Niedziela 06.01.2013

Rusin oddała na aukcję... suknię ślubną!

Kinga Rusin

Rusin oddała na aukcję... suknię ślubną!Agencja FORUM

13 stycznia odbędzie się 21. już finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku licytowane są najdziwniejsze przedmioty i usługi: rejs łodzią podwodną, zdjęcie Marilyn Monroe czy "upierdolony stół" Durczoka z TVN. Chętni mogą licytować również "euro-toczek" Moniki Olejnik. Teraz do fantów z TVN dołączyła również... suknia ślubna Kingi Rusin, w której niemal 20 lat temu wyszła za Tomasza Lisa. Świadkową była jej ówczesna "najlepsza przyjaciółka", Hanna Smoktunowicz, która po latach zajęła jej miejsce.

Wisi u mnie w szafie. Mi nie jest już potrzebna. Może komuś będzie służyć - wyjaśniła Kinga we wczorajszym Dzień Dobry TVN.

Będzie to suknia ze ślubu cywilnego, nie zaś kościelnego. Pochodziła ona z kolekcji haute couture domu mody Valentino. Jak widać, znanej parze nieźle powodziło się już na początku lat 90-tych.

Ciekawe, co na aukcję odda Tomek. Może stertę Newsweeków na której leżał pozując do zdjęć w dziwnym materiale sponsorowanym?

Zobacz: "Dzień z życia" Lisa z dziećmi to KRYPTOREKLAMA?

Rusin oddała na aukcję... suknię ślubną!Agencja FORUMRusin oddała na aukcję... suknię ślubną!Agencja FORUMRusin oddała na aukcję... suknię ślubną!Agencja FORUMRusin oddała na aukcję... suknię ślubną!Agencja FORUMRusin oddała na aukcję... suknię ślubną!Agencja FORUM

Komentarze (1288)

Oglądasz 391-420 z 1288
Odpowiedz
0 0
zgłoś
ela 06.01.2013 09:21
KInia jak masz jeszcze suknię slubną to chętnią odkupię......jest cudowna!!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
Jadwiga 06.01.2013 09:22
Mi juz niepotrzebna..??? CO ZA GRAMATYKA!!! A moze lepiej brzmi: MNIE JUZ NIE POTRZEBNA........???????????????? A propos zdjec: Lis juz wtedy zlapal sie za glowe myslac " Co ja robie"....jego mina nie byla wesola................te fotki duzo mowia!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
Jadwiga 06.01.2013 09:22
Mi juz niepotrzebna..??? CO ZA GRAMATYKA!!! A moze lepiej brzmi: MNIE JUZ NIE POTRZEBNA........???????????????? A propos zdjec: Lis juz wtedy zlapal sie za glowe myslac " Co ja robie"....jego mina nie byla wesola................te fotki duzo mowia!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:23
majtki też może odda na aukcje. ŻENADA!!!!!!!!!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:25
nie ta suknie dala na aukcje tylko ze slubu cywilnego, pudlu!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:26
ela: KInia jak masz jeszcze suknię slubną to chętnią odkupię......jest cudowna!!
tak,Nawiedzona kup ją sobie.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:27
JACY ONI SMUTNI . TO WYGLĄDA JAK STYPA A NIE ŚLUB. LISEK CHYTRUSEK PEWNIE JUŻ WTEDY COŚ KOMBINOWAŁ Z WREDNĄ HANKĄ.
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:27
gość:
gość: cyrku pani ex-Lisowej ciąg dalszy... a weź sobie tę starą szmatę i podłogę nią wycieraj, jak ci niepotrzebna, myślisz, kobieto, że ktoś się będzie tym ekscytował i kasę płacił? Rusin to jedna wieeelka że-na-da
żenua faktycznie.
zgadzam się.
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:27
Najlepsze zdjecie Lisa wymiata - juz zaluje, ze zglupial dla Rusin, ktora odbila go ukochanej kolezance HANI !!!
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:28
gość:
gość:
gość:
gość: Tomek na zdjęciu załamany... pewnie myśli co ja robie?? kocham Hanie :)
Teraz ma swoja Hanię.Widać,że bardzo się kochają. Miłość jest piękna ! Trzymajcie się Liski a Rusin no cóż jakos do tej pory rodziny nie potrafiła stworzyć.
rusinka jest wstrętna babą, wyrachowaną, zimną i zero kobiecości!
całkowicie się zgadzam.
ja też.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
LIS 06.01.2013 09:28
gość: Lis:"co ja zrobilem,ze sie ozenilem...chybam pijany byl!"
ZAMIAST HANUSI WYBROŁEM KINĘ,JAK JO TEROZ BEND ZYŁ....
Odpowiedz
0 0
zgłoś
LIS 06.01.2013 09:28
gość: Lis:"co ja zrobilem,ze sie ozenilem...chybam pijany byl!"
ZAMIAST HANUSI WYBROŁEM KINĘ,JAK JO TEROZ BENDE ZYŁ....
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:30
gość:
gość:
gość:
gość: Tomek na zdjęciu załamany... pewnie myśli co ja robie?? kocham Hanie :)
Teraz ma swoja Hanię.Widać,że bardzo się kochają. Miłość jest piękna ! Trzymajcie się Liski a Rusin no cóż jakos do tej pory rodziny nie potrafiła stworzyć.
rusinka jest wstrętna babą, wyrachowaną, zimną i zero kobiecości!
całkowicie się zgadzam.
jakim wyrachowanym i zakłamanym człowiekiem trzeba byc,zeby brac slub z osoba ,krórej sie nie kocha,mógł sie z nia nie wiazac,postapił jak gey,który sie zeni z kobieta.Egoista .
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:31
KINGA oddaj jedna pensje, a nie szmate z przed dwudziestu lat co z trego ze to Valentino !!! wstydu nie masz - urloip na Zanzi a ochlab na licytacje ..................
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:32
OBLEŚNA SZMATA, MEDIALNY CYRK ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:33
gość:
gość:
gość:
gość:
gość: Tomek na zdjęciu załamany... pewnie myśli co ja robie?? kocham Hanie :)
Teraz ma swoja Hanię.Widać,że bardzo się kochają. Miłość jest piękna ! Trzymajcie się Liski a Rusin no cóż jakos do tej pory rodziny nie potrafiła stworzyć.
rusinka jest wstrętna babą, wyrachowaną, zimną i zero kobiecości!
całkowicie się zgadzam.
jakim wyrachowanym i zakłamanym człowiekiem trzeba byc,zeby brac slub z osoba ,krórej sie nie kocha,mógł sie z nia nie wiazac,postapił jak gey,który sie zeni z kobieta.Egoista .
a i EGOISTKA, ktora rozpoczyna nowa akcje, a berety i kucharkowe zaraz rusza JAKA TO ONA BIEDNA !!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:33
obydwoje wyglądają jakby szli na szafot
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:35
gość: szkoda Kingi, najlepsza przyjaciółka ją oszukiwała bo mąż to już na pierwszym zdjęciu widać że załamany co on tam robi, szkoda Kingi
to KINGA odbila Hani Lisa i chlopak zaluje co robi....
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:36
i tak jej nie potrzebna, tanim kosztem zrobi sobie dobry pr
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:36
Widać że szczęśliwi byli jak cholera od początku.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:36
na co komu taka wieśniacka kiecka?
Odpowiedz
0 1
zgłoś
gość 06.01.2013 09:37
Kinge dreczy sumienie, ze odbila przyjaciolce faceta, a Liz zaluje kroku co zrobil
Odpowiedz
1 0
zgłoś
FAKIJA 06.01.2013 09:37
Jacy są smutni Smutne!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:37
gość: KINGA oddaj jedna pensje, a nie szmate z przed dwudziestu lat co z trego ze to Valentino !!! wstydu nie masz - urloip na Zanzi a ochlab na licytacje ..................
Tak jest
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:37
gość: KINGA oddaj jedna pensje, a nie szmate z przed dwudziestu lat co z trego ze to Valentino !!! wstydu nie masz - urloip na Zanzi a ochlab na licytacje ..................
BRAWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:38
biedny Tomuś już na ślubie trzymał się za łeb co to będzie????? co to będzie??????
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:38
dlaczego podczas udzielania ślubu widzimy Kingę siedzącą po lewej stronie pana młodego?
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:39
Wyglądają na tym ślubie jakby mieli za chwile skoczyć w przepasć
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:39
pudel specjalnie dał takie smutne zdjęcie, wpiszcie sobie w google ich ślub jest dużo fajnych radosnych i uśmiechniętych zdjęć
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 06.01.2013 09:39
A Tomasz na to nic... Mnie też bardziej martwi widmo poniedziałku niż wydumane problemy celybrytki.
Oglądasz 391-420 z 1288