Show biznes usłyszał o Ewie Chodakowskiej zaledwie pięć lat temu, gdy ta, jeszcze jako trenerka-pasjonatka, zaczęła wydawać swoje płyty z ćwiczeniami, które potem chętnie dołączano do czasopism lifestyle'owych. Przez ten czas wiele się zmieniło: pojawiła się większa konkurencja na rynku fit-celebrytek, a odbiorcy też coraz częściej pragną mieć dostęp do ćwiczeń tu i teraz. Stąd popularność aplikacji treningowych czy nagrań zamieszczanych na You Tubie. Wie o tym Anna Lewandowska, uznawana za największą konkurentkę Chody. Ania, nie dość, że ma własną aplikację treningową, to jeszcze kusi fanki motywacyjnymi kubkami, ubraniami i podstawkami na książki.
Przypomnijmy: 29 lat motywacji Anny Lewandowskiej... (ZDJĘCIA)
Ewa Chodakowska zdaje sobie sprawę, że jeśli nie będzie rozwijać własnego biznesu, zostanie w tyle. Jak udało nam się dowiedzieć, Ewa planuje właśnie nową ofensywę biznesową: platformę Be Active TV, na której będą dostępne wszystkie jej treningi.
Zapowiedź nowej gałęzi biznesu już widnieje na stronie Be Active. Póki co są dostępne trzy pakiety treningowe: na miesiąc, trzy oraz na cały rok. Obowiązują ceny promocyjne.
Jak wynika z naszych informacji, Chodakowska nie poprzestanie tylko na VOD: chce podbić też rynki zagraniczne, rozwijając swój biznes również po angielsku. Pierwszym krokiem ma być nowa domena internetowa, ta z końcówką .com.
Jak najbardziej planujemy wyjście za granicę - skomentował w rozmowie z nami przedstawiciel zespołu Be Actice.
Jak myślicie, co wymyśli Ania Lewandowska, by prześcignąć konkurentkę?