Trwa ładowanie...
Przejdź na

Stanek jedzie na święta do Aten: "Przyjemne, niedrogie miejsce. Zabieram siostrzenicę"

33
Podziel się

"Odliczam dni do wyjazdu jak w więzieniu. Jestem bardzo rodzinny, ale mniej świąteczny". Zazdrościcie?

bCyBEpqZ

Powoli do lamusa odchodzą czasy, kiedy Polacy święta spędzali wyłącznie z rodziną w domu. W tym roku, na czas Wielkanocy, sprzedało się o 50 procent wycieczek zagranicznych więcej niż w ubiegłym. Wyjazdowe plany ma również Leszek Stanek. Gdzie wyjedzie i dlaczego?

bCyBEprC
KOMENTARZE
(33)
gość
2 lata temu
W atenach dzieja sie dantejskie sceny, narkomani na ulicach, strzykawki, pelno imigrantow, ktorzy nie maja co robic i po prostu stoja i na ciebie patrza, i uwaga na czarnoskorych wciskajacych bransoletki...
gość
2 lata temu
Kto to wogóle jest? Bo nie znam gościa
gość
2 lata temu
No i fajnie. Udanego wyjazdu!
bCyBEprD
gość
2 lata temu
Ateny sa ok ale wyspy sa milion razy lepsze.jest bezpiecznie.czysto nie ma syfu i czarnuchow na ulicy. nie ma obawy ze pobyt sie nie uda.wyspy sa barfzo ladnie no i juz jeat cieplo.kreta.chios samos ikaria maja swoj wyjatkowy klimat.polecam.
Elwira
2 lata temu
KTO TO JEST STANEK?
Najnowsze komentarze (33)
Iga
2 lata temu
Brawo Pis nie ma holoty islamskiej u bas a ba zachodzie pateole policji haha ich poprawnosc polityczna co chwila zamach i tylko kretyni stoja e zadumie dlaczego oni tacy durniw a Pokacy madrzy
Bartek
2 lata temu
Kochany, słodki Lesiu
gość
2 lata temu
spoko, ale kto to mniej więcej jest nie kojarze tego ......piosenkarza?
gość
2 lata temu
Stanek to hanys
gość
2 lata temu
A nie do Dubaju czy Izraela tam gdzie jego wszystkie "koleżanki"? Polaki cebulaki. Tak to jest jak wsiury pchają się na salony.
gość
2 lata temu
Zazdroszczę. Też bym chętnie wyjechała gdzieś daleko od tego świątecznego zgiełku.
gość
2 lata temu
A kogo ten debli obchodzi?
gość
2 lata temu
A kogo to syn?
bCyBEprv
;-) if you kn...
2 lata temu
A z Aten już blisko na grecką wyspę Mykonos, Lesiu
gość
2 lata temu
To ten co robi sobie zdjęcia z gwiazdami żeby się dowartościować. Gość dramat!
K
2 lata temu
Ateny to teraz masakra. Dopiero co wróciłam i moja noga tam juz się nie pojawi. Byłam w szoku: bezdommi wszędzie, imigranci, kieszonkowcy. Tak stresujących wakacji jeszcze nie miałam. Trzeba mieć oczy wszędzie...
gościu
2 lata temu
Ateny to teraz coś strasznego. Byłam tam dwa lata temu. To miasto po kryzysie finansowym wygląda okropnie. Gdyby nie relikty starożytności, to nie byłoby tam po co jechać. Wszędzie syf, narkomania i ludzie bezdomni mieszkający w parkach.
Poofer
2 lata temu
Obrzydzenie pederastami, wąchaniem kału odczuwa ponad 95% ludzi na świecie. I NIC tego nie zmieni!
gość
2 lata temu
Ten Pan myśli, że ludzie go uwielbiają podczas gdy nikt nie wiem kim jest
bCyBEprX