Trwa ładowanie...
Przejdź na

Tyszka krytykuje Wolińskiego? "Nie ma nic gorszego niż facet obwieszony metkami"

48
Podziel się

"Jeśli ktoś za wszelką cenę chce założyć wielkie logo, żeby pokazać, że kupił sobie drogą bluzkę, to wygląda żenująco". Woli się obrazi?

bCXGMkZh

Marcin Tyszka i Dawid Woliński wypromowali się dzięki roli jurorów w Top Model. Stacja TVN zachęcona "sympatią" widzów do projektanta i fotografa postanowiła wyprodukować ich własne show. Celebryci postanowili zostać "polskimi Paris Hilton i Nicole Ritchie", biorąc udział w programie nawiązującym do amerykańskiego programu The Simple Life. Niski poziom żartów Woli i Tysia szybko zniknął z anteny, a promowana do tej pory przyjaźń celebrytów przycichła.

Tyszka lubi wcielać się w "modowego eksperta". W wywiadach chętnie komentuje modę, którą obserwuje na polskich ulicach. W rozmowie z Pudelkiem ocenił celebrytów, którzy na ściankach stają się ofiarami drogich metek:

bCXGMkZj

Modą trzeba się bawić. Jeśli ktoś za wszelką cenę chce założyć wielkie logo, żeby pokazać, że kupił sobie drogą bluzkę, to jest bez sensu. Nie ma nic gorszego jak kobieta czy facet obwieszony metkami. To wygląda żenująco. Lubię fajne marki, ale czym dłużej w modzie pracuję, tym mniej je kupuję. Troszkę mi się przejadło.

Myślicie, że mówił o Wolińskim?

bCXGMkZp
bCXGMkZq
bCXGMkZK
KOMENTARZE
(48)
GOŚĆ
4 lata temu
DUŻE LOGO,METKI są żenujące ;-)
gość
4 lata temu
Duże logo, mały siusiak;).
gość
4 lata temu
Awantura w swiecie ym Tyszka ma jakies wyniki zawodowe natomiast klapołuch tylko udaje tzw projektanta ale to tylko zalosny lamus
bCXGMkZL
gość
4 lata temu
Nie chce pamietac tego gniota z nimi i tych sprośnych dżołków... To było troche jak damy i wieśniaczki z dwoma wieśniakami
gość
4 lata temu
kakaowce bleeeeee
Najnowsze komentarze (48)
gość
4 lata temu
Tyszka boi sie rywalizacji
gość
4 lata temu
Dylematy z piaskownicy.
gość
4 lata temu
A jak ktos chce wygladac jak obszarpaniec jak np Tyszka na foto - to w domu w toalecie a nie publicznie
gość
4 lata temu
Przecież to widać na kilometr że to dwa p****y zazdrosne o siebie :))
gość
4 lata temu
Te dwa p****y chyba są o siebie zazdrosne :))))
gość
4 lata temu
Jaki to facet ?????To zdewociała homo- niepewna CIOTA !!!!!! Ktora, chce zaimponować tylko nie ma czym !!!!!!, więc fotki, ciuchy--- ale to i tak nic nie da!!
gość
4 lata temu
Generalnie on mnie irytuje, ale tutaj całkowicie się z nim zgadzam.
gość
4 lata temu
Kolejny odcinek "programu",będzie miał tytuł "Jak zrobić najlepsze KAKAO "..
bCXGMkZD
gość
4 lata temu
Marcin, święte słowa!!!
gość
4 lata temu
Ale sie musiał napocić z tym szalem, biedak.
fujohydztwo
4 lata temu
cwelowa patologia a la analniakowe wykolejone zboczone popapraństwo
gość
4 lata temu
O kurcze!!! Ale się wypindził.
gość
4 lata temu
Ma racje. To samo tyczy sie kobiet. Najgorzej wygladaja ryczace piecdziesiatki ubrane w ciuchy z wielkim logo. Tandeciarze!!!!
gość
4 lata temu
hehe krany.
bCXGMlaf