Trwa ładowanie...
Przejdź na
Unicorn
Unicorn
|

Agnieszka Chylińska dementuje udział w reklamie z przebojem O.N.A: "Nie jestem wiewiórką"

100
Podziel się:

Wokalistka w specjalnym oświadczeniu postanowiła odnieść się do spotu reklamowego, w którym grupa gryzoni podśpiewuje jeden z największych hitów zespołu. Zobaczcie jej wpis.

Agnieszka Chylińska dementuje udział w reklamie z przebojem O.N.A: "Nie jestem wiewiórką"
(ONS/Instagram)

Agnieszka Chylińska bez wątpienia należy do najbardziej utalentowanych i charyzmatycznych polskich wokalistek. Swoją muzyczną karierę zaczynała jako frontmanka grupy O.N.A, w późniejszych latach nagrywała natomiast solo. Z biegiem lat jej wizerunek nieustannie się zmieniał. Niegdyś Chylińska była ikoną młodzieńczego buntu, dziś natomiast ma na koncie przelotny romans z muzyką pop, a od jakiegoś czasu spełnia się także jako autorka książek dla dzieci.

Chociaż w ostatnich latach Agnieszkę najczęściej można było oglądać na jurorskim fotelu programu "Mam Talent", wielu osobom wciąż najbardziej kojarzy się ona z okresem występów w O.N.A. Dlatego też większość fanów wokalu Chylińskiej mocno zdziwiła się, gdy usłyszała jeden z największych przebojów zespołu w reklamie popularnej sieci sklepów RTV AGD. We wspomnianym spocie marki grupa stylizowanych na kapelę rockową gryzoni podśpiewuje utwór "Znalazłam (teraz, teraz, teraz)".

W związku z coraz częstszymi pytaniami fanów, Chylińska postanowiła opublikować na swoim Instagramie specjalne oświadczenie.

"Drodzy. W nawiązaniu do Waszych pytań. Wszelkie reklamy, w których zawarty jest utwór "Znalazłam (teraz, teraz, teraz) nie są nasze, nie mamy z nimi nic wspólnego. Autorami piosenki są Waldek Tkaczyk i Grzegorz Skawiński, mają oni pełne prawo wykorzystywać ją zgodnie z własnymi pomysłami wizerunkowymi" - napisała Chylińska.

Okazało się również, że część fanów wokalistki myślała, że to właśnie jej głosem śpiewa jeden z reklamowych gryzoni. Dlatego też gwiazda w żartobliwy sposób postanowiła rozwiać ich wątpliwości.

"To śpiewa Grześ i Waldziu! Ja nie jestem wiewiórką!" - oświadczyła za pomocą fotografii przedstawiającej szkic leśnego zwierzęcia.

Też zastanawialiście się, czy Agnieszka dołączyła do reklamowej kapeli?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(100)
Ewa
5 lata temu
Reklama jest mega irytująca...
gość
5 lata temu
A to nie są chomiki?
Kol
5 lata temu
Boję się tych wiewiórek :(
Olo
5 lata temu
Teraz teraz teraz! Teraz już wiem gdzie się kupuje gdzie niskie ceny mam llol
Irytacja
5 lata temu
To jest najbardziej irytująca reklama ever!
Najnowsze komentarze (100)
radim
5 lata temu
następny będzie rapowy kawałek Peja slums attakkkkkk
alek0
5 lata temu
najważniejsze ze zapada w pamięć. jak dla mnie sa mistrzami w tym.
kilon
5 lata temu
bez przesady reklama jak reklama i nawet zabawna
klira00
5 lata temu
mnie to nie meczy, a nawet lubie i sobie śpiewamy z małolatami
klira
5 lata temu
mnie to nie meczy, a nawet lubie i sobie śpiewamy
Portia
5 lata temu
Reklama ujdzie, nie jest taka zła jak mówią
Natka
5 lata temu
Po co się tak wk**wiać na zwykłą reklamę?
cytrynka
5 lata temu
mi nawet podeszła ta reklama
Big
5 lata temu
Nie kupujcie nic u nich. Niech zdjemą tą reklamę. A osoba która ją zrobiła powinna być publicznie wybatorzona. Po zgnitym jajku i zjełczałym maśle nie mam takiej zgagi
Tytus
5 lata temu
jaka sieć taka reklama
Tytus
5 lata temu
tego g ó w na nie da się słuchać . Wyłazi nawet z du py.
Agnieska
5 lata temu
Reklama mi się podoba.
Zły Jacek
5 lata temu
Zastanawiam się kiedy w koncu ktoś zajmie się powstrzymaniem tej prezentacji debilizmu w telewizji. Za nasze pieniadze z abonamentu i opłat za korzystanie z usług platform cyfrowych zamiast dostać rozrywkę i relaks jesteśmy zmuszani do oglądania przez całą dobę czytania ulotki na opakowaniu lub rozbieganych po ekranie durniów , takich jak to lub podobne....W zasadzie na filmy lub inne programy są tylko krótkie przerwy a za to właśnie płacimy a nie za oglądanie idiotów...Dlaczego do tej pory rząd nie ustanowił prawa , które nakaże operatorom blokowanie tego śmiecia na zyczenie klienta....? Czy nikt do tej pory nie zauważył , że współczesna telewizja to jedynie prezentacja debilizmu i głupoty....? To, co oglądamy nie ma nic wspólnego z reklamą....Reklama powinna zachęcać a nie odstraszać i robić głupka z potencjalnego widza...A przerywanie filmów na kilkanaście minut jest zwykłym medialnym przestępstwem, które powinno podlegac pod paragraf....Kropka.
Gość
5 lata temu
Na początku wszyscy idealiści...potem komera reklamy i kasa
...
Następna strona