Trwa ładowanie...
Przejdź na

Sylwia Nowak o sesji w "Playboyu": "Myślałam, że to fajne. Widziałam na okładce Edytę Górniak!"

77
Podziel się:

"To był błąd, zbyt wcześnie się na nią zdecydowałam. Zostałam zaszufladkowana i wepchnięta w kąt". Udało jej się "wyjść z kąta"?

Sylwia Nowak w show biznesie zadebiutowała cztery lata temu, grając jedną z głównych ról w produkcji Miłość na bogato. Serial miał pokazywać "prawdziwe życie młodych milionerów", ale trafił do historii show biznesu głównie dzięki improwizowanym dialogom.

Nowak zachęcona aktorskim debiutem postanowiła rozebrać się dla Playboya. Niestety, od tego czasu raczej krążyła po obrzeżach show biznesu, sporadycznie pojawiając się na ściankach. W końcu celebrytka postanowiła zająć się muzyką, a przy okazji kolejny raz rozebrać się ze smakiem dla męskiego magazynu.

Będąc gościem Pudelek Show, celebrytka przyznała, że żałuje rozebranej sesji dla Playboya. Stwierdziła, że kierowała się decyzjami innych gwiazd, które wzięły udział w podobnych sesjach. Nowak dodała, że rozbierane fotografie od razu zaszufladkowały i wepchnęły ją do kąta, z którego ciężko wyjść:

Pierwsza sesja do Playboya była rozbierana. Ostatnia do końca rozbierana nie była. Jestem głównie w bieliźnie. Dla mnie to nie była nagość. Pierwsza sesja to był błąd, zbyt wcześnie się na nią zdecydowałam, byłam w show biznesie jak dziecko we mgle. Myślałam, że to jest fajne, widziałam super gwiazdy na okładkach tego magazynu, Edytę Górniak. Tym się kierowałam. Czas pokazał, że to mnie zaszufladkowało bardzo i wepchnęło w kąt, z którego trudno wyjść.

Udało jej się "wyjść z kąta"?

Premierowe odcinki Pudelek Show oglądaj od poniedziałku do piątku o godz. 18.

Włącz Telewizję WP! Jesteśmy dostępni w sieciach telewizji naziemnej i kablowych. UPC: kanał 158 lub 116. VECTRA: kanał 194. TOYA: kanał 17. NETIA: kanał 29. INEA: kanał 28. Platforma nc+: kanał 170.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(77)
gość
6 lat temu
qf qznalazłem f************************y: parkiet.ga wszystko od 1zl, ja kupilem macbooka za 260zl lecimy chetki guzowa maczka etiudy magmie dworca ciskalmurkow kabina gapimy
gość
6 lat temu
To zwykła prostytutka. W warszawce ją dobrze znaja. Lubi bogatych i wplywowych panow, lubi ich wydymac na kase. Zrobcie osobny dzial na pudlu- naczelne prostytuty polskie
gość
6 lat temu
Pusta jak about blank
gość
6 lat temu
Hahah pokazujo piz*e calemu swiatu a pozniej sie dziwio, ze je maja za szmaty, jak szostakowa sylvinka, gwiazdy naszych czasów, wzór dla dziewcząt.
gość
6 lat temu
ile trzeba mieć żeby ją mieć?
Najnowsze komentarze (77)
gość
4 lata temu
Jeśli Sylwia chciała się rozebrać, to się rozebrała. jeśli teraz żałuje to Jej sprawa. Wam by było miło jak o Was Sylwia by tak pisała jak Wy o Niej co? chyba nie! wiec nie osądzajcie!
gość
6 lat temu
"Czas pokazał, że to mnie zaszufladkowało bardzo i wepchnęło w kąt, z którego trudno wyjść." Sama się zaszufladkowała, ździra!
wieśniara
6 lat temu
komu trzeba dać duuupy i obciągnąć żeby zaistnieć ? Ktoś wie ?
xxxxx
6 lat temu
chciało się luksusu to są skutki i lecą jak do prostytutki
gość
6 lat temu
qf qznalazłem f************************y: parkiet.ga wszystko od 1zl, ja kupilem macbooka za 260zl lecimy chetki guzowa maczka etiudy magmie dworca ciskalmurkow kabina gapimy
gość
6 lat temu
Bardzo dobry pomysł, jestem za.
Paul29
6 lat temu
fajna jest!
gość
6 lat temu
Wygląda bardzo luksusowo. W Warszawie chyba stać na nią tylko tych milionerów o których był serial. Nie wiem o czym był serial, ale chyba realizuje się także życiowo jako lux utrzymanka.
gość
6 lat temu
udaje dziewice a daje d**y za pieniadze
kurwa
6 lat temu
Jestem prostytutką i mam dużo kasy. SYLWIA NOWAK.
gość
6 lat temu
Prostytutki pudel promuje,k***a d**y daje za pieniądze.
gość
6 lat temu
To znana k***a,k***o jesteś nikim.
gość
6 lat temu
A kto to jest?
gość
6 lat temu
Jest słaba , bardzo słaba.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie