Trwa ładowanie...
Przejdź na

Zmęczona Aneta Zając pędzi na komisariat policji

65
Podziel się:

Były mąż znowu podpadł aktorce?

Aneta Zając od kilku lat toczy batalię sądową z byłym mężem o terminowe wypłacanie alimentów. Przez jakiś czas Krawczyk rzeczywiście dotrzymywał słowa i płacił regularnie po trzy tysiące złotych miesięcznie na każde z dzieci. Niestety aktor postanowił zaoszczędzić na każdym z synów po dwa tysiące złotych miesięcznie, jednak nie powiadomił o tym Anety ani sądu. Kilka dni temu paparazzi natknęli się na aktorkę, gdy zmierzała w stronę komisariatu policji.

Były mąż znowu podpadł Anecie?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(65)
gość
4 lata temu
Jaki byly mąz, on nigdy nie byl jej męzem...
gość
4 lata temu
Nigdy nie wzięli ślubu...
gość
4 lata temu
Pudełek kasuje komentarze wspierające Kingę!!! Zakłamany pies! Od Gosi dostaje kasę i ma w dooopie bycie rzetelnym.
gość
4 lata temu
Na każdej rozmowie kwalifikacyjnej pytają ile chcesz zarabiac i biorą tego, ktory mowi najmniej. :/ Tu się nie da godnie zarobić!
gość
4 lata temu
to nie uwalnia go od placenia alimentow!!!
Najnowsze komentarze (65)
gość
4 lata temu
Ładna kobieta i super mama,po tych wszystkich szykanach ze strony byłego i hejtu jego kochanek trzyma się bardzo dzielnie,pewnie ze nie pierwaszą i nie ostatnia którą porzucił partner ale nieliczna na która wylało się tyle pomyj nie oszczędzając dzieci.Usprawiedliwiacie byłego partnera ,pochwalacie jego wpisy ze nie byli nigdy małżeństwem a ja się pytam czy partnerka i wspólne dzieci to nie rodzina,czy potrzebny jest papier z US żeby kogoś nazywać zoną,dla mnie nie,mało tego moze z obecną małżonką są małżeństwem ale dopóki nie będą mieli wspólnych dzieci rodziną nie są
gość
4 lata temu
Za to krawczyk awansował na 3 męza swojej żony, brawka dla łosia
gość
4 lata temu
Aneta twoi fani są zawsze za tobą co byś nie zrobiła, pozdrawiam!
gość
4 lata temu
chyba nie wiecie co znaczy slowo PĘDZI
gość
4 lata temu
Koszmar ile w Was jadu!!!. Jakie to ma znaczenie czy mieli jeden p***d***** papierek czy nie? Są dzieci to trzeba się wywiązywać z obowiązków rodzicielskich i tyle!!!
gość
4 lata temu
ale pędzi, aż się kurzy....
gość
4 lata temu
Pokra*a @ idi*t z niej
gość
4 lata temu
biedna, a fura jezdzi
elizbett
4 lata temu
Musi zeznać zeznania w sprawie Materskiego :O
gość
4 lata temu
I bardzo dobrze. Niech płaci tyle ile sąd mu przyznał a nie chowa się za jaszczura która się chwali ze gra w innych filmach czyli kasę zarabia wiec niech płaci na dzieci bo one nie winne ze tatuś to k***s
gość
4 lata temu
niech go wsadzi do paki za alimenty, chowa kase przed dziećmi, tani z niego ojciec.
gość
4 lata temu
Jest Pani madra,sliczna,kobieta powodzenia
gość
4 lata temu
Pani Aneto wszystkiego najlepszego .Jest Pani bardzo dobra matką .Tak trzymać powodzenia😄😃😃
gość
4 lata temu
Ona to niezła awanturnica.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie