Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Żona Hollywood": "Jestem w centrum zainteresowania! Znam Joasię Przetakiewiczową"

126
Podziel się

"Znam naprawdę sporo ludzi w Warszawie" - chwali się Kinga Korta.

bDeGatMB

Kinga Korta, zanim poznała swojego bogatego męża i zamieszkała z nim w Los Angeles, wyemigrowała najpierw do Anglii. W rozmowie z nami chwali się, że z wieloma polskimi celebrytami znała się, zanim jeszcze wyjechała i stała się znana. Wymienia przy tym Marcina Tyszkę, "Joasię Przetakiewiczową" i Dawida Wolińskiego.

- Marcin był już świetnie prosperującym fotografem, Dawid dopiero zaczynał swoją karierę, a Joasia jeszcze nie pracowała nad swoimi projektami - zdradza Korta.

Znam naprawdę sporo ludzi w Warszawie. Joasię Przetakiewiczową też znam, oczywiście Dawida Wolińskiego. To są już wszystko stare przyjaźnie, które gdzieś tam przetrwały, a że teraz jestem w centrum zainteresowania, a oni są bardzo tutaj popularnymi gwiazdami, ten kontakt się odnowił.

bDeGatMD

_

_

_

bDeGatMJ

_

bDeGatNe
KOMENTARZE
(126)
gość
5 lata temu
Pani ma jakąś pomroczność, po 4 latach za granicą nie umie porządnie sklecić zdania po polsku, nie mówiąc już o języku angielskim, bo akcent jest beznadziejny. Chyba nauka nie była u tej pani mocną stroną.
gość
5 lata temu
Starsza pani z duźej biedy się wyrwała na utrzymanie Azjaty
gość
5 lata temu
Kto takie zero reklamuje?
bDeGatNf
gość
5 lata temu
no i co jej po tym "znaniu" -mądrości nie przybywa -pusta baba jak cholera
gość
5 lata temu
masakra... rzeczywiscie ma znajomości, ze ho ho :) Przetakiewiczowa wtedy nie "pracowała nad swoimi projektami" bo jeszcze sponsor nie zdecydował się dac na to kasy a ci panowie znani z TVN nie mogli być znani bo program jeszcze nie leciał w tv.... Dno dno dno
Najnowsze komentarze (126)
gość
5 lata temu
I co złego powiedziała? Zapytana odpowiada na pytanie a wy zazdro!!!
gość
5 lata temu
Ona powiedziała : " Marcin był dopiero już
gość
5 lata temu
Moj maz po moim wrecz zmuszeniu go do ogladania odcinka jednego w internecie (bo mieszkamy w Kanadzie) powiedzial ze po 5 minutach z nia by sie nerwowo wykonczyl..zreszta ja tez...przez komputer jest smiech na calego ale jakbym ja miala w swoim towarzystwie to bym wszystko robila aby jej nie widziec.Juz jest taka wspaniala,taka dama,tylu ludzi zna..kurcze ja znam naprawde duzo wplywowych ludzi dzieki pracy ale jakos o niej przedtem nie slyszalam.Gra mi na nerwach razem z ta Kaska.Obie wariatki.Wstyd przyznac ze to Polki.Tyle wspanialych Polek jest na calym swiecie ktore tez maja duzo wszystkiego, pracuja ciezko,opiekuja sie rodzina ale nie robia z siebie idiotek...takie powinno sie pokazac...o nich program nakrecic.
gość
5 lata temu
Zapomniał wół jak cielęciem był. Aż niedobrze i nie smacznie sie ja oglądało Zony Hollywood. Rozwydrzona lala
gość
5 lata temu
a kto to jest joasia przetakiewiczowa? nie znam ani jej ani tej baby
gość
5 lata temu
ja też znam dużo ludzi z Warszawy bo w niej mieszkam !
gość
5 lata temu
Komentarze na temat tej pani są żenujące.Kobieta ma pieniądze bo sama sobie na nie zapracowała,szkoda że w Polsce mieszkają takie gówna jak wy. A cała ta sprawa o wielkie gówno
gość
5 lata temu
Straszna jest
bDeGatMX
gość
5 lata temu
nie lubię jej!!! wielka Pani a z butów słoma wychodziła!!! kasa,imprezy i chwalenie się co to ona niem jeszcze!!! Zero dzieci ,a latka leca czasu nie zatrzyma!!!!!!zenada!!!
gość
5 lata temu
co to za życie tylko kasa,psy !!!!!!! zero dzieci świat spada na psy!!!!!! NIE LUBIĘ JEJ MA STRASZNY CHARAKTER CO TO ONA NIE MA!!!!!! ALE DZIĘKI KOMU?!!!!!!!
gość
5 lata temu
ŁADNA,ALE STRASZNY CHARAKTER ,CO TO ON ANIE MA, CHWALI SIĘ WSZYSTKIM.GDYBY NIE MĄZ BYŁA BY MYSZKĄ KOŚCIELNA!!!!!!!
xoxo
5 lata temu
Kinga lepiej zawijaj się do Stanów, bo wreszcie znajdzie się ktoś, kto Ci udowowni jakie bzdury opowiadasz o swojej przeszłości i prześle twojemu skośnookiemu mężowi i ludziom z którymi współpracuje (którego "kochasz" tylko za jego $) całe Twoje k...rewskie PORTFOLIO z przeszłości. Więc nie rób z ludzi idiotów, bo za chwilę nie będziesz miała do czego i kogo wracać... I nawet te skrawki miłości które w nim zostały do Ciebie nie zostaną uratowane w imię takiej kompromitacji... Chyba, że związek z tobą też traktuje jako część wspieranej działalności charytatywnej... ratowanie kobiety z "przeszłością"... :))
gość
5 lata temu
kolejna gwiazda...z doopy....
gość
5 lata temu
aah jaka skromna...
...
Następna strona
bDeGatNz