Trwa ładowanie...
Przejdź na

Pawlikowska o Cejrowskim: "NIE LUBILISMY SIĘ! Nie byliśmy przyjaciółmi"

722
Podziel się:

"To nie był dobry związek."

Małżeństwo Wojciecha Cejrowskiego i Beaty Pawlikowskiej należało do jednych z najdziwniejszych w polskim show biznesie. Para przez lata pozostawała w separacji, a podróżnik podkreślał, że nadal jest człowiekiem żonatym. Sytuacja zmieniła się dopiero w momencie uzyskania kościelnego unieważnienia małżeństwa. Gwiazdor "polski katolickiej" kilka miesięcy temu ponownie wstąpił w związek małżeński (zobacz: Cejrowski WZIĄŁ ŚLUB?!)

Sama Pawlikowska do tej pory raczej nie wypowiadała się o swoim byłym mężu. Okazuje się, że akt małżeński został zawarty jedynie w kościele, a dziennikarka nie wspomina Cejrowskiego zbyt dobrze.

- Cejrowski to był mąż i niemąż jednocześnie, ale nie był miłością mojego życia. Gdyby był, nie odeszłabym - mówi w wywiadzie dla Vivy.

- "Niemąż"? Co to znaczy? Nie mieliście ślubu?

- To był dziwny ślub. Zawarty w kościele, ale nie przekazany dalej do urzędu stanu cywilnego. To znaczy, że oficjalnie w polskich dokumentach jestem i zawsze byłam panną. Dlatego potem nie było rozwodu, a ślub został po prostu anulowany przez sąd biskupi. Dobrze, że tak się stało. To nie był dobry związek. Nie lubiliśmy się, nie byliśmy przyjaciółmi. Ja nie lubiłam jego kontrowersyjnego programu w telewizji, bo kompletnie nie zgadzałąm się z jego poglądami, on nie znosił moich książek, szczególnie tych o życiu. Walczyliśmy, trzaskaliśmy drzwiami, rozstawaliśmy się, wracaliśmy. Na całe szczęście to dla mnie zamknięty rozdział.

- Nie rozpaczam z powodu kolejnego rozstania. Lepiej być samemu, niż żyć w iluzji i kłamstwie. Ja tak nie chcę. (...) Pamiętam, że zapytałam mojego mężczyznę, czy jest szczęśliwy. A on odrzekł: "Chyba musiałbym być chory na głowę, żeby powiedzieć, że jestem teraz szczęśliwy!" Wtedy po raz pierwszy pomyślałam, że chyba nie jesteśmy dla siebie stworzeni.

Co zrobiłybyście, gdyby Wasz facet powiedział Wam coś takiego?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(722)
gość
13 lat temu
Cejrowski ma dziwny światopogląd trzeba przyznać.
gość
13 lat temu
Beata m taki ciepły głos, jej programy są ciekawe, najprostsze sprawy potrafi przekazać bardzo interesująco. Napewno spotkasz miłość swojego życia.
gość
13 lat temu
pewnie kobieto:)) bez sensu byl taki zwiazek....i masz racje "Lepiej być samemu, niż żyć w iluzji i kłamstwie."
gość
13 lat temu
Cejrowski to czubek, powinien się leczyć , a media powinny o nim zapomnieć.
gość
13 lat temu
to co ona, a swoja droga ona jest fajna otwarta babka., a on taki "zakoscielny";), polaczyla ich milosc do podrozy, a cala reszta dzielila..
Najnowsze komentarze (722)
gość
5 lata temu
skoro żyje jak Bóg pryzkazał i jest męski tak jak Bóg przykazał to dlaczego baba nie chce go tak jak Bóg przykazał?.......bo to zakłamany i g***i człowiek jak jego bóg
gość
6 lat temu
Cejrowski jest świeckim agentem kurii i Watykanu dla tego jest taki pewny siebie , bo wie , że stoi za nim potężna mafia !!!
gość
7 lat temu
Lubie Pania, ale to sciema chyba, ze szla pani do oltarza bez chocby lubienia sie nawzajem. Jak nie bylo chocby lubienia sie, to z jakich pobudek pani spacerowala do oltarza? To jakis falsz i obluda jest.
gość
7 lat temu
Cejrowski to oszołom, który powinien zniknąć z życia publicznego
gość
7 lat temu
Cejrowski to oprócz tego, że ma dobre reportaże to sam sobą reprezentuje zwykłego świra- fanatyka - niebezpiecznego fanatyka religijnego
gość
7 lat temu
pudelku Polski pisze się przez "duże" "P"
gość
7 lat temu
jak można być szczęśliwym tuż po kłótni??? To dziwne i nienaturalne. Szczęście trzeba rozpatrywać wielowymiarowo i długookresowo, a te chwile uniesień to EUFORIA, nie mylić ze szczęściem ;)) chociaż euforia jest bardzo fajna, potrafi być złudna.
kaszub z texs...
8 lat temu
Nie jestem katolikiem, ale chrześcijaniem. Bardzo lubię Cejrowskiego i jego trafne spostrzeżenia opinie i światopogląd. Pełen szacun
gość
8 lat temu
hahhahahha. "co zrobiłybyście, gdyby wasz facet powiedział wam coś takiego?" pytanie stworzone przez takiego samego durnia jak ten do którego jest skierowane - uwaga!!!! tłumaczę na język polski - co zrobiłybyście gdyby facet powiedział ci prawdę ????
kumpel
8 lat temu
jego nastepna zona wyglada jak czarownica ! wstretna geba ! horor ! ta pierwsza nic specjalnego ale ta druga demon ! wojciech ! olej ja zanim nie bedzie za pozno !
Gość
8 lat temu
K***l, szowinista, dziwoląg
gość
9 lat temu
toksyczna baba !
gość
9 lat temu
Kto to jest pawlikowska? Corka pawlkowskiego?
Gość
9 lat temu
Coz zrobic. Mi moj partner juz tyle razy powiedzial, ze nie jest szzesliwy z emna bo nie sprzatam tak dobrze domu jak robila to jego matka. Chetnie bym juz dawno temu poszla w swiat ale jest dziecko. Ja nie oodam go nikomu a partner tym bardziej nie zostawi dziecka ze mna. Takze zyc w upokorzeniu i bolu by byc przy dziecku. Zalosne to jest. Moze jak dziecko podrosnie to wtedy. Bede mogla chociaz kontakt emailoy utrzymywac. bo zadnwgo innego partner m nie pozwoli utrzymywac.
...
Następna strona