Ostatni tydzień upływa pod znakiem Deynn i Majewskiego, którzy po stu dniach przymusowej absencji w Internecie, spowodowanej szczerymi wyznaniami młodszej siostry Marity, zaliczyli wielki powrót.
Para, korzystając z czasu wolnego, który zyskała dzięki zawieszeniu działalności w mediach społecznościowych, postanowiła się pobrać. Jednak wejście w związek małżeński to nie jedyna zmiana, jaką fit-blogerzy zdążyli wprowadzić w życie. Marita i Daniel Majewscy za sprawą przykrych przeżyć i nadwyżki wolnego czasu przeznaczoną na refleksję, nawrócili się na wiarę w Boga, a także zmienili swoje zachowanie o 180 stopni.
Wulgarni celebryci przestali używać słów niecenzuralnych, krytykę przyjmują z pokorą i odblokowują zbanowanych ludzi, co jeśli weźmiemy pod uwagę ich liczbę, może potrwać do końca 2025 roku.
Podczas szczerych audycji na żywo, które Majewscy zorganizowali tuż po zaaklimatyzowaniu się w Stanach Zjednoczonych, gdzie "zaczynają wszystko od nowa", para odpowiadała na wszystkie pytania internautów. Wśród wątków, które interesowały fanów - obok historii młodszej siostry Deynn - pojawiło się pytanie dotyczące sytuacji finansowej. Skandal, który wybuchł w rodzinie Marity, zaowocował wycofaniem się wszystkich sponsorów ze współpracy z Majewskimi.
Daniel przyznał, że nie było im łatwo się pozbierać, jednak w przetrwaniu trudnego czasu pomogła jego im jego poboczna działalność: Olymp Parties - czyli firma zajmująca się organizacją imprez.
W informacjach "O nas" na stronie firmy możemy przeczytać, że agencja stara się stworzyć konkurencję dla istniejących organizatorów imprez poprzez cięcie kosztów:
Olymp Parties powstało z dnia na dzień z ręki dwóch uczniów LO, którzy nie mogąc patrzeć na destrukcję imprez we Wrocławiu, postanowili stworzyć projekt, który zmieni tą sytuację. Bądź co bądź ale prawda jest jedna.. Dla organizatorów imprez ostatnimi czasy najważniejsze są pieniądze. (Agencja nie uderza tutaj do innych, stara się jedynie stworzyć dla nich konkurencję) Niestety nie tędy droga. Jeżeli chcemy się wszyscy świetnie bawić musimy zmniejszać dochody i większe fundusze inwestować w czynniki mogące poprawić atmosferę w klubach. Efektem tego ma być poprawa jakości i komfortu eventów organizowanych w stolicy Dolnego Śląska.
Profil firmy na Facebooku polubiło ponad 10 tysięcy osób. Wiedzieliście, że Majewski pomiędzy treningami lubi imprezować?