Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Przyczyniłam się do zmiany wizerunku Dody!"

549
Podziel się

"Dzięki nam stała się fajną laską." Korwin-Piotrowka wysoko ocenia swoją wpływowość.

"Przyczyniłam się do zmiany wizerunku Dody!"
bDJWWwut

Przemiana, jaką Doda przeszła pod okiem Mai Sablewskiej powoli przestaje być widoczna. Rabczewska wraca do swojego starego stylu prowadzenia rozmów i ubierania się. W najnowszym wywiadzie zasługi za zmianę wizerunku Dody przypisuje sobie również... Karolina Korwin-Piotrowska. Jak widać, bardzo wysoko ocenia swoją wpływowość. Czy słusznie?

- Oceniam Maję bardzo dobrze - mówi celebrytka w rozmowie z Fleszem. Obie przyczyniłyśmy się do zmiany wizerunku Dody. To jest w ogóle bardzo fajna historia. Zadzwoniła do mnie Majka. Pomyślałam sobie: ”O matko, to laska od tej fajansiary”, ale odebrałam. I to była najbardziej konkretna rozmowa na temat przyszłości artysty, jaką kiedykolwiek przeprowadziłam z menedżerem gwiazd. A rozmawiałam już z wieloma. Dzięki nam Doda stała się fajną laską.

- Edyta i Doda straciły na tym, że Maja z nimi już nie pracuje?

bDJWWwuv

- Oczywiście, że tak. Gdy zobaczyłam słynną aferę z Tymochowiczem, to pomyślałam: "Boże, gdyby była tam Sablewska, ta afera w ogóle by nie wyszła". Brak Majki widać na każdym kroku. Tak samo jest z Górniak. Pamiętam, jak Maja rozmawiała ze mną, kiedy dostała propozycję od Edyty Górniak. Powiedziałam jej: "Musisz wyprowadzić ją z kanałów i to nie tylko w kwestii botoksu na twarzy, ale przede wszystkim z pozycji rozhisteryzowanej idiotki, o której przebojach już nikt nie pamięta." Bo tak ją wtedy pokazywały media. Poradziłam jej, żeby się zgodziła, bo to będzie wyzwanie jej życia. I kiedy później zobaczyłam Edytę w Sopocie, to wysłałam Mai SMS-a: "Ja pier...!". To był cud. Nie wierzyłam, że to się uda. I to, że dzisiaj ludzie szaleją za Edytą, to zasługa 12-miesięcznej katorżniczek pracy Mai, bo Edyta nie jest najłatwiejsza we współpracy.

Wygląda na to, że Karolina nadal chce współpracować z Majką. Z kogo zrobią kolejną "fajną laskę"?

bDJWWwuW
KOMENTARZE
(549)
gość
9 lat temu
Doda to p*****k nie wazne w co sie ja ubierze zawsze bedzie prostaczka!!!!!!!!!!!!! I wyje tandeta
lol.
9 lat temu
Boziu ! ja Górniakowa ochydnie wyglada bez 100 kg tapety ;o :D
gość
9 lat temu
genialny dobór pierwszych trzech zdjęć :D gratulacje, pudelku :D
bDJWWwuX
gość
9 lat temu
edzia w sopocie wygladala rewelacyjnie, obie duzo stracily ze nie umialy wykorzystac talentu maji, lodzia dzieki mji wygladala i mowila na poziomie, maja odeszla, ale poki miala nergala u boku jeszcze byla na topie, ale bez slawnego faceta to ona sie nie potrafi utrzymac
gość
9 lat temu
Doda pięknie wyszła na tym zdjęciu co jest ubrana w te leginsy:) super
gość
9 lat temu
Korwin-Piotrowskiej to żaden manager, stylista ani terapeuta już nie pomoże. Dno intelektualne.
gość
9 lat temu
Doda w*******a na maksa:)
gość
9 lat temu
Kolejne rojenia Piotrowskiej, ale kogo one obchodzą.
gość
9 lat temu
lol
gość
9 lat temu
Korwin + Doda = koniec swiata
piotrowska
9 lat temu
doda pięknie wygląda..... piotrowska i taaaak lepiej
gość
9 lat temu
czy mi się wydaje czy ona jest jakas psychiczna?
gość
9 lat temu
DODA WYGLĄDA TERAZ JAK 50 BABA
bDJWWwuP
gość
9 lat temu
to moze niech swoj tak przy okazji zmieni hahahahaha ,bo tak sie o wszystkich troszczy nasz koneser ,a sama wyglada jakby krowa nasrała,.
...
Następna strona
bDJWWwvr