Trwa ładowanie...
Przejdź na

Skwaszony Radzimir Dębski spaceruje z dziewczyną

52
Podziel się

Zamieniając zaledwie kilka słów, wsiedli do Porsche Panamera za ponad 1 milion złotych.

bCPhhVWt

Trzy lata temu Radzimir Dębski dzięki wygranej w konkursie na remiks piosenki Beyonce zrobił błyskawiczną karierę. Od samego początku pojawiał się na imprezach w towarzystwie swojej dziewczyny, modelki Klaudii Wróbel. Para nie kryje się ze swoją miłością nawet przed paparazzi i nie mają oporów co do publicznego okazywania sobie uczuć. Ostatnio spacerowali jednak w niezbyt dobrych humorach. Wychodząc ze sklepu ze sportową odzieżą zamienili zaledwie kilka słów w drodze do Porsche Panamera za ponad 1 milion złotych.

bCPhhVWW
KOMENTARZE
(52)
gość
2 lata temu
Normalna para .. to ze ona nie wisi mu na szyi , to nie znaczy ze sa w złych humorach .
gość
2 lata temu
Ona jest już dziewczyną chyba z 10 lat. Ciekawe czy kiedykolwiek się oświadczy czy czeka na kogoś lepszego.
gość
2 lata temu
Normalni ludzie! O co wam chodzi?
bCPhhVWX
gość
2 lata temu
A kto niby jest ciagle w dobrym humorze ?
gość
2 lata temu
czy wg.debili piszących dla pudla wszystkie sportowe auta kosztują ponad 1 mln zł?
Najnowsze komentarze (52)
gość
2 lata temu
A gdzie jego Fiat 125p?
gość
2 lata temu
Takie, to można nawet za 120 tys kupić
gość
2 lata temu
Tylko czemu chodzą ubrani jak kloszardzi?
gość
2 lata temu
Masakra, ze nie rozmawiają ze sobą idąc do samochodu. To niepokojące, do psychiatry z nimi!
gośćadrisn
2 lata temu
To najważniejsze że za 1milion , wy cioty
gość
2 lata temu
W pudlu czasu nie liczą. Remix z Beyonce to rok 2012, skąd pomysł na 3 lata?
gość
2 lata temu
Ja nie kumam o co ludziom chodzi z tymi samochodami. Ja jeżdże zwykłą toyotą, rocznik 2004 i jest mi z tym bardzo dobrze. Miałam okazję jeździć kilkoma super brykami na torze i ani mnie to grzeje ani ziębi. Za to moje koleżanki piszczały... Moja toyotka ma wszystko, 4 koła, radyjko, silniczek też całkiem spoko, do wyprzedzania się fajnie zbiera itp. Rozumiem pasjonatów motoryzacji, hobbystów ale jak widzę l***i, które sikają za furami to nie wiem czy mi ich szkoda czy się śmiać. Faceci to samo, stoi taki przy furze mierzy mnie i myśli że ja zaraz zemdleje z wrażenia a ja w duchu mam bekę
gość
2 lata temu
UUU JUŻ JEJ DRZWI NIE OTWIERA UUU JUŻ PO MIŁOŚCI I TO TUŻ PRZED WALENTYNKAMI MOWA CIAŁA OZNACZA : JEST PO PTAKACH
bCPhhVWP
gośćgeko
2 lata temu
Ten model jest najtańsza wersja panamery 5 osobowej
gość
2 lata temu
Stać go to se wsiadł!
gość
2 lata temu
Temu to już chyba nikt nie dogodzi. tak to często jest z takimi wychuchanymi lalusiami.
gość
2 lata temu
Widzialem ich miesiac temu na ulicy w Miami . Bardzo ladna para!!!
gość
2 lata temu
Może to było ich Porsche , dlatego wsiedli ? :)
gość
2 lata temu
on jest stale zamroczony tak nie wygląda zakochany facet
bCPhhVXr