Trwa ładowanie...
Przejdź na

Korwin-Piotrowska wyśmiewa to zdjęcie: "PLASTIKOWA LALA Z MONSTRUALNYMI USTAMI!"

1968
Podziel się:

"Kolejna porcja bredni! Po co udziela wywiad? Chyba do obśmiania... Do niczego innego się nie nadaje!"

Korwin-Piotrowska wyśmiewa to zdjęcie: "PLASTIKOWA LALA Z MONSTRUALNYMI USTAMI!"
bFdVGTvp

Karolina Korwin-Piotrowska coraz bardziej się radykalizuje. Dziennikarka ("celebrytka"?) jeszcze kilka tygodni temu stawała w obronie Edyty Górniak, gdy ta była nieustannie wyśmiewana przez Supernianię. Teraz i jej się oberwało. Za co? Za jej wywiad i okładkę w najnowszym numerze Sukcesu (fragmenty wywiadu pod tym linkiem). Atakuje ją za skandaliczny jej zdaniem wygląd:

Górniak czeka na muzyczny poród. Doczeka się? – pyta się retorycznie Korwin-Piotrowska na Facebooku. Kolejna porcja bredni od naszej ulubionej artystki. Dlaczego nasi wykonawcy udzielają wywiadów? Po co im to? Chyba do obśmiania, bo do niczego innego się nie nadaje. Nie znam wielu osób ciekawych tego, co ma do powiedzenia, i czy w ogóle ma cokolwiek do powiedzenia, Edyta G. Niech ona śpiewa. Ale z mówieniem basta.

To nie koniec. Piotrowska chwali się, że... to ona miała przeprowadzić ten wywiad, ale zrezygnowała z powodu "mega zajętości":

bFdVGTvr

Przeczytałam ten wywiad w całości. Jej doradcy powinni zabronić jej mówić; zamiast spędzać czas na wywiadach powinna chyba zacząć częściej bywać w studiu. Brednie, zero rozliczenia się z kimkolwiek, czymkolwiek, koszmar i idiotyczne zamiłowanie do WIELKICH LITER. I zdjęcia, na których znowu wygląda jak plastikowa i nadmuchana lalka z monstrualnymi ustami. Kurcze - już nie żałuję, że to mi proponowano zrobienie tego wywiadu i z powodu mega zajętości zrezygnowałam. Czas spędzony z EG jest stracony, oto kolejny dowód. Mucha w szortach - super. Górniak w szortach - słabo i wtórnie.

Dużo emocji. Czy nie zbyt dużo?

bFdVGTvx
bFdVGTvS
KOMENTARZE
(1968)
gość
11 lat temu
Dlaczego ta Korwin Piotrowska wyśmiewa się tylko z ładnych kobitek?
kiko
10 lat temu
Hmm... Prawdę powiedziawszy to Edzia wygląda cudownie. Im starsza tym ładniejsza. Można śmiało powiedzieć, że to kobieta z klasą. Piotrowska urodą nie grzeszy stąd jej kąśliwe uwagi. Co do jej "zajętości" to wyjątkowa ściema i lansowanie siebie.
gość
9 lat temu
skąd ta korwin sie wogole wzieła i kto dał jej oprawo do oceniania kogokolwiek . moim zdaniem powinna najpierw ocenic swoja twarz bo ta nie ma napewno juz nic do zaoferowanaia a potem sie juz uciszyc bo jej wypociny sa warte tyle co nic ktos sie przejmuje jej gadaniem ? co z tegto ze sie wypowie ?? ja mam to oolnie dalego a muzyka edyty górniak bedzie grała jeszcze długo po zdechu tej całej karoliny
bFdVGTvT
gość
11 lat temu
Bo tak Górniak wygląda...:-)
gość
10 lat temu
A mnie sie GORNIAK PODOBA
Najnowsze komentarze (1968)
gość
9 lat temu
skąd ta korwin sie wogole wzieła i kto dał jej oprawo do oceniania kogokolwiek . moim zdaniem powinna najpierw ocenic swoja twarz bo ta nie ma napewno juz nic do zaoferowanaia a potem sie juz uciszyc bo jej wypociny sa warte tyle co nic ktos sie przejmuje jej gadaniem ? co z tegto ze sie wypowie ?? ja mam to oolnie dalego a muzyka edyty górniak bedzie grała jeszcze długo po zdechu tej całej karoliny
gość
10 lat temu
ZAZDROŚĆ I TYLE.SAMA WYGLĄDA PRZECIĘTNIE I NIC NIE MOŻE Z TYM ZROBIĆ,TO PIŁUJE JĘZYK I MYŚLI,ŻE BŁYSZCZY INTELIGENCJĄ
gość
10 lat temu
korwin piotrowska totalny brzydal a wysmiewa takie piękne kobiety niech ona zobaczy jak wygląda te jej włosy np boże siano i nic wiecej
gość
10 lat temu
Karolina Korwin Piotrowska brzydula coraz bardziej zazdrosna myśli: ładne kobiety trzeba zniszczyć i ja urodą będę lśnić Głupie B****o !
gość
10 lat temu
Ona zazdrości Edycie urody !
korwinowa=bez...
10 lat temu
a idz ze stara malpo sie utopic w sambie!!
gość
10 lat temu
A mnie sie GORNIAK PODOBA
gość
10 lat temu
Nie dość,że nie wygląda i obrażając inne gwiazdy próbuje podnieść swoją wartość, to jeszcze tym bardziej pokazuje jakie z niej zero, zadufana w sobie i*****a, która wygląda jak postrach ;/// żal mi jej..
bFdVGTvL
gość
10 lat temu
Chciałabyś wyglądać jak Górniak ty pasztecie
gość
10 lat temu
Piotrowska zdejmuje wieczorem ciuchy, patrzy naga w lustrze i mówi - Czemus mnie tak Boze ukaral. To efekt klapania jej jezorem - brzydota
kiko
10 lat temu
Hmm... Prawdę powiedziawszy to Edzia wygląda cudownie. Im starsza tym ładniejsza. Można śmiało powiedzieć, że to kobieta z klasą. Piotrowska urodą nie grzeszy stąd jej kąśliwe uwagi. Co do jej "zajętości" to wyjątkowa ściema i lansowanie siebie.
gość
10 lat temu
zazdrości
gość
10 lat temu
przez pania Piotrowska zawisc przemawia .popraw sobie kobieto charakter bo z twa uroda juz nic nie zrobisz
laska xd jaki...
10 lat temu
Ja już ci dam ty ... Edzię wyzywać. Edzia może ma 39 lat, ale ma figurę i urodę. I śpiewać umie! Brak słów.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bFdVGTwE
bFdVGTwF
bFdVGTwG
bFdVGTwH
bFdVGTwI
bFdVGTwn