Trwa ładowanie...
Przejdź na

Nie powiększyła sobie biustu

236
Podziel się

Mówiło się o tym od jakiegoś czasu. Teraz Paris Hilton oficjalnie to udowodniła...

Nie powiększyła sobie biustu
bCykwKaJ

Mówiło się o tym od jakiegoś czasu. Teraz Paris Hilton oficjalnie to udowodniła... Jej nowy imponujący dekolt faktycznie nie jest robotą chirurga plastycznego (zobacz: Nowe piersi Paris (zdjęcia!) ).

Trudno się dziwić, że kiedy nagle Paris, naturalnie obdarzona niezbyt imponującymi (co nie znaczy "nieładnymi") piersiami, parokrotnie pojawiła się w sukienkach eksponujących co najmniej rozmiar "C", media podchwyciły sensację. Sama zainteresowana miała tego dość i w nietypowy sposób postanowiła uciąć plotki podważające prawdziwość jej biustu.

Którejś nocy nie wytrzymała, kiedy jakieś dziewczyny rozmawiały na ten temat w toalecie w klubie w Los Angeles, więc podciągnęła bluzeczkę i pokazała wszystkim, że pod spodem nie ma nic poza bardzo drogim biustonoszem - mówi znajoma dziedziczki.

bCykwKaL

Paris to kobieta pełna sprzeczności. Potrafi godzić wiarę z nagrywaniem domowego porno. Ciekawe, czy idąc przyćpać do toalety chowa krzyżyk do torebki?

bCykwKaR
bCykwKbm
KOMENTARZE
(236)
patrycjajoker
13 lat temu
czy to naprawde takie dziwne nie ona jedna nosi pusch-up
gość
13 lat temu
może zdążyła pomniejszyc??
gość
13 lat temu
boshe!!ten akai!!juz mnie wkurza bo gadacie taką nie prawde ze masakra!!!!wszystko przkrecacie!
bCykwKbn
gość
13 lat temu
chetnie bym ja przelecial z finalem na twarz
Gabii z Krako...
13 lat temu
jej ile pieniażków nasza paris ma w swoich delikatnych rączkach :P
Najnowsze komentarze (236)
gość
13 lat temu
paris fajnie spiewa ale stego co wszyscy mowia wynika ze jest slodka i*****a pozdro dla katie
nudy
13 lat temu
NA JEDNYM ZDIECIU JEST W CIĄZY PA MIKUŚ
gość
13 lat temu
racjja;)
gość
13 lat temu
mialam racje od poczatku wiedzialam ze to tylo stanik!
gość
13 lat temu
fajne google
JaAaAaAa=]---...
13 lat temu
21:57 [22-04-2007] gość zostało jej widocznie odrobinę rozsądku w tej durnej blond głowie......(po pierwsze ...niech jeszcze raz ktos powie o blondynkach cos niemiłego to mu coś zrobię złego:D:/) 03:04 [21-04-2007] SylwuniaKiciunia autor: gość autor: gość zostało jej widocznie odrobinę rozsądku w tej durnej blond głowie...... czemu od razu durnej?? wierzysz we wszystko co media pisza?? skad wiesz ze wszystko jest prawda i ze kazda przytoczona wypowiedz jest jej wypowiedzia?? slyszlas ja na wlasne uszy?? [/cyta wystarczy sex wideo i juz wiadomo ze jest walnieta ( a dwa : ile masz lat że oglądasz takie rzeczy??:D:D:P;p)
gość
13 lat temu
świetne okulary paris :*:) uwielbiam twoja mode ::) i twoje piosenki również ;) pozdrówaka:)
gość
13 lat temu
co by o niej nie mówić fajnie się ubiera. Buty i torebki ma zawsze ekstra.
bCykwKbf
gość
13 lat temu
a mnie sie i tak zdaje że zawsze miała mniejszy biust niż na tych zdjęciach...
gość
13 lat temu
haha Paris górą ma blond włosy i małe piersi ale to za nią oglądają się faceci nie za Wami laseczki.......hahaha
antyparis
13 lat temu
Boshe...Jeszcze nigdy w zyciu nie widzialam takiej idiotki jak Paris! jak ona mnie wnerwia! taka rozpieszczona baba...ehh... typowa blondynka :))
mrozowa
13 lat temu
A ja myślałam, że ona wierzy w magię pieniądza... Taka z niej osoba wierząca jak ze mnie królowa Bona.
gość
13 lat temu
w kilka sekund zarabia setki tysięcy dolarów, tez bym chciała mieć taki "durny" łeb ...
gość
13 lat temu
lepiej by jej było w krutkiej sukience(hehehe)
...
Następna strona
bCykwKbH