trzyma forme. Moim zdaniem to Polsat jest najbardziej bezstronną telewiją.
gość
4 lata temu
bo do tylko takiej badziewnej stacji się nadajesz stara denna pudernico
bozka
4 lata temu
Jak można przyjąć oszustke do tv skoro sklamala i nada klamie ze ma 37lat a ma 47lat no chyba że jako sprzątaczke wc bo nie prezenterka bo jak co przestanę oglądać tvn jak tv1i.2.
gość
4 lata temu
ANI PO ANGIELSKU ,ANI JAK WIDAC POPRAWNIE PO POLSKU TA KOBIETA NIE POTRAFI MOWIC.JAKIM LOGIEM?JA JUZ TEJ BABY NIE TRAWIE,DO LODOWKI ZAGLADAM Z LEKIEM.DOSC PAJACERKI.
gość
4 lata temu
Cos nie zrozumialego jest z jej STUDIAMI..ona twierdzi ze studiowala jak poznala Rozenka..w 2002 wiec byly to studia zaoczne ..potem znowu jest info ze Rozenek porzuciła studia przed kilkoma laty, kiedy wygrała casting na prowadząca "Perfekcyjną Panią Domu"... i ostatnie info z 2015 ze wraca na studia ....Klamstwo za klamstwem i klamstwem pogania.. wg mnie to chyba Miszczak kazal jej mowic ze ma studia prawnicze i ma 38 lat...wg mnie i moich poszukiwan ona nie ukonczyla studiow prawniczych..co ukrywa!..obliczylam ze studiowala zaocznie az 9 lat i az 2 x podchodzila do obrony pracy i nie obronila
gość
4 lata temu
Miszczak nie jest wieczny
wywiad z Gosk...
4 lata temu
est w sieci wywiad z Goska z sierpnia  2006 w Gali...czyli z roku w ktorym urodzila pierwsze dziecko..i  ona sama mowi w tym wywiadze ze idac do Kliniki Novum na pierwsza wizyte  ,podswiadomie czula ze jej ciaza in vitro moze sie udac bo ona JEST DOSYC MLODA... Normalnie in vitro udaje sie w tylko 30 proc przypadkach Rozenkowa pewnie nie brala pod uwage ze ktos sie dokopie do tego artykulu z 2006 r czyli sprzed 10 lat..Sama mowi w nim ze o zajscie w ciaze strala sie az 2 lata poczawszy od pierwszej wizyty w Novum//  Z jej slow z artykulu wynika ze gdy poznala J Rozenka w 2002 dali sobie czas  2 lata  na zajscie w ciaze czyli do 2004 i od tej daty rozpoczela starania przez okres 2 lat w klinice Novum..a latka leca...Urodzila majac 37 lat  Z artykulu wynika ze Goska to piekielnica..robiaca glosne awantury.
bCySBNwr
gość
4 lata temu
Nie, nie napiszę nic złego. Jestem dobra i mam to wszystko gdzieś, rozdaje dobro pokój i miłość. Wszystkim życzę miłego wieczoru, buziaki pocałunki
gość
4 lata temu
Spier....aj babo jako na drzewo liście pompowac
gość
4 lata temu
Weźcie ją...
gość
4 lata temu
Jak stacja tacy celebryci.Inteligencja pani Rozene,Kaczporu i wielu innych na poziomie pietruszki .(Wyjątek Magda Mołek.)
gość
4 lata temu
ostatnie ostrzykanie kwasami poszlo rowem. rysy twarzy zbrzydly. to samo dotyczy Siwiec wulgarnoustej
gość
4 lata temu
Patrze i coraz bardziej zal mi Radka(sława:) i przedewszystkim dzieci - ona ma pierdolca na swoim punkcie a kariera zaraz sie skonczy bo juz widac że troche przechodzona ta gwiazdka
...
Następna strona
bCySBNwT