Wasilewski o kreacji Cieleckiej w Berlinie: "Trzeba wiedzieć, jak się ubrać!"

103
Podziel się

"Włożyłam suknię w kolorze patriotycznej czerwieni na premierę, a złotą na rozdanie nagród" - mówiła w TVN24.

Film Tomasza Wasilewskiego, Zjednoczone Stany Miłości, został nagrodzony w Berlinie Srebrnym Niedźwiedziem. W jedną z głównych ról wcieliła się Magdalena Cielecka. Wraz z reżyserem promowała film na festiwalu. Na premierę wybrała czerwoną, atłasową, długą sukienkę. Na rozdaniu nagród pojawiła się w eleganckiej żółtej kreacji z dużym dekoltem i wycięciem na plecach. Trzeba przyznać, że wyglądała bardzo korzystnie.

Podobnego zdania jest reżyser filmu.

_**Trzeba wiedzieć, jak się ubrać**_ - skomentował jej kreację w TVN24.

Włożyłam suknię w kolorze patriotycznej czerwieni na premierę, a złotą na rozdanie nagród - dodała aktorka.

Źródło: TVN24/x-news

KOMENTARZE
(103)
gość
4 lata temu
czerwona blee jeszcze ta broszka
gość
4 lata temu
Fajna kobieta
gość
4 lata temu
Chyra wygląda jak m***l
gość
4 lata temu
Trzeba bylo zobaczyc kreacje PAN na rozdaniu telekamer !!! Wszystkie Panie wygladaly slicznie i te kreacje, a Cieleckiej w Berlinie...masakra!
gość
4 lata temu
Ani jedna nie dlaniej, nie te kolory!! Porazka...
Najnowsze komentarze (103)
gość
4 lata temu
Kobieta z klasą!!!!
gość
4 lata temu
Chyra ,mistrz drugiego planu,hahahahaha
gość
4 lata temu
Czerwona slaba
gość
4 lata temu
nagroda byla tylko za scenariusz nie za acting ... z recenzji wynika ze Cielecka Kijewska przewidywalne Pani Kolak najlepsza !
gość
4 lata temu
chyra jakis nie domyty ..... sorry:)
gość
4 lata temu
dziwna kobieta. uparcie nie nosi biustonosza i piersi jej sie na boki rozjechały w tych sukienkach.
gość
4 lata temu
Czerwona na niej nie leży. Żółta zbyt opina posladki i mało wieczorowa. A la szlafrok - rozumie. Ale nie na galę. Jest tyle pięknych krojów sukienek na takie wydarzenie a tu takie dziwadło. Wygłada jakby wyszła spod prysznica. Włosy w obu przypadkach słabiutkie. Ładny makijaz.
gość
4 lata temu
ale Chyra strasznie wygląda!!!
gość
4 lata temu
czerwona od pasa w dół ok!ale góra jakaś taka dziwna....
gość
4 lata temu
pora na noszenie biustonosza
zorba
4 lata temu
"Trzeba wiedzieć, jak się ubrać - skomentował jej kreację w TVN24." Czego nie można powiedzieć o nim samym, bo nogawki spodni były zdecydowanie za długie. Taka podstawowa, męska, stylowa wpadka...
gość
4 lata temu
Wygladala pieknie i tyle w temacie
gość
4 lata temu
fajna aktorka-prawdziwa, nie klanowa czy z jakiegos innego tasiemca. ubrala sie super! piekna kobieta!
gość
4 lata temu
pięknie!! super patriotycznie!!
...
Następna strona