Trwa ładowanie...
Przejdź na

W jaki sposób w jeden dzień stać się gwiazdą?

15
Podziel się:

Niektórzy twierdzą, że znają sposób.

W jaki sposób w jeden dzień stać się gwiazdą?

Znając realia polskiego show biznesu, nikogo nie dziwią już błyskawiczne kariery "postaci znikąd", które dzięki pokazywaniu odpowiednich części ciała z dnia na dzień stają się celebrytami. Na sprawdzenie prostego "przepisu na sławę" wpadła grupa założycieli portalu celebryta24. Twierdzą oni, że potrafią stworzyć "gwiazdę" praktycznie z każdego.

Na odwiedziny znanego amerykańskiego aktora nabrały się już między innymi redakcje Gazety Wyborczej, Polskiej Agencji Prasowej i Faktu.

Obejrzyjcie wywiad z założycielami celebryty24. Chcielibyście stać się gwiazdą na jeden dzień?

KOMENTARZE
(15)
gość
8 lat temu
Pikej czasem się nie zgłaszał ?
gość
8 lat temu
haha dobre ;) wlasnie tyle warci sa ci celebryci ;)
gość
8 lat temu
ze ludzie sie tak wkręcaja..
LEPPER WRÓC
8 lat temu
ROZWAL OKRĄGŁY STÓŁ I NIECH POLSKA BĘDZIE WRESZCIE POLSKĄ.
olcia
8 lat temu
haha dobre ! ale w zasadzie trochę pokazuje realia polskich celebrytów... fajny pomysł na prezent dla przyjaciela :p
Najnowsze komentarze (15)
gość
8 lat temu
Jaką kamerką filmuje, taką małą?
gość
8 lat temu
zobaczylem serwis dzięki któremu już wiem kto ogląda mój profil na F.E.J.S.I.E super stronka polecam bardzo LINK--- apu.sh/5tk
gość
8 lat temu
a jaka cena tego za to wszystko 10 tys
olcia
8 lat temu
haha dobre ! ale w zasadzie trochę pokazuje realia polskich celebrytów... fajny pomysł na prezent dla przyjaciela :p
gość
8 lat temu
Pikej czasem się nie zgłaszał ?
gość
8 lat temu
ze ludzie sie tak wkręcaja..
gość
8 lat temu
haha dobre ;) wlasnie tyle warci sa ci celebryci ;)
LEPPER WRÓC
8 lat temu
ROZWAL OKRĄGŁY STÓŁ I NIECH POLSKA BĘDZIE WRESZCIE POLSKĄ.
pudelekx.pl/2...
8 lat temu
pudelekx.pl/22438 - przejdź do tej strony, przeczytaj co tam jest napisane, to pomoglo tysiącom ludzi. UWAGA admini mogą to usunąć w każdej chwili
gość
8 lat temu
Wsiowa dziewucha, wsiowa muzyka, wsiowa zajawka.
gość
8 lat temu
Irytująca siksa.
gość
8 lat temu
LOL mi was wszystkich!
Właściciel
8 lat temu
Już pierwsze komentarze są! doceniam obydwa
gość
8 lat temu
Tak trzeba ćwiczyć dużo
Oferty dla Ciebie