Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kokosimo
|

Anna Wendzikowska szczerze o samotnym macierzyństwie: "To nie był PLAN NA ŻYCIE"

170
Podziel się:

"Chcę żyć fajnie, dobrze i wesoło. Dla siebie i moich dzieci" - napisała Anna Wendzikowska, dodając obszerną relację z bajecznych wakacji we Włoszech. Dobre podejście?

Anna Wendzikowska szczerze o samotnym macierzyństwie: "To nie był PLAN NA ŻYCIE"
Anna Wendzikowska o samotnym macierzyństwie (AKPA)
bFdWGbyt

Choć Anna Wendzikowska robi, co może, by za pośrednictwem Instagrama przekonać internautów, że jej życie to bajka, podobnie jak zwykli śmiertelnicy, ona także musi mierzyć się z przeciwnościami losu. W tym roku z okazji Światowego Dnia Depresji celebrytka otworzyła się nawet w temacie własnych doświadczeń z tą chorobą, wyjawiając, że po rozstaniu z ojcem swojej drugiej córki zaliczyła "gorszy okres".

Doświadczona w temacie relacji damsko-męskich celebrytka postanowiła niedawno wesprzeć Martynę Wojciechowską, gdy wyszło na jaw, że małżeństwo podróżniczki z Przemysławem Kossakowskim rozpadło się po zaledwie trzech miesiącach. Ania przyznała gorzko, że ten temat jest jej bardzo dobrze znajomy...

bFdWGbyv
Zobacz także: Pandemia zrobiła swoje. Rozstali się w 2020

Aktualnie Wendzikowska przebywa we Włoszech, gdzie wybrała się z córkami na kolejne z rzędu wakacje. We wtorek na profilu 39-latki pojawiła się obszerna relacja z wypadu z córkami nad jezioro Braies nazywanego też "perłą Tyrolu". Oprócz serii zdjęć malowniczych krajobrazów Ania podzieliła się też kilkoma nagraniami z podekscytowanymi pociechami. Celebrytka mogła liczyć na liczne wiadomości od fanek, które nie kryły swojego podziwu dla jej bohaterstwa.

bFdWGbyB

Ciężko być mamą i tatą w jednym, a pani daje radę - brzmiała jedna z wiadomości. Zapewnia swoim dzieciom wszystko, co może rodzic - nauczyć, pokazać, przekazać, by w życiu wiedzieli, co dobre i złe i jeszcze przy tym się zawsze dobrze bawi.

Słowa otuchy od fanek wzruszyły Wendzikowską i zainspirowały do kolejnych zwierzeń w temacie samotnego macierzyństwa. Gwiazda TVN przyznała, że taki obrót spraw był dla niej nie tylko zaskoczeniem, ale też ogromnym wyzwaniem.

Dziękuję wam za miłe słowa i ogrom wsparcia - odpisała. Bycie samotną mamą nie jest łatwe. Ale ja nie narzekam. Z wdzięcznością przyjmuję wszystko, co przynosi życie. Samotne macierzyństwo to nie był plan na życie, żeby była jasność. Był smutek, był żal, było rozczarowanie... Ale ile można? Chcę żyć fajnie, dobrze i wesoło. Dla siebie i moich dzieci.

Dobre podejście?

bFdWGbyC
bFdWGbyD
bFdWGbyW
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(170)
Ela
5 miesięcy temu
Samotne matki powinny brać przykład. Nieustające życie w luksusowych hotelach na całym świecie osłodzi wam bycie samotną mamą.
Ola
5 miesięcy temu
Ogólnie fajnie, ze ja stać. Nikomu chyba nie nie ukradła więc super. W sumie zazdroszczę podróży bo dzieci to nie.
Hihi
5 miesięcy temu
Na tym ostatnim zdjęciu wygląda bardzo instagramowo 🤭
bFdWGbyX
Do pudla
5 miesięcy temu
Ugotowani. Pamiętamy!!!!!!!
ddssa
5 miesięcy temu
ugotowani pamiętamy :-))) cały jej charakter wyszedł na jaw nie dziwota, że cięzko z nią wytrzymać
Najnowsze komentarze (170)
gina~
3 miesiące temu
Taka ładna kobieta, a nie ma szczęścia z mężczyznami. No cóż, czasami tak bywa. Panowie boją się takich kobiet,
Tara
5 miesięcy temu
Dobra inspiracja dla panienek od Rzeczniczaka.A nie lament.
Git
5 miesięcy temu
W sumie nie trzeba być bogatym, żeby jechać do hotelu pięciogwiazdkowego. Sprawdzałam wczoraj ofertę na przyszły rok w Turcji h.5⭐ za 3.5 tys dla rodziców z dzieckiem, są fajne wypaśne hotele za 9tys na 12dni, więc ma się cały rok na zaoszczędzenie 10tys. Super! Przynajmniej raz w roku można się poczuć jak pani W.😆
R.S
5 miesięcy temu
Bohaterką jest matka dzieci z jednego ojca który zostawił rodzinę a ona utrzymuje się z miesięcznej kwoty 3 tys +500 zł alimentów,jest pogodna,uśmiechnięta,zaradna
Żal
5 miesięcy temu
Świetnie się ocenia kogoś kogo się nie zna. Ja mam 45 lat, męża i nastoletnią córkę. Po pierwsze zdjęć męża nie ma na moim profilu, więc jestem panną z dzieckiem. 😃😂 Po drugie dziecko urodziłam po 30stce, a miałam komentarze, że w wieku 20 lat bawiłam się w pieluchy... Także plotkarze mają ciekawe życie 😃
???
5 miesięcy temu
Z czego to żyje?
Margolena
5 miesięcy temu
Nie rozumiem: ona chwali się czy żali? W sumie chcialabym mieć takie problemy na nieustajacych wakacjach..
Ego
5 miesięcy temu
Skąd ona ma kasę??
bFdWGbyP
Tatiana
5 miesięcy temu
Fajnie że stać ją na wczasy i dziewczynki pozwiedzaja z mamusią...Życzę udanego wypoczynku i fajnej zabawy...
Olala
5 miesięcy temu
Jaka kobieta nie byłaby fajna, zgrabna i mądra to facet zawsze znajdzie lepszą w jego mniemaniu i rujnuje cały system..... To są niestety skutki wychowania synków przez mamusie nadopiekuńcze. Zero zasad i zbyt dużo dobrych rad....
Gosc
5 miesięcy temu
Ona samotnie ich nie wychowuje😂bo tatusiowie się tez zajmują bo ma podzielność opieki niech nie robi męczennicy z siebie😂chciała z córkami sama pojechać to pojechała nikt jej nie bronił ale ze ona taka biedna jest to bym nie powiedziała😎
gosc
5 miesięcy temu
caly rok na wakacjach, za co ona zyje?
boom
5 miesięcy temu
Sorki,dzieciaczki ma fajne,ale...Jedna wpadka to jeszcze jestem w stanie zrozumiec, ale niczego jej to nie nauczylo i ta druga wpadka,to juz jest zwykla glupota i jednak ryzykowny plan na zycie jako samotna matka!!!
mła
5 miesięcy temu
przepiękne miejsce, ech...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bFdWGbzI
bFdWGbzJ
bFdWGbzK
bFdWGbzL
bFdWGbzM
bFdWGbzr