Trwa ładowanie...
Przejdź na

Tak powstaje teledysk Honey! Dziś premiera

22
Podziel się

"Będę ja, będzie model, będziemy latać po klubie i robić zamieszanie."

bCIgaAIB

Cztery lata temu Honey wydała swoją pierwszą płytę, która szybko pokryła się złotem. Podobnie było z drugą. Zachęcona sukcesem pracuje już nad kolejną, albumem Puzzle. Dzisiaj w sieci zadebiutuje teledysk do singla z krążka, Damy radę. Honey chwali się, że pojawi się na nagraniu w towarzystwie modela. Podkreśla również, że wszystkie stylizacje to teledysku stworzyła sama.

Zobaczcie, jak wyglądały kulisy pracy na klipem.

bCIgaAID
bCIgaAJe
KOMENTARZE
(22)
gość
5 lata temu
super! nie moge sie doczekać
gość
5 lata temu
Dla mnie spoko, pracowita dziewczyna. Osiagnela wiele... nie wazne, ze z pomoca rodzicow. W koncu po to sa rodzice, zeby swoim dzieciom pomagac. Poza tym robi, co kocha i ciezko na swoj sukces pracowala. Nie jeden z Was chcialby byc na jej miejscu dlatego pewnie tak ja hejtujecie. Gdybyscie chociaz polowe czasu, ktory przeznaczacie na pudelka i hejtowanie innych przeznaczyli na prace nad spelnianiem swoim marzen... to bylibyscie juz w polowie drogi do ich celu... Zamiast zazdroscic, sami wreszcie cos zacznijcie robic ze swoim zyciem.
gość
5 lata temu
szykuje sie hicior!!!
bCIgaAJf
Greg
5 lata temu
Film jest nie do odtworzenia. Co to ma byc, natychmiast proszę dać film. Narobiliście smaka człowiekowi a potem c**j, nic nie ma..
gość
5 lata temu
fajnie
Najnowsze komentarze (22)
gość
5 lata temu
dobrze jest
gość
5 lata temu
dobrze jest
gość
5 lata temu
dobrze jest
gość
5 lata temu
fajnie
gość
5 lata temu
fajnie
gość
5 lata temu
fajnie
ha
5 lata temu
szkoda wpisu :(
Greg
5 lata temu
Film jest nie do odtworzenia. Co to ma byc, natychmiast proszę dać film. Narobiliście smaka człowiekowi a potem c**j, nic nie ma..
bCIgaAIX
gość
5 lata temu
Honey, kochanie wzbudzasz takie zainteresowanie, ze po 10 godzinach pisze komentarz i jeszcze sie załapie na 1 stronę. A najpopularniejsze (najbardziej oblajkowane) komentarze trafiają na top z 4 lajkami.
gość
5 lata temu
Fajna jest....i ładnie sie wypowiada....
gość
5 lata temu
ten chloptas bardziej kobiecy od niej, fajny, ale widac, ze nieskalany mysla
gość
5 lata temu
14 komentarzy od 6 godzin, taka to kariera i miliony fanow
gość
5 lata temu
teledysk jak z muzyki disco polo, myślę że powinna taką muzykę grać,teksty również tak samo ambitne ma.
gość
5 lata temu
DAMY RADĘ jest świetne! polecam
bCIgaAJz