Trwa ładowanie...
Przejdź na

Model Paulli zaniedbuje swoje dziecko?

290
Podziel się

"Jego córeczka ma teraz 4 latka" - mówi znajomy modela. A on zajmuje się... synem Paulli.

Model Paulli zaniedbuje swoje dziecko?
bEaccSWJ

Coś uroczego. Paulina "głodowałam!"Ignasiak postanowiła niedawno pochwalić się na swoim blogu, że jej roczny synek nazywa tatą jej obecnego partnera Rafała Wojtysiaka, a nie własnego ojca.

Mały mówi do niego tati - dodała podczas jednego z wywiadów. Świetnie się bawią. Adaś we wszystkim naśladuje Rafała, a ten rozpieszcza go jak tylko może. A przecież nie wie, co znaczy dziecko.

Okazuje się, że to niezupełnie prawda, tylko nie wiadomo, czy piosenkarka o tym wie. Wojtysiak tak się zajął synkiem swojej dziewczyny, że... wyleciało u z głowy, że ma już jedno dziecko, własne, biologiczne.

bEaccSWL

Jego córeczka ma teraz 4 latka - mówi Na żywo znajomy modela. Rafał cieszył się, kiedy miała przyjść na świat. Opowiadał, jakim to będzie dobrym tatą.

Niestety, znajomi donoszą, że zajęty Adasiem, nie ma teraz czasu na kontakty z córką: Odkąd Rafał zamieszkał z nimi, ukochana kobieta i jej dziecko stały się dla niego całym światem - pisze Na żywo. Na wybiegach pojawia się coraz rzadziej. W środowisku mówi się nawet, że model nie ma dla córki tyle czasu ile poświęca Adasiowi.

Fajni, wartościowi ludzie. Od razu ich polubiliśmy. Tacy naturalni, nic na pokaz...

bEaccSXm
KOMENTARZE
(290)
gość
12 lat temu
a ten Adam Konkol Ojciec jej dziecka to czasem nie ten który jest ciężko chory i czeka na przeszczep płuco-serca?
gość
12 lat temu
czy on jest aż tak wysoki, czy ona aż tak niska?
gość
12 lat temu
fajny ten model:d
bEaccSXn
gość
12 lat temu
to fakt. podobno jej plyta jest juz Platynowa. czytalam dzisiaj w Cosmo
gość
12 lat temu
to ta która ma być niby nowa Górniak? Górniak to najlepsza polska wokalistka ma głos jak dzwon!!! a że himeryczna to trudno artysci tacy sa;-) Edzia jest nie do podrobienia!
Najnowsze komentarze (290)
Gość
5 lata temu
Ona jest p******a i juz są po rozwodzie!
gość
9 lat temu
Co by nie mowic, to przystojny jest :)
gość
9 lat temu
Jak czytam ten pseudo artykuł i wasze komentarze to mi dopiero jest żal."Pudelek " to największe gówno jakie istnieje.Nie wiedzą jak zaciekawić to obrabiają d**y. Ja do tej parki nic nie mam
gość
11 lat temu
wart pac palaca!
gość
12 lat temu
chlopaczyna sie promuje jak moze
gość
12 lat temu
do tego jakaś taka niproporcjonalna
gość
12 lat temu
Czemu on chce te brzydką babę z pomarszczoną suchą cerą???
gość
12 lat temu
niech sie swoim dzieckiem zajmie....
bEaccSXf
gość
12 lat temu
Pauli się dziwię bo właśnie jej dziecko wychowuje się tez bez ojca
gość
12 lat temu
facet swietny !!! a Paula strasznie ma krzywe nogi ;/ widać to nawet w jej jednym teledysku....;p
gość
12 lat temu
przeciez on lubi chłopców.
Poll.
12 lat temu
pff. ktoś kto to pisał to chyba nie wie jak p***ł wygląda. xD ;dd.
Poll.
12 lat temu
ahahah. ktoś tam na dole napisał, że Górniakowa to najlepsza polska wokalistka. kur_waa ! wy się wgl nie znaciee. ŻAL!. ja mam 16 lat i wiem czego się teraz słucha i to na pewno nie jest Edyta Górniak ! już więcej osób Paulli. słucha ! ŻAL. mi was tyle wam powiem. buahahah. xD
gość
12 lat temu
ona jest obrzydliwie fałszywa i brzydka
...
Następna strona
bEaccSXH