Trwa ładowanie...
Przejdź na

Chodakowska próbuje obrócić "aferę kostiumową" na swoją korzyść: "Moja marka będzie wspierać fundacje charytatywne!"

264
Podziel się:

Szczere intencje czy dramatyczna próba ratowania coraz gorszego wizerunku?

Chodakowska próbuje obrócić "aferę kostiumową" na swoją korzyść: "Moja marka będzie wspierać fundacje charytatywne!"

Do pewnego momentu Ewa Chodakowska właściwie nie miała konkurencji w swojej branży. Nie licząc zapomnianej Marioli Bojarskiej-Ferenc, w gałęzi fitnessu i zdrowego stylu nie było celebrytki, która zgromadziłaby wokół siebie większe grono zwolenniczek. W ten niezagospodarowany rewir Ewa odważnie wkroczyła ze swoimi planami treningowymi, które "podniosły z kanapy" niejedną Polkę. Z czasem jednak, nowych "fit influencerek" zaczęło przybywać jak grzybów po deszczu. Co więcej - szybko zaczęły oferować znacznie więcej niż Chodakowska - własne batoniki, książki czy stroje sportowe. Ewa próbuje dotrzymać im kroku, ale trudno nie odnieść wrażenia, że zawsze jest trochę w tyle. Ostatecznie jednak w jej ofercie także pojawiły się poradniki i dietetyczne słodycze.

Ostatnio postanowiła, podobnie jak Jessica Mercedes, wypuścić własną markę kostiumów kąpielowych. W tym celu założyła na Instagramie oddzielny profil o nazwie ChodaStyle, nie informując jednak fanek, że z czasem zamierza go przekształcić w profil swojej nowej marki. Tysiące kobiet poczuły się oszukane, gdy pewnego dnia nazwa profilu się zmieniła i okazało się, że nieświadomie zostały followerkami kolejnego produktu Chodakowkiej. Na profilach Ewy rozpętała się awantura, a internautki zarzucały swojej idolce, że je "sprzedała". Ta z kolei kasowała ich wypowiedzi, blokowała profile i agresywnie sugerowała, że piszą komentarze pod wpływem alkoholu.

Pogardliwy ton, z jakim zwracała się do fanek zaskakuje tym bardziej, że bez nich Ewa nie zbudowałaby swojego "imperium". Możliwe, że ktoś jej to uświadomił, bo w następnych wpisach trenerka tłumaczyła, że "ma w sobie ciemniejszą stronę" i zdarza jej się wybuchnąć. Teraz próbuje całe zamieszanie obrócić na swoją korzyść.

W najnowszym wpisie twierdzi, że dopiero teraz może powiedzieć prawdę, a cała akcja miała na celu... wspomaganie instytucji charytatywnych.

Nareszcie! Mogę powiedzieć wszystko. Od lat wiele miesięcy w roku spędzam w bikini. Nie było dla mnie zaskoczeniem, że po drodze dostawałam propozycje współpracy. Nie chciałam jednak być tylko związana z daną marką, nie chciałam jedynie reklamować produktów. Chciałam stworzyć coś, co niesie ze sobą misję. Parę lat temu spotkałam kobietę (...) Dotychczas współpracowała z największymi domami mody na świecie, żeby po latach wpaść na mnie - mrówkę robotnicę. Doceniła moją pasję, pracowitość i zaproponowała stworzenie wspólnego projektu - pisze o sobie skromnie Ewa. Marki, która (...) pomaga innym. Mission Swim będzie wspierać fundacje charytatywne... nie jednorazowo, a na stałe, stąd nazwa, stąd idea, która ma za zadanie inspirować.

Na koniec Ewa rzuciła górnolotnym hasłem.

Razem możemy zmienić ten świat na lepsze! - napisała.

Zastanawiające, że skoro od początku planem Ewy była "misja charytatywna", nie napisała tego od razu, gdy wybuchła awantura z fankami. Myślicie, że faktycznie ma dobre intencje czy po prostu dramatycznie próbuje ratować upadający wizerunek?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(264)
Gość
6 lat temu
Jakby wcześniej wspierała fundacje to byłaby bardziej wiarygodna. Teraz ratuje upadający wizerunek
gość
6 lat temu
niezła cwaniara..... osoby co ją znają długo mieli rację....
gość
6 lat temu
misja charytatywna stek bzdur mrowka robotnica walnelo babie na dekiel
gość
6 lat temu
ona chyba cos za czesto wybucha. kazdy artykul o niej jest na ten sam temat-wybuch
Gość
6 lat temu
Jak czytam co odpisuje fanom to myślę że jednal coś z nią nie teges że się tak unosi
Najnowsze komentarze (264)
Litości!
6 lat temu
Proszę zachować te emocje na sprawy ważne? czy ta baba w ogóle rozumie co pisze? Sprawy ważne załatwia emocjami? Przecież to idiotyczne stwierdzenie i zupełnie bez sensu! To ma być mentorka? motywatorka? a pisze takie bzdury? Mam wrażenie że sama nie wie co pisze!
Rrrr
6 lat temu
Chodakowska ma ciało bogini i twarz konis
Gość
6 lat temu
Moja klacz ma fajniejszy pysk
Gość
6 lat temu
Jaaaaasne wez Ewka skoncz
gość
6 lat temu
Wczesniej twierdzila ze nazwa Mission Swim pochodzi od misja Choda czyli od promowania zdrowego stylu zycia w Polsce.
gość
6 lat temu
Wczesniej twierdzila ze nazwa Mission Swim pochodzi od misja Choda czyli od promowania zdrowego stylu zycia w Polsce.
gość
6 lat temu
Logo tej marki to plagiat Moises Swim Jessiki Mercedes. Nazwy firm tez bardzo podobne.
Gość
6 lat temu
No i co z tego Może i nawet buty sprzedawać jej sprawa Naprawdę takie biedne oszukane
Gość
6 lat temu
Chodskowska jest miła dla osób z których ma korzyść jeśli ktoś ma swoje zdanie i się z nią nie zgadza właśnie w ten sposób się zachowuje i to nir Pietwszy raz dno
Gość
6 lat temu
Gwiazda spalonego teatru ..
Aga
6 lat temu
Na warsztatach nie zawsze było tak pięknie jak na filmikach ze skrótów jakie dodaje .. ludzie podchodzili coś pytali albo chcieli zdjęcie i była nie miła .. opryskliwa !!! Wielka pani
Gość
6 lat temu
Wielka gwiazda w d***e się Chodakowskiej poprzewracało !!!
Gość
6 lat temu
Paw i tyle
Ania
6 lat temu
Pokazuje swoje prawdziwe oblicze celebrytka !!!!
...
Następna strona