Trwa ładowanie...
Przejdź na

Krupa w TVN: "Popękał mi biust, wypięło je do przodu!"

463
Podziel się:

Joanna zachwala kosmetyk swojego autorstwa. "Po co operacja?" - pyta. No właśnie, po co?

Krupa w TVN: "Popękał mi biust, wypięło je do przodu!"
bETfQabV

Joanna Krupa przyleciała właśnie do Polski, żeby promować swoje dwa nowe przedsięwzięcia: udział w reality show The Real Housewives of Miami (nazwany przez TVN Joanna Krupa i jej przyjaciółki z Miami) oraz... krem do biustu.

Odbyła się już konferencja prasowa, podczas której Dżoana pozowała do zdjęć z kosmetykiem, uśmiechała się i zachwalała jego właściwości. Podobnie podczas wywiadu, na który została zaproszona do Dzień Dobry TVN. Promować się pomagał jej tam Marcin Prokop.

Kiedy próbowałam pierwszy raz na swoim biuście i taki masaż fajny jest i to podnosi - zapewniała Krupa. Tylko że miałam samoopalacz i popękały mi trochę biust, strasznie wypięło je do przodu no i właśnie jestem tutaj to promować i naprawdę warto dla kobiet co chcą, co może po dziecku, karmiły i chcą troszkę żeby się czuć sexy, po co operacja, jak można przez cztery minuty codziennie i mieć ładny biust.

bETfQabX

No właśnie, po co?

Zobaczcie, jakie ma jeszcze problemy: "Uprawiam ZA MAŁO SEKSU!"

bETfQacd
bETfQacy
KOMENTARZE
(463)
gość
9 lat temu
wydaje sie byc sympatyczna, nawet to, ze jest glupiutka mozna by jej wybaczyc, bo madobre serce, ale po co sobie zmasakrowala buzie i cycki? :(
gość
9 lat temu
Tylko że miałam samoopalacz i popękały mi trochę biust, strasznie wypięło je do przodu.......co ona gada, nie kumam!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
9 lat temu
opublikujcie lepiej jej zdjęcia z młodości, sprzed operacji...
bETfQacz
gość
9 lat temu
ma gebe znieksztalcona jak siwiec
gość
9 lat temu
zakłamana...kasa z kosmetyku i tyle
Najnowsze komentarze (463)
gość
9 lat temu
Żadne kremy nie powiększą biustu,tylko operacje.Ludzie szukają kosmitów,a oni są wśród nas....
gość
9 lat temu
Nie lubię jej,ponieważ zachowuje się jak narcyz,jest zakochana w sobie.
gość
9 lat temu
wow, to ten krem tez dziAŁA NA SILIKON POWIEKSZAJĄCO? CO TO ZA SKŁAD?:))))
gość
9 lat temu
ma zakola,łysieje po prostu
gość
9 lat temu
A d**a nie popekala od ruch....a. Moze za malo cwiczen.
gość
9 lat temu
esotic sie skompromitował.
gość
9 lat temu
poleca laska ze sztucznymi cyckami... a na ostatnim zdjęciu wygląda jak naćpana ;)
gość
9 lat temu
Anonse Ślicznych dziewczyn, z którymi mozesz umówić się i Ty znajdziesz na www.dziewczynydotowarzystwa.pl
bETfQacr
gość
9 lat temu
Anonse Ślicznych dziewczyn, z którymi mozesz umówić się i Ty znajdziesz na www.dziewczynydotowarzystwa.pl
z netu
9 lat temu
ona ma pradziwe piersi?
gość
9 lat temu
Gość Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8 5=13 Godzina śmierci: 21:37 - 2 1 3 7=13 Data śmierci: 02.04.2005 - 0 2 0 4 2 0 0 5=13 Postrzelony 13 Maja 9301 dni pontyfikatu - 9 3 0 1=13 Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter czy to zbieg okoliczności ? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić. ... Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje. Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy Jeśli tego nie zrobisz stanie się przeciwność Twojego życz
gość
9 lat temu
cycki hahahahah
gość
9 lat temu
Czego ona nie ma kogo to obchodzi
gość
9 lat temu
"po co operacja?" nehehe i kto to mówi :D
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bETfQadk
bETfQadl
bETfQadm
bETfQadn
bETfQado
bETfQacT