Trwa ładowanie...
Przejdź na

Porzucona żona miliardera, który sypia z Dybowską, zaprosiła KAMERY DO DOMU! "Mieszkanie Z NIĄ JEST STRASZNE"

274
Podziel się

Heather Bird opowiedziała dziennikarzom BBC o tym, jak została "zmuszona" do przeprowadzki do małego pokoju z lodówką w kamienicy Tchenguiza. "To nie był mój wybór".

Porzucona żona miliardera, który sypia z Dybowską, zaprosiła KAMERY DO DOMU! "Mieszkanie Z NIĄ JEST STRASZNE"
bDTwpcbV

Wielokrotnie pisaliśmy o tym, że tzw. instamodelki, które w mediach społecznościowych chwalą się wystawnym życiem spędzanym głównie nad basenem, tak naprawdę są po prostu utrzymankami bogatych sponsorów. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby przy okazji, niektóre z nich, nie niszczyły życia innym ludziom.

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o Julii Dybowskiej, która na swoim profilu chwali się życiową dewizą: "Miarą sukcesu jest liczba wrogów". Faktycznie, to motto pasuje do niej chyba jak ulał. Dybowska od dłuższego czasu spotyka się z miliarderem Robertem Tchenguizem, który - choć nie jest jeszcze rozwiedziony z żoną - zamieszkał z "przedsiębiorczą" Polką.

Heather Bird, żona biznemsena, nie stroni od nadawania sprawie medialnego rozgłosu. Wręcz przeciwnie - udzieliła już wywiadu brytyjskiemu Daily Mail, a ostatnio zgodziła się, by BBC nakręciła na ten temat... film dokumentalny.

bDTwpcbX

An introduction to Robbie's War to film, w którym twórcy pokazują nie tylko "skomplikowane" życie prywatne Tchenguiza, ale też oszustwa, o które jest oskarżany. Miliarder twierdzi, że padł "ofiarą niesprawiedliwości sądów", zaś Heather skarży się na warunki, w których przyszło jej mieszkać. Kobieta zajmuje teraz mały pokój z lodówką i kuchenką turystyczną:

To nie był mój wybór - twierdzi i dodaje: Dzielenie domu z jego dziewczyną jest straszne. Ona jest bardzo seksowna, to typ modelki, która zamieszcza dużo zdjęć na Instagramie.

Tymczasem Dybowska chwali się kolejnymi "hot selfies" na swoim profilu i nie wygląda na przejętą całą sytuacją. Odniosła upragniony "sukces"?

bDTwpccd
bDTwpcce
bDTwpccy
KOMENTARZE
(274)
Gość
3 lata temu
Julia ma szanse wygladac podobnie do zony juz w niedalekiej przyszlosci. Podobny typ urody zniszczonej przez botoks i wypełniacze. Bez złosliwosci
Gość
3 lata temu
Zwykla s****a z tej Dybowskiej
Gość
3 lata temu
To dlaczego ta jego żona się nie wyprowadzi nie poda dziada o rozwód i alimenty ? Znosi to dla kasy to o co ma pretensje. Nigdy nie zrozumiem kobiet. Dama bym 5 minut tam nie mieszkała
bDTwpccz
Gość
3 lata temu
Julia polska lux prostytutka.
gość
3 lata temu
dybowska tez sie znudzi bogaczowi... tak pusta dziunia jak beben
Najnowsze komentarze (274)
Twój nick
2 dni temu
są tak podobne, że nie wiem która jest która :o
xyz
2 dni temu
gdybym mial pieniadze to mialbym zone naturalnie ladna A ta to jakis patyk jak sie wykopie to pewnie i kot uciaka Ale jak wyciagnie kase to zuch dziewczyna
Kkkk
3 dni temu
Milosc do pieniedzy jest slepa
Omg
3 dni temu
A czemu ta żona się nie wyprowadzi???
pytanie
3 dni temu
może nie piszcie, że jest polką?
ola
3 dni temu
ciekawe co na to rodzice, rodzina, znajomi? czuja sie dumni czy zazenowani?
Huncwot
3 miesiące temu
Napisze krotko!!na starosc pracujemy cale zycie......teraz jest mloda i jeszcze mobilna,dobrze rozklada nogi....a co bedzie jak zacznie popuszczac w gacie,??ktope podetrze?????a zacznie popuszczac predko.....wtedy bedzie za pozno na refleksje!!!!!!
Gość
3 lata temu
Gdyby sama się czegoś dorobiła to może by doceniła..że życie nie polega na pokazywaniu sztucznych cycek,ust,i strojów bikini.ale dla niej ważniejsze są inne priorytety a raczej ich brak...zwykła wycieruska...n
bDTwpccr
Gość
3 lata temu
Nic w życiu nie osiągneła,po za zdjęciami w bikini,a lata lecą,nie zawsze będzie młoda i wypucowana,bo wcale nie jest ładna,są ładniejsze od niej,naturalne kobiety,a tu tony botoksu...co będzie w wieku 50 lat...sama chemia,która zwiodczeje...szok...pusta laska :-) :-)
Gość
3 lata temu
Szkoda tylko że nie ma przyszłości bo kto ją zechce po takich perypetiach,dziewczyna bez ambicji,bez szacunku do siebie,zwykły pustostan...
Gość
3 lata temu
Sztuczna k****,za pieniądze zrobi wszystko,bo musi mieć majty najdroższe,i torebkę markową..dla mnie to paranoja..jest przed 30 ,ciekawe jak będzie wyglądać po 40-ce.. pewnie jak zużyty tampon.. haha haha haha
Gość
3 lata temu
Straszne . Stary c*p naloznice wynajął!
Bolo
3 lata temu
PO piwerwsze nie byla zona zaprosila kamery ale sam Robert Tchenquiz zaprosil telewizje, po drugie to co ta BYLA opowiada nie tryma sie kupy ostatnio niby kolezanka puscila plotke do gazet za 100tys. funtow jakoby byly znecal sie nad nia (bylo na pudelku i pozniej zadanie sprostowania przez Tchenquiza) sama byla w kolejnych dniach prostowala w angielskich gazetach ze to nie ona dala taka wypowiedz a teraz w tym 'dokumencie' ktory zostal wyemitowany pokazuje jakoby zyla w piwnicy i nie miala kuchni. Ktos kto umie czytac niesch sobie wyszuka odpowiedzi na temat tego jak zostal przedstawiony 'byly maz' w tym filmie wygooglowac dailymail. co. uk/news/article-5773063/ czy thesun. co. uk/news/6382953/ ogladnac dokument caly i zobaczycie ze sie to kupy nie trzyma co ex zona wygaduje. Wlasny kierowca do dyspozycji, napompowana botoxem od ucha do ucha, wyplacane utrzymanie w wysokosci 150tys, funtow rocznie, dofinansowanie do jej biznesu kliniki plastycznej, oplacone 4-5 wakacji i wierzycie ze ma mala klitke do spania i nie ma gdzie gotowac ??? To ze mieszkaja razem wynika z prawa angielskiego aby ustanowic ten dom jako 'dom rodzinny' i nie poszedl pod mlotek komornika jesli on przegra swoj***atalie sadowe.
Gość
3 lata temu
Mama Pati vel Julii to samo w młodości robiła co córka. Myślę że to mamusia jej nauczyła jak żyć z facetów
...
Następna strona
bDTwpccT